Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

Essie - Orly haul/ Review

Επιτέλους σήμερα μου ήρθαν τα 5 βερνίκια που περίμενα.Η αλήθεια είναι πως 1η φορά 
πράγματα που έχω παραγγείλει από ebay έρχονται μέσα σε 5 μέρες!
Τα βερνίκια είναι αυτά
το πράσινο : Mojito Mandess ,ένα υπέροχο πραγματικά πράσινο χρώμα!
Το γαλάζιο :Bikini  So Teeny , Αυτό που έχω τώρα στα νύχια μου!Το τέλειο baby blue :)
Το ροζ :Off the Shoulder ,ίδιο με το Laced Up από China Glaze!
Το πορτοκαλί : Fear or Desire ,δύσκολο χρώμα αλλά ότι πρέπει για τις διακοπές!!


10 σχόλια:

  1. Είναι όλα υπέροχα αλλά το πορτοκαλί είναι εκπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tolle Farben
    Schau doch mal auf meinem Blog vorbei?
    würde mich über einen Besuch sehr freuen & vielleicht gefällt er dir und du wirst Leserin, natürlich nur,wenn dir mein Blog auch gefällt. . Bin auch schon deine :)
    http://justbeingyoux3.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια εγώ βερνίκια νυχιών από essie και orly παίρνω από εξωτερικό,από το www.nailsupplies.us!!!Φοβερό site,εξυπηρέτηση και τα βερνίκια μαζί με φόρους και έξοδα αποστολής έρχονται περίπου 5€/βερνίκι!!!Απορώ γιατί εδώ τα πουλάνε το λιγότερο 12€!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια εγώ βερνίκια νυχιών από essie και orly παίρνω από εξωτερικό,από το www.nailsupplies.us!!!Φοβερό site,εξυπηρέτηση και τα βερνίκια μαζί με φόρους και έξοδα αποστολής έρχονται περίπου 5€/βερνίκι!!!Απορώ γιατί εδώ τα πουλάνε το λιγότερο 12€!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. So beautiful nailpolishes!! I love those colours and especially the pastel ones!! It is my favourit trend for this year and so I have a lot of it:) I want these gree, loght blue and pink one!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή