Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

NIVEA pure & natural...

Γειά σας !! Νομίζω όλες θα έχετε ακούσει - δει την καινούργια σειρά της Nivea " pure & natural " ! 
Πριν απο λίγες μέρες αγόρασα την κρέμα χεριών και με μεγάλη μου χαρά σας την 
παρουσιάζω..
 Αυτή που εγώ διάλεξα ήταν με βιολογικό έλαιο Argan.
Μου αρέσει πάρα πολύ η υφή της..Είναι πολύ ελαφριά,έχει ένα παράξενο άρωμα θα έλεγα ( όχι κάτι φρουτώδες ) αλλά μου αρέσει! 
Δεν έχω ξηρά χέρια αλλά κανονικά..Τα χέρια μου τα έκανε πάρα πολύ απαλά.. Αν έχετε 
πολύ ξηρά χέρια δεν γνωρίζω πως θα είναι..αλλά πιστεύω καλή !! 
Τώρα το βασικό σημείο ! 
Χωρίς parabens
Χωρίς σιλικόνη
Χωρίς χρωστικές ουσίες
Χωρίς mineral oils !!!! 
ΤΕΛΕΙΟ ?????!!!!! 95 % φυσικής προέλευσης....
Περιμένω την γνώμη σας, αν την έχετε ήδη πως είναι πάνω σας???
Φιλιάαα πολλααααά!!!!

19 σχόλια:

  1. Μμμ...μ'άρεσει που είναι αρκετά φυσική! Αν τη δοκιμάσω κι εγώ, θα σου πω τις εντυπώσεις μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!Σε περιμένουμε...σου κάναμε tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lindo blog, yo estoy dandome a conocer: http://dress-toexpress.blogspot.com Un beso grande!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nice product !!

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. i've thought many times is getting that! i think i would like it and ur blog i'm a follower now :)
    i invite you to see and follow my blog
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!
    Έχεις βραβειάκι http://sistersbeaute.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ενδιαφέρουσα φαίνεται! πρέπει να την δοκιμάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. just came across your blog and really really like it! :)
    you have a great style!
    i'M definitely following you now and i'd be more than happy if you took a look at my blog and tell me what you think.
    maybe you can become a follower too!? :)
    it would mean a lot to me!
    xxx

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω ξηρά χέρια και χρησιμοποιούσα μία κρέμα της johnsons, έκανε αρκετά καλή δουλειά! Η νύφη μου, μου πρότεινε το σαπούνι FISSAN (το χρησιμοποιώ για τα πάντα μαλλιά,σώμα,καθημερινο πλήσιμο χεριών και για το πρόσωπο να πω ότι έχω δει βελτίωση στην ακμή μου) και έχω δει μεγάλη βελτίωση και στα χέρια μου που βλέπω ότι δεν είναι τόσο ξηρά πια....
    Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση, είμαι δεξιόχειρας και γράφω πολύ και πατάω πολύ το στυλό, προσπαθω να κρατήσω τα νύχια μου γιατί θέλω να κάνω γαλλικό αλλά ποτέ δεν μπορώ επειδή μου σπάνε! Θα μου πρότεινες κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σου ! Λοιπόν το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να μην πατάς τόσο πολύ το στυλό. Για να μην σπάνε τα νύχια σου θα σου έλεγα να τα βάζεις για μισή ώρα σε ε΄να μπολ με λάδι και λίγο αλάτι.. απο όσο ξέρω κάνει καλό για αυτή την δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oh I love the Nivea products, they make the skin feel amazingly smooth! I would love to be able to understand Greek so I could watch the video in your last post ;) Keep up the great work, your blog is really cool! Feel free to check out mine ;) xo from NYC
    http://hollylovespaul.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ χρησιμοποιώ από την Cera di Cupra ενυδατική για τα χέρια και είναι καταπληκτική!! Την ανακάλυψε η μητέρα μου που έχει πιο ξηρά χέρια αλλά κάνει και για εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα την δοκιμάσω τότε κάποια στιγμή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nice to see a well known brand doing a natural line! Will have to check this out :) Thank you for following my crafty blog by the way, I'm now following you on GFC :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή