Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

..Kings & Queens..

Το λατρεύω ! Το αγαπώ!
Η αγαπημένη μου κρέμα από άποψη μυρωδιάς..Πραγματικά ο συνδυασμός 
πορτοκαλιού και κανέλας είναι φοβερός..
Δεν είχα ξανά την τύχη να μυρίσω τέτοια κρέμα σώματος..
Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα posts οπότε..με λίγα λόγια..
1) Τέλεια μυρωδιά
2) Απίστευτα Shimmers
3) Ένα αρνητικό.. Δεν θα έλεγα πως είναι και από τις πιο 
ενυδατικές κρέμες που υπάρχουν.
Πολλοί λένε πως είναι καθαρά χειμωνιάτικη μυρωδιά..
Εγώ θα σας πω πως την φοράω ΜΟΝΟ καλοκαίρι..! 
Είναι στα 200ml αρκετά καλή ποσότητα .. τώρα απο τιμή δεν θυμάμαι καθόλου ..
Μην την πάρετε με το σκεπτικό της ενυδάτωσης...Γιατί μάλλον δεν θα σας καλύψει.
Το άρωμα της όμως πραγματικά αξίζει!!
 
 


5 σχόλια:

  1. κοριτσάκι μου γλυκό!!!! κι εμένα είναι η αγαπημένη μου!!!!! μοσχοβολάει όλο το σπίτι όταν την βάζω.... να σου πω την αλήθεια, φοβάμαι να την φοράω καλοκαίρι επειδή τα κουνούπια τρελαίνονται για φρουτένιες μυρωδιές!!!! αλλά ίσως την δοκιμάσω :-) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ όντως η μυρωδιά είναι υπέροχη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ase exw k egw ena 8ema me ta kunupia megalo!! me agapane para polu!! hahahah

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενώ τρελαίνομαι για τη μυρωδιά της κανέλας δε μου αρέσει η μυρωδιά των εσπεριδοειδών!!Έτσι όμως όπως τα λες ίσως θα έπρεπε να της δώσω μια ευκαιρία!!!Φιλάκια!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημενο και το Αχλαδι βανιλλια..

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή