Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Essence Haul-Review

Hello αγαπημένες μου!Πως είστε?Ελπίζω όλες καλά!
Εγώ είμαι αρκετά χαρούμενη μιας και μόλις γύρισα απο το αγαπημένο σε όλες μας κατάστημα
HONTOS CENTER!..και φυσικά η πρώτη μου στάση ήταν στο stand τις Essence!
Σας έχω πρίξει το πιστεύω αλλά πραγματικά είναι τέλειο να αγοράζεις πχ σκιά με 1 ευρω και κάτι 
και να είναι καλή...τέτοιες τιμές μόνο στο Ebay...
Λοιπόν τα 2 πρώτα είναι 2 lipgloss το ροζ είναι το : 19 Nude Candy 
Το πορτοκαλί ειναι το :18 Sparkling Papaya.
 Τα αγόρασα με φόβο για να σας πω την αλήθεια γιατί ήμουν σχεδόν σίγουρη πως θα είναι η υφή τους απίστευτα κολώδες αλλά τελικά ευτυχώς έκανα λαθος..! Καμοία σχέση πραγματικά...
Το άρωμα τους φρουτώδες..η υφή? Χωρίς υπερβολές άπειρα μαλακή και άνετη στα χείλια..
Δεν το περίμενα πως θα βρω lipgloss σε τέτοια τιμή 2 ευρω και κατι.. και να βγει τόσο καλό..
Για το πόσο μένει σταθερό θα σας το πω όταν το δοκιμάσω σε κάποια έξοδο μου.
Για να δείτε καλύτερα.... τα χρώματα είναι κάπως έτσι....

Για το πρώτο που είναι κάπως μοβ θα σας μιλήσω τώρα!
Είναι απο την σειρά REBELS..το όνομα του είναι : 01 Mauve like a rockstar.
Είναι αυτό..
Όταν διάβασα " soft matte lipgloss" λέω..Εμ...??? 
Τι είναι τούτο??!!! :P
Και όμως υπάρχει ματ lipgloss!! Όσο και να προσπαθήσω να σας μεταφέρω την αίσθηση που δίνει δεν θα τα καταφέρω..
Είναι βασικά σαν κραγιόν σε πολύ κρεμώδες υφή όχι όμως glossy..πιο ματ..
Μου αρέσει πολύ γιατί δεν έχω ξαναδοκιμάσει κάτι τέτοιο..
Είχε και σε μια άλλη απόχρωση..καφέ αλλά δεν μου άρεσε και τόσο..
Τα επόμενα είναι 2 σκιες 
Η πρώτη είναι η : 59 copper island ( shimmer effect)
Η δεύτερη είναι η : 02 dance all night ( sparkling effect )
Έχω και άλλες απο αυτές τις σκιές της Essence και η γνώμη μου είναι πολύ θετική γιαυτό και αγόρασα και άλλες.. στα μάτια ακόμα δεν ξέρω πως θα είναι αυτές οι αποχρώσεις αλλά θα σας κάνω σύντομα ένα tutorial βιντεάκι και με τις σκιές και με τα lipgloss
Αυτά για σήμερα! 
Σας φιλώ όλες! :)

4 σχόλια:

  1. ola einai teleia me geia sou.Exeis vraveiaki http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτα τα λιπ-γκλος τα εχω κι εγω και ειναι πολυ ανωτερα απο αλλα ακριβοτερα!πολυ ωραια οσα πηρες με γεια σου!
    http://starsandstellars.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικά είναι τέλεια αυτά τα λιπγκλος! καμία σχέση με τα άλλα που έχουν το περίεργο πινελάκι κ κολλάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή