Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Οι ζωές μας σήμερα !

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το θέμα του blog μου αλλά θα έλεγα πως έχω 
ανάγκη να το γράψω...Πόσο πολύ έχει αλλάξει ο κόσμος..όλα γύρω μας..Τίποτα δεν θυμίζει τις μέρες εκείνες που ήταν όλα αλλιώς..Δεν θα μιλήσω για την κρίση αλλά για τους ίδιους τους ανθρώπους που δεν είναι όπως ήταν κάποτε..Δεν υπάρχει τίποτα με νόημα ή τουλάχιστων εγώ τα βλέπω ετσι..
Δυπροσωπία,ψέμα,εκμετάλευση..
αυτό είναι που βλέπω εδώ και πολύ καιρό στους γύρω μου..Κανείς δεν σε πλησιάζει απλά για να σε γνωρίσει..Μόνο και μόνο για να κερδίσει κάτι απο εσένα και αν δεν βρει τίποτα καλό απλά πάει στον επόμενο..Τόσο απλά!...Τι σας συμβαίνει? Αναρωτιέμαι εδώ και καιρό..Γιατί έχετε κλειστεί όλοι τόσο πολύ στον εαυτό σας?Γιατί δεν χαλαρώνετε λίγο?...Πολλά ερωτήματα έχω..και μάλλον θα μείνουν αναπάντητα..
Σήμερα βλέπω έναν άλλον κόσμο απο αυτόν που έβλεπα στα 15 μου ..ήταν πιο όμορφα τότε..πιο αυθόρμητα θα έλεγα...και έχουν περάσει μόνο 6 χρόνια..Δηλαδή στα επόμενα χρόνια τα πράγματα και οι σχέσεις των ανθρώπων θα πηγαινουν όλο και χειρότερα?Αν ναι μέχρι που θα φτάσει αυτό?
Τελικά πως είναι οι ζωές μας σήμερα?Περιμένω τις απαντήσεις σας και sorry αν σας απογοήτευσα με όλα αυτά!

6 σχόλια:

  1. Κανείs δεν ξέρει που θα φτάσει.....Πολύ καλό post :)
    You just got tagged:http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/glam-club-tag-tag_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλη διαφορά παρατηρώ και εγώ.. Όταν είμασταν εμείς 15 όλα ήταν λιγάκι πιο αθώα και βλέπω τώρα την αδελφή μου και διαπιστώνω ότι τα πράγματα έχουν ξεφύγει..

    p.s: Είχα ένα προγληματάκι με το GFC και έχασα όλους τους followers μου!! Αν δεν σου κάνει κόπο ακολούθησε με ξανά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν είναι τραγικό;;; μέσα σε 1 χρόνο άλλαξαν τα πάντα τόσο πολύ... κόσμος απολύθηκε, μισθοί κ συντάξεις κατέβηκαν επικίνδυνα, ξεπουλήθηκαν τα πάντα, πάρθηκαν αισχρά μέτρα κλπ... γιατί μας στέρησαν το μέλλον μας;; για ποιόν λόγο σπουδάσαμε;; η Ελλάδα που ήταν αντικείμενο θαυμασμού κατάντησε περίγελος! κ αντί όλοι μαζί να διεκδικήσουμε το δίκιο μας, στρεφόμαστε ο 1 εναντίον του άλλου και του βγάζουμε το μάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι είναι Μαρίλια όπως τα λες..Ο κόσμος έχει ξεφύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως είπες το έβλεπες στα 15 σου..ο κόσμος ήταν πάντα τόσο διπρόσωπος, καχύποπτος και κλεισμένος στον εαυτό του.Στο τελευταίο βοήθησε και η κρίση γιατί απέκτησαν περισσότερα προβλήματα..απλά εσύ άλλαξες,και όχι τον εαυτό σου αλλά το πως βλέπεις τον κόσμο.Είναι λογικό κάθε μέρα να αλλάζει το σκεπτικό σου και ως αποτέλεσμα να βλέπεις την κατάντια του κόσμου όλο και περισσότερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή