Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Σήμερα θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου heat protection!
Το έχω εδώ και αρκετούς μήνες και μπορώ να πω πως μου έχει αρέσει πάρα πολύ.
Έχω μιλήσει για αυτό και σε ένα βίντεο μου που ίσως δεν είδατε...
 Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως δεν υπάρχει στην Ελλάδα..άρα αν σας ενδιαφέρει να το αγοράσετε μπορείτε και από Ebay.
Λίγα λόγια για το προϊόν: 1.Μυρίζει όμορφα. 
           2.έχει heat protection 220 C 
3.protect,shine,b divine 
Δεν ξέρω αν θα αρέσει και σε σας, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και κάτι πολύ βασικό ήταν αρκετά οικονομικό.Αισθάνομαι πως δεν καταστρέφω καθόλου τα μαλλιά μου,κάτι που θα με κάνει να το αγοράσω ξανά :)
 Τώρα μια απορία..μήπως ξέρει καμία τι διαφορά έχουν αυτά?
Βλέπω ότι είναι 425 F ?? Τι μπορεί να είναι αυτό?
Περιμένω τα σχόλιά σας!Φιλιά.

10 σχόλια:

  1. Edw sth Dania to vlepw poly syxna to sygkekrimeno alla den hksera an tha einai kalo! isws to agorasw twra! to 425 F einai oi vathmoi Fahrenheit!! K einai peripou 220 kelsiou!

    Filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaa dld san auto pou exw.. apla to grafei alliws! ok tnx!! :) emena mu aresei pantws poluu ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το είχα ξαναδεό το προϊόν. Ακόμα δεν έχω μπει στη διαδικασία να αγοράζω προϊόντα από το internet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I wish I could understand ur blog...because I saw this and I have it too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλήσπέρα! Έχεις βραβείο! http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/bioten.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αννούλα καλήσπέρα!πέρα απο την ανάρτηση σου που μου άρεσε πολύ σου στέλνω βραβειάκι!περνα να το παραλάβεις http://inbeautywonderland.blogspot.com/
    Kisses
    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα Αννα,ειμαι η betty και ειμαι νεο μελος στο blog σου,το βρισκω πολυ ενδιαφερον!αν θελεις μπορεις να επισκευτεις και το δικο μου!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αννα μου πριν σου εστειλα μηνυμα αλλα κατι προεκυψε και δεν προλαβα να αναρητσω το βραβειο!τωρα εχει γίνει το post οποτε μπορεις να το τσεκαρεις!σορρυ
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. se euxaristw para polu eilikrina alla pragmatika den exw xrono ka8olou na dinw ta vravia opote giauto k den t dexomai alla se euxaristw polu!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν την έχω ακούσει αυτή την εταιρεία αλλά μου ξετρελάθηκα με το σχέδιο του μπουκαλιού της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή