Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2012

Τα νεα προιοντα BIOTEN

Πως και πως ηθελα να περασουν οι μερες για να σας κανω αυτο το ποστ σχετικα με τα νεα πραγματακια 
που μου εστειλε η Bioten στο σπιτι μου πριν απο 15 μερες !

Καταρχας , ολα καλα ? :) Σας αρεσουν τα πρασινα γραμματα?? Πηρα την ιδεα απο την Bioten..
Χωρις να θελω να χασω χρονο ξεκινω με το πρωτο που ειναι το γαλακτωμα σωματος,συσφικτικο.

Ειναι με Lipofrim και ελαιο μανταρινιου.
Ειναι οντως συσφικτικο??? Ναι.Ειναι οντως ετσι. Δεν εχω χαλαρωση σε καποιο μερος του σωματος μου ομως εχει κανει οντως το σωμα μου πολυ πιο "μαζεμενο" και φυσικα πολυ πιο λαμπερο και μαλακο.

Βελτιωνει αρκετα δηλαδη την ελαστικοτητα του δερματος και ολα αυτα μονο σε 7 μερες.
Εγω θα ελεγα πως το ενιωσα και απο την 1η εφαρμογη..Μαλιστα οταν μου το φεραν μολις ειχα βγει απο το μπανιο και το δοκιμασα αμεσως,μπορω να πω πως ενιωσα κατι σαν να δροσισε το δερμα μου και οσες φορες την βαζω αμεσως μετα το μπανιο νιωθω την ιδια δροσια..οχι πως αλλες στιγμες δεν το νιωθω αλλα τοτε που ειναι το δερμα πιο " ανοιχτο " νομιζω πως κανει πιο καλη δουλεια!

Ειναι στα 250 ml μια πολυ καλη ποσοτητα πιστευω και πραγματικα αν λατρευεις και εσυ τις πολυ εντονες μυρωδιες θα το λατρεψεις.. οσο για τις τιμες δεν γνωριζω ομως απο οσο ακυσα αυτο εχει γυρω στα 4 με 4,50 ευρω.

Μαντιλακια Καθαρισμου - Cleansing Wipes
 Ειχα παρει τον χειμωνα τα ιδια αλλα σε ροζ .Περιεχουν νεκταρ κυδωνιου και βιταμινη Ε 
Προσωπικα δεν μου εχουν προκαλεσει ποτε κατι στα ματια, κανει πολυ καλο ντεμακιγιαζ ακομα και σε μασκαρα αδιαβροχη και γενικα δεν μπορω να πω πως βλεπω κατι το αρνητικο.
Βεβαια εγω τα χρησημοποιω μονο τις μερες που βαριεμαι πολυ να ξεβαφτω κανονικα.

και τελος..
Εδω εχουμε να κανουμε με ενα προιον που βοηθαει αρκετα τα δερματα με δυσχρωμιες.
Ειναι για ηλικιες απο 35 εως και 45 περιεχει Γλυκοριζα και Actiwhite complex 
Εχει spf 15
Με λιγα λογια το εκχυλισμα γλυκοριζας ομογενοποιει το χρωματικο τονο της επιδερμιδας και μειωνει τις κηλιδες.Το   Actiwhite complex αναστελει την παραγωγη μελανινης επιτρεποντας την μειωση των δυσχρωμιων.
Κανει οντως αυτο που λεει ???
Χμμ οπως παντα ειμαι ειλικρινης μαζι σας και δεν μπορω να σας κοροιδεψω για κανεναν λογο..
Επειδη το προιον ειναι για πιο μεγαλες ηλικιες το δικιμασε η μητερα μου η οποια δεν εχει δυσχρωμιες και γενικα προβληματικο δερμα..αρα....Δεν ξερω αν οντως δουλευει αυτο.

Το σιγουρο ειναι πως εχει ΥΠΕΡΟΧΟ αρωμα και καμοια φορα την βαζω και εγω μονο και μονο για το αρωμα!! Ειναι πολυ ενυδατικη και μας προστατευει και απο την ηλιο..Τωρα θα μου πειτε ναι αλλα αυτο δεν μας αφορα..Θελουμε να ξερουμε αν οντως κανει αυτο που λεει ομως πραγματικα δεν το ξερω αυτο. 

θελω επισεις να τονισω πως ολο αυτο δεν γινετε για λογους προωθησης,Δεν περνω χρηματα για να πω τα οσα λεω ειναι η πραγματικη μου γνωμη και αν οντως με ξερετε θα εχετε δει ηδη πως εχω σχεδον ολη την σειρα απο την Bioten ( εκτος απο αυτα που μου στελνει ) τα οποια εχω παρει με δικα μου χρηματα και εξακολουθω να αγοραζω γιατι την εκτιμω σαν εταιρια και δεν εχω κανενα μα κανενα παραπονο απο αυτην.Ειναι επισεις πολυ οικονομικη και Ελληνικη ( ειναι καλο να αγοραζουμε Ελληνικα προιοντα αυτη την εποχη ) 
Περιμενω την γνωμη σας και μην ξεχνατε.. η Bioten δεν περιεχει καθολου Parabens & Parafins στα προιοντα.

Φιλια πολλα !


4 σχόλια:

  1. Τα δοκίμασ ακαι εγώ! Τα μαντηλάκια τα έχω καταευχαριστηθεί! Την κρέμα σύσφιξης την χρησιμοποιώ και σαν κρέμα σώματος γιατί μου αρέσει η μυρωδιά της! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω πει πάμπολες φορές πόσο λατρεύω τα προϊόντα της bioten! Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά! Και κάποια είναι σε καθημερινή βάση! Το ό,τι είναι τόσο καλή (ποιοτικά) τόσο προσιτές οι τιμές και κυρίως Ελληνική, ε! είναι πολλά τα συν (+)
    Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaiρομαι που βλεπω ολο και πιο πολλες κοπελες που λατρευουν την Bioten! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν εχω χρησιμοποιησει ακομα καποιο προιον της Bioten αλλά με όσα ακούω σίγουρα θα δοκιμάσω κάποια από αυτά.
    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή