Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012

LOREAL

Γεια σε όλες!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την νέα μου αγάπη ! 
Η νέα μου λοιπόν αγάπη είναι αυτό το γαλάκτωμα καθαρισμού από την Loreal.
Όπως έχω ξαναπεί το δέρμα μου είναι κανονικό προς ξηρό..
Αφού λοιπόν τέλειωσα το γαλάκτωμα της Bioten (επίσης τέλειο) είπα να αγοράσω κάτι διαφορετικό.
Πήρα λοιπόν αυτό
 Με λίγα λόγια θα σας πω την γνώμη μου....
1.Μου αρέσει γιατί περιέχει κάτι σαν λάδι και στο τέλος μένει το πρόσωπό μου αρκετά απαλό.
2.Είναι ιδανικό και για το ντεμακιγιάζ στην περιοχή των ματιών.
3.Μυρίζει πολύ όμορφα.
θα έλεγα πως μου αρέσει πάρα πολύ και δεν έχω βρει τίποτε το αρνητικό.
Περιμένω την γνώμη σας! Φιλιά σε όλες!  :)  

3 σχόλια:

  1. κι εγώ είχα το μπλε που ήταν για λιπαρά δέρματα κ ήταν τέλειο! ποτέ δεν μου προκάλεσε το παραμικρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακούγεται καλό. Ίσως το προτιμήσω σε επόμενη αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ είχα το αντίστοιχο για τα λιπαρά δέρματα και ήταν τέλειο!!
    Από σήμερα είμαι το καινούριο μέλος σου!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή