Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Manly

Γεια!
Σημερα σκεφτηκα να σας μιλησω και να σας παρουσιασω την 
παλετα μου,Manly.
Κατα καιρους υπαρχει ενα σχετικο ενδιαφερον απο καποιες κοπελες για αυτη την παλετα
και λογο της τιμης της και γιατι ειναι 120 χρωματα μαζι!!
Την παλετα αυτη την ειχα δει στο Ebay και αφου μου αρεσε πολυ μου την εκανε δωρο το αγορι μου!
Η τιμη της δεν ξεπερναει τα 20 ευρω.
Θα δειτε και τα 120 χρωματα πανω στο χερι μου γιατι θελω να σας δειξω πως γραφουν
χωρις primer και γενικα πως δειχνουν αυτες οι αποχρωσεις..
 Με την σειρα που ειναι οι σκιες στην παλετα θα δειτε τα χρωματα στο χερι μου!!


Αυτα ηταν τα χρωματακια!!!
Αρκετα εντονα αρκετα δυσκολα χρωματα ΑΛΛΑ...
Ο λογος που μου αρεσε παρα πολυ ηταν αυτος..Εχει χρωματα μεσα που μεμονομενα ισως δεν αγοραζα και ποτε..Γιατι πχ το πορτοκαλι που να το βαλεις η το κιτρινο ?
Τωρα ομως τα εχω και δεν με νοιαζει να αγορασω απο περιεργεια ας πουμε μια φουξ σκια η μια πορτοκαλι και να μην μου αρεσει στο τελος και να εχω δωσει αρκετα χρηματα..
Το θετικο λοιπον ειναι αυτο!
120 σκιες (σε πολυ μικρη ποσοτητα βεβαια ) καποιες δεν ειναι τοσο εντονες δεν γραφουν δηλαδη αμεσως στα ματια οπως καποιες αλλες που εχουν Shimmer μεσα.
Απο ποιοτητα ειναι μετριες.
θελει primer για να ειναι οκ η σκια για αρκετες ωρες.
Θελει προσοχη γιατι αν εχεις πολυ ποσοτητα στο πινελο σου ισως να λερωθεις..
Αυτα ειχα να σας πω , εμενα προσωπικα δεν με εννοχλει το γεγονος οτι δεν ειναι καποιες ακριβες σκιες ισα ισα που οπως σας ειπα μου αρεσει γιατι εχω την ευκαιρια ν πειραματιστω αρκετα!
Φιλια πολλα!

7 σχόλια:

  1. aaaaa exw k gw tin idia paleta!i prwti mou paleta vasika!re sy einai kalhhhh k polu fthini! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμενα η πρωτη μου !! Οντως καλη αλλα με primer!! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται τέλεια :)
    Εγώ προσωπικά προτιμώ τις πιο μικρές παλέτες για να μπορώ να τις παίρνω και μαζί μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγουρα οι μικρες ειναι και πιο βολικες απλα αυτη τα εχει ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την έλαβα κι εγώ πριν λίγες μέρες. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά ο βασικός λόγος που την αγόρασα είναι αυτός που αναφέρεις για τα χρώματα. Τώρα τα έχω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μια χαρά τις βρίσκω!! μου αρέσει που υπάρχει ποικιλία στην παλέττα!! φαίνονται αρκετά έντονες πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία χρώματα! Μεγάλη ποικιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή