Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Neutro Roberts ^.^

Γειά σας κορίτσια μου! 
Ελπίζω όλες να περάσατε μια όμορφη μέρα..
Σήμερα ήταν και η συνάντηση με την Loreal  αλλά δεν πήγα..
Καθώς λοιπόν γυρνούσα απο την βόλτα μου σκεφτόμουν πιο θα είναι το επόμενο post μου..
Σκέφτηκα λοιπόν πως δεν σας έχω μιλήσει ποτέ για το αποσμητικό μου !!
Εδώ και αρκετό καιρό είχε βάλει στο Hondos Center διάφορες εκπτώσεις και είχε 2 μαζί αποσμητικά
Neutro Roberts.
Αρχικά όταν τα είδα και σε χαμηλή τιμή το 1ο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πως δεν θα ήταν καλά.
( Είμαι τις άποψης πως όταν κάτι έχει καλή τιμή + extra προιόν εε.. δεν ειναι και το ότι καλύτερο)..
Έλα όμως που έκανα λάθος.. Είμαι αρκετά παράξενη με τα αποσμητικά που αγοράζω.
Καταρχάς γιατί είναι κάτι που μένει πάρα πολλές ώρες τις ημέρας πάνω μας σε ένα αρκετά ευαίσθητο σημείο και γιατί γενικά όσο και αν έψαχνα δεν έβρισκα ένα αποσμητικό ακριβώς όπως το ήθελα..
θα σας πω λοιπόν τα δικά μου κριτήρια επιλογής ..
1. Το πιο σημαντικό απο όλα , πρέπει πάνω να γράφει Deodorant 
Δεν πρέπει να εμποδίζουμε τον υδρώτα..Ο ρόλος του είναι απλά για να εξαφανίζει την κακοσμία!
2.Να έχει απαλή μυρωδία..Έχω προσέξει πως όσα αποσμητικά είχαν υπερβολικό άρωμα σαν κολόνιες δεν έκαναν ουσιαστική δουλειά ( τουλάχτιστων πάνω μου)
και τέλος 3. Να μην ερεθίζει το δέρμα μου..
Λοιπόν.. αυτό για μένα τα έχει όλα αυτά..
Δεν πίστευτα πως με 2 ευρω η 3 θα είχα 2 αποσμιτηκά και μάλιστα να έχουν βγει τα καλύτερα μέχρι στιγμής.
Άλλες φορές άλλαζα μάρκες αρκετά συχνά..Τώρα είμαι στο 2ο μπουκάλι και ούτε που το έχω βαρεθεί.. Το έχετε δοκιμάσει ποτέ?? Αν ναι πως σας φάνηκε? 
Ξέχασα να πω πως η μυρωδιά του είναι αρκετά ευχάριστη!
Περιμένω τις απόψεις σας!

7 σχόλια:

  1. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Μου αρέσει η απαλή πουδρέ μυρωδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και σε εμένα αυτό αρέσει! Μυρίζει σαν ταλκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Meta apo auto den mporw na brw kapoio aposmitiko p na m aresei toso oso h murwdia ths poudras.. latrevw thn murwdia ths poudras ... opws kai h dahlia noir ths givency myrizei poudra einai apisteuth *_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. According to coal miners can make from $56,000-$104,
    000 a year. Now repeat the process by mining and
    dropping simultaneously. If you choose an activity that the both of you enjoyed together,
    this will aid remind your ex of how pleasurable it was spending time with you, bring back
    the good days.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A short moment later, James traded for his share for the business
    to Tom for just a second-hand Volkswagen Beetle automobile, probably a deal he took
    to later are sorry for. It is move to make the Pizza Ordering experience more convenient and fun for a large and fast growing population of Netizans in India.
    Gurgaon is famous for its hospitality and when it's time to party Gurgaon have lots of bar in the city to enjoy.

    Have a look at my blog post - check this out

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. đồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty trọn gói

    “Yên tâm đi, đem chuyện này ụp lên đầu Cửu kiếp kiếm chủ, ngươi đã có thể vô tư.” Úy công tử vỗ vỗ bả vai Sở Dương, nói: “Mà Cửu kiếp kiếm chủ cùng Cửu Đại Hào Môn sớm hay muộn cũng sẽ có kinh thiên huyết chiến, dựng lên sớm một ít, cũng không có gì.”

    “Thật là cấu tứ xảo diệu.” Sở Dương trong lòng cắn răng, đột nhiên kinh ngạc nói: “Vì sao sẽ cùng Cửu Đại Hào Môn có kinh thiên huyết chiến? Lời này... Có chút không hiểu.”

    “Cửu kiếp ngất trời...” Úy công tử bật cười nói: “Thượng tam thiên Cửu Đại Hào Môn, mới là Cửu kiếp kiếm chủ mục tiêu! Chỉ có phá đi Cửu Đại Hào bốn có. Mới có thể thành lập khởi tân trật tự! Đây là Cửu kiếp kiếm chủ số mệnh!”

    “Số mệnh?” Sở Dương lẩm bẩm nói: “Số mệnh sao?”

    “Ngày mai khai chiến.” Úy công tử nói: “Ước chừng ba ngày sau, chúng ta sẽ rời đi nơi này. Ngươi là theo chúng ta cùng nhau trở về, hay là...”

    Ta làm sao không muốn theo các ngươi trở về? Đáng tiếc mục tiêu chính yếu ta đến nơi đây còn không có hoàn thành.

    Sở Dương trong lòng cười khổ, nói: “Ta còn muốn ngốc một đoạn thời gian, làm một sự tình.”

    “Cũng tốt.” Úy công tử thật sâu nói: “Thiên tài dễ chết sớm, ngươi phải cẩn thận.”

    Sở Dương một đầu hắc tuyến.

    Ngày thứ hai, ánh sáng mặt trời mới lên.

    ΑπάντησηΔιαγραφή