Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

YSL cheeks!

Hi σε όλες!
Ένα καινούργιο μακιγιάζ που έχω υιοθετήσει  αυτές τις μέρες και έχει γίνει από τα αγαπημένα μου

πλέον είναι αυτό!


Δεν είναι πολύ γλυκό?? 

Δεν ξέρω για εσάς εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ το βρίσκω πολύ καλοκαιρινό

ανάλαφρο και είναι για κάθε ώρα της ημέρας!Δεν θα σας δείξω πως έχω κάνει το μακιγιάζ βήμα-βήμα

αλλά με πια καλλυντικά το κατάφερα! 

1.bb cream Miracle skin perfector Garnier
2.eye pencil adamo black No.11
3.YSL blush variation
4.eyeshadow essence Marble mania 03 swirl it baby
5.mascara essence Get big lashes
6.Radiant illuminatior 06
7.Lovie lips No.25

Αυτααααααά !! και μια ακόμα φότο για να κλείσω κάπου εδώ! 

Περιμένω τα σχόλια σας και την γνώμη σας!!! Φιλιά πολλά

 


16 σχόλια:

  1. Ektos tou oti eisai para polu omorfh to makigiaz sou paei para polu :) Tsekare to blog mou an theleis!Filakia..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασσάτο, φυσικό στυλ "βαμμενη-αβαφτη", για ολες τις ωρες, παναλαφρο. Παρα πολυ ωραιο. ΦΟ-ΒΕ-ΡΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. looks beautyful! :)
    grat blog :)
    it would be ncie if you visit my blog too :)
    ttcybeauty.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο, φρέσκο κ καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εύκολο, γρήγορο και απλό look. ό,τι πρέπει για κάθε μέρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ontws ayto to bammeni -abafi einai to agapimeno mou,eidika g to kalokairi!

    bravo sou!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O wow I love your natural glowing make up and the flash of light pink on your lips.Thanks for the inspiration.
    Following your fab blog and I hope you have a wonderful weekened x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλοκαιρινό και δροσερό μακιγιάζ!! αυτό το BB είναι υπέροχο, το έχω κι εγώ και με έχει βολέψει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I jut got a similar pink lipstick (by MAC). Looks so nice with dark hair.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλο και ομορφο!Λατρευω τα καλλυντικα ysl,τα ρουζ ομως δεν τα εχω δοκιμασει!Πρεπει να ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή