Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

Garnier Ambre Solaire

Αφου εκανα μερικα μπανακια με το νεο μου αντιηλιακο ειπα να σας πω την γνωμη μου για αυτο.

Με το πρωτο πραγμα που θελω να αρχισω ειναι με το οτι ειμαι παρα πολυ λευκη αρα αναγκαστηκα το spf πρεπει για μενα να ειναι παντα 30.

Ποτε μου δεν εβαλα 50 μιας και παντα οταν παω για μπανιο φροντιζω να ειναι απογευμα για να εποφυγω το αυτονοητο..Αλλα εκτος αυτου απο οσο εχω ακουσει τουλαχιστων το 50 τελικα δεν εχει και μεγαλη διαφορα απο το 30..αρα για μενα δεν υπαρχει λογος.

Φυσικα αν εχετε λευκο δερμα σαν το δικο μου και πατε πρωινες και μεσημεριανες ωρες για το μπανακι σας δεν θα ηταν καθολου ασχημη ιδεα το spf του αντιηλιακου σας να ειναι 50!

Αφου λοιπον εψαχνα πολλες μερες για την αγορα του αντιηλιακου μου..αγορασα τελικα το Ambre Solaire της Garnier spf / fps 30 και δεν το μετανιωσα στιγμη!Μου αρεσουν τα παντα σε αυτο το προιον και δεν βρισκω πραγματικα κατι που να με " χαλαει " 

Ας παρουμε ομως τα πραγματα με την σειρα..1ον το αρωμα του ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ ακρως καλοκαιρινο ,παιχνιδιαρικο σου δινει μια απιστευτη αισθηση χαλαρωσης..
2ον εχει μεσα Shimmers που κανει το δερμα να λαμπει στον ηλιο..
3ον ειναι εμπλουτισμενο με λαδι Monoi και Επιχρυσωμενα μαργαριταρια..4ον δεν αφηνει καθολου λιπαροτητα στο δερμα..

Κατι που ισως θεωρω πως λιγο με χαλασε ηταν η τιμη του..Οταν δηλαδη το ειδα στα 13 ευρω αν δεν κανω λαθος ειπα πως δεν θα το αγοραζα ομως το βρηκα στον Σκλαβενιτη στα 8 ευρω και το πηρα αμεσως!! 

Πιο κατω ειναι οι σχετικες φοτος καθως και ενα βιντεο με τα αγαπημενα μου για τον μηνα ιουνιο και ιουλιο!

και το σχετικο βιντεο..

3 σχόλια: