Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

ΒΒ cream Garnier!

Καλησπέρα κορίτσιαα!!! Μόλις αγόρασα την ΒΒ cream τις Garnier και είμαι 
πάρα πολύ ενθουσιασμένη!
Είχα δοκιμάσει το δειγματάκι απο το περιοδικό Cosmopolitan και μου άρεσε πολύ..
Είδα πως όντως κάνει δουλειά στο δέρμα μου..Έτσι είπα να την αγοράσω και να μοιραστώ μαζί σας την γνώμη μου.Η αλήθεια είναι πως όταν δοκίμασα απο το δειγματάκι το 1ο πράγμα που πρόσεξα ήταν το υπέροχο άρωμά της..Ύστερα μετά απο τις 3 φορές που ακολούθησαν
είδα πραγματικά το δέρμα μου να αλλάζει..
  
θέλω να πω πως δεν ήταν πια ξηρό σε κάποιες περιοχές που ήταν όλο τον χειμώνα..
Ίσως απλά το δέρμα μου να είχε ανάγκη από ξεκούραση μιας και το foundation ήταν στην καθημερινότητά μου...Σίγουρα αν έχετε πολλά να καλύψετε απλά δεν θα τα καλύψει..
  
Εάν έχετε ένα καθαρό δέρμα,με μία πούδρα από πάνω θα νιώσετε ΤΕΛΕΙΟ το δέρμα σας!!
Εάν πάλι έχετε ακμή πιστεύω δεν θα σας κάνει και κακό αλλά σίγουρα θα βάλετε το make up σας από πάνω..γιατί ουσιαστικά είναι μια κρέμα αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις λειτουργεί και σαν βάση πριν το make up..
 Κάτι που θα ήθελα λίγο διαφορετικό είναι να είχε μεγαλύτερο SPF ! 
Αυτά από μένα κορίτσια! :)
 

4 σχόλια:

  1. Ωραίο review!!
    Εγώ την έχω δοκιμάσει μία φορά μόνο και δεν μου φάνηκε τόσο ενυδατική.. :/ Αλλά θα την ξαναδοκιμάσω γιατί με μία φορά δεν καταλαβαίνεις τίποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ !!Ναι η αλήθεια είναι πως με 1 φορά δεν μπορείς ποτέ να καταλάβεις ένα προιόν..Λογικά θα σου αρέσει πάντως.. Περιμένω εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love the BB cream of Garnier!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nice review!!!

    Για το καλοκαίρι θα την προτιμήσω αντί για makeup, μαζί με αντηλιακό όμως αφού όπως λες είναι χαμηλός ο δείκτης προστασίας.

    You 've been tagged :))

    http://maquillagegr.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή