Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012

Bioten Cleansing Gel-Gream

Γεια σε όλους! Τι κάνετε? Ελπίζω καλά! Σήμερα θα σας μιλήσω για το νέο προϊόν της bioten ! Είναι μια κρέμα καθαρισμού που ουσιαστικά κάνει και mini απολέπιση στο πρόσωπο.. Λέω mini γιατί την ώρα της εφαρμογής η αίσθηση που δίνει δεν παραπέμπει σε απολέπιση..Είναι ειδικά για ξηρά δέρματα όμως από ότι είδα βγάζει και για κανονικά-μικτά ίσως και για λιπαρά αλλά δεν είμαι σίγουρη..Μια βόλτα από τα Hontos Center ή από κάποιο super market θα σας λύσει την απορία..
                     Να τονίσω πως το δέρμα μου εδώ και αρκετό καιρό από κανονικό έγινε ξηρό σε
                ορισμένα σημεία..Πριν 20 μέρες λοιπόν ήμουν στην αναζήτηση ενός προϊόντος που θα 
                καθάριζε καλά το δέρμα μου εκτός από το κλασικό γαλάκτωμα καθαρισμού..
               Το μάτι μου έπεσε πάνω σε αυτό....
               Αυτό λοιπόν το προϊόν είναι μια καθαριστική κρέμα που από όσο λέει δεν περιέχει σαπούνι 
            ( αρκετά βασικό γιατί αν έχετε ήδη ξηρό δέρμα το σαπούνι θα σας το κάνει χειρότερο ) 
       Η δράση του : Οι ενεργοί μικρόκοκκοι βιταμινών που περιέχει προσφέρουν βαθύ καθαρισμό και 
    ενυδάτωση,ενώ η ελαφριά του υφή αφήνει μια ευχάριστη και απαλή αίσθηση..
    Με βάση λοιπόν αυτά που ισχυρίζεται θα έλεγα πως από το 0 ως το 10 θα έβαζα 10.
    Δεν υπόσχεται απολέπιση όπως θα ήθελα όμως το σίγουρο είναι πως όσες φορές το χρησιμοποιώ 
    αφήνει το δέρμα μου αρκετά ελαστικό και super απαλό..Η αλήθεια είναι πως δεν εξαφανίζει την   ξηρότητα .. άλλωστε είναι σχεδόν αστείο να περιμένουμε από drugstore προϊόντα θαύματα..
Για την τιμή του και για όσα υπόσχεται είναι πάρα πολύ καλό...
Κάπως έτσι είναι η κρέμα..όπως βλέπετε έχει και αυτούς τους κόκκους που βοηθούν σημαντικά στον καθαρισμό! 
Κάτι άλλο που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν πως είναι όντως σαν κρέμα..σαν να καθαρίζετε δηλαδή το πρόσωπό σας με ενυδατική κρέμα..
Με λίγα λόγια λοιπόν αν θέλετε κάτι extra για την καθαριότητα του προσώπου σας και δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να επενδύσετε σε πιο ακριβές εταιρίες θα έλεγα πως αυτή είναι μια καλή επιλογή..
Φυσικά μην ξεχνάτε το πιο βασικό από όλα.. Ακόμα και αν δεν μείνετε ευχαριστημένες από τα προϊόντα της bioten σκεφτείτε κάτι θετικό..Δεν θα έχετε ξοδέψει πολλά χρήματα για όλα αυτά και θα έχετε γλιτώσει από το πρόσωπό σας parabens -paraffins  που θα έχουν σχεδόν όλες οι άλλες εταιρίες..
Διαβάζοντας κάποιος όλα αυτά θα σκεφτεί πως προσπαθώ ναι προωθήσω αυτά τα προϊόντα μιας και έχω αναφερθεί ειδικά στο κανάλι μου πολλές φορές θετικά αλλά ειλικρινά το μόνο που κάνω είναι να σας παρουσιάζω τις δικές μου επιλογές που είναι σχεδόν πάντα οικονομικές διότι πλέον τα ακριβά καλλυντικά γενικά είναι πολυτέλεια..
Αυτά από μένα θα τα πούμε σύντομα σε κάποιο βιντεάκι! 
Μην ξεχνάτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου
Φιλιά πάρα πολλά!

                           

9 σχόλια:

  1. anakalupsa polu prosfata ta bioten proionta kai to mono p exw na pw einai kala logia!! kanoun thn idia douleia, isws kai kaluterh, me proionta pou einai pio akriva.. thn krema ayth thn exw k egw kai den thn allazw me tpt.. to mono p den exw parei apo bioten einai to demakigiaz matiwn.. to exeis dokimasei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και να τα διαφήμιζες τα προϊόντα τι έγινε? εγώ θα χαιρόμουν πολύ για σένα να κάποια εταιρία σε πλήρωνε για αυτό που σου αρέσει να κάνεις!
    πολύ ωραίο ποστ και για μένα πολύ αληθινό!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρίλλια,τα έχω δοκιμάσει όλα απο bioten εκτός απο την νέα κρέμα ματιών που έχει βγάλει...το λαδάκι ματιών μου αρέσει πολύ!!

    Δάφνη,σίγουρα δεν θα γινόταν και κάτι απλά αν ήταν θα το έλεγα..
    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε γενικές γραμμές έχουν πολύ καλά προϊόντα!! Εγώ είχα τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ και ήμουν αρκετά ευχαριστημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα έχω δοκιμάσει και αυτά!! Μου άρεσαν και μένα πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!! Έχεις βραβειάκι! Πέρνα μια βόλτα... http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/o.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταυτίστηκα με αυτό που έγραψες ότι η επιδερμίδα σου έγινε από κανονική σε ξηρή! Κι εγώ τέτοια φάση περνάω :( Μου ακούγεται πολύ καλό το συγκεκριμένο της Bioten, ένα γαλάκτωμα καθαρισμού με μικρο-κόκκους, ναι νομίζω ότι θέλω να το δοκιμάσω! Who cares αν αυτοί οι κόκκοι δεν κάνουν βαθιά απολέπιση, έχει πλάκα να τους βλέπεις να διαλύονται στην επιδερμίδα! Δεν έχει; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει και πολύ μάλιστα!
    Λοιπόν εγώ δοκίμασα να κόψω την λοσιόν εντελώς και βλέπω το δέρμα μου σιγά σιγά να γίνετε κανονικό πάλι..Κάνε και εσύ το ίδιο ίσως δεις κάποια διαφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή