Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Schwarzkopf Gliss

Απο παρα πολυ καιρο ηθελα να αγορασω κατι για τα μαλλια μου..
Δεν ηξερα ακριβως τι αλλα κατι που να μενει στα μαλλια μου.
Αφου λοιπον εκανα μια βολτα απο τα hondos Center πηρε το ματι μου αυτο:
Τι ειναι:
Ειναι μια κρεμα επανορθωσης και λαμψης.
Τι κανει:
Δινει στα μαλλια μια πολυ ομορφη λαμψη μιας και ειναι ορατο οτι περιεχει Shimmer.

Προστατευει και κανει την τριχα πιο λεια,και απο οσο λεει η τριχα σπαει ως και 100% λιγοτερο..
Πως το βαζω:
Σε νωπα μαλλια μετα το λουσιμο κανω μασαζ απο τις ριζες μεχρι τις ακρες αν και δινει εμφαση πιο πολυ στις ακρες και οση ποσοτητα περισσευει την βαζω στις ριζες.
Θελει πολυ λιγη ποσοτητα ιση με ενα φουντουκι.( Παντα βαζω πιο πολυ γιατι εχω πολυ μακρια μαλλια)
Μην ξεβγαλετε!
Χρησιμοποιειται 2-3 φορες την εβδομαδα..
Η γνωμη μου με απλα λογια... :
Το εχω βαλει γυρω στις 5-6 φορες..Στην αρχη δεν μου αρεσε και παρα πολυ και θα ελεγα οτι ξενερωσα και ολας γιατι απο την Gliss οτι εχω παρει μου εχει αρεσει παρα πολυ..
Μετα απο λιγες φορες ακομα αρχισαν να μου λενε πως λαμπουν τα μαλλια μου ομορφα 
Το αγορι μου επισεις πως μυριζουν πολυ ωραια και γενικα αρχισα και εγω να βλεπω 
πως ειναι πολυ καλο!
Ενα "αρνητικο" ειναι πως αισθανομαι οτι τελειωνει πολυ αμεσα.
Ειναι κατι που εχω προσεξει και με αλλα μπουκαλακια που ειναι καπως ετσι ο μηχανισμος τους.
Βεβαια αυτο δεν το θεωρω προβλημα γιατι μου αρεσει να αλλαζω γρηγορα τα προιοντα μου.
Αυτα ειχα να σας πω!
Φιλια!

8 σχόλια:

  1. Παλιότερα είχα πάρει όλη την σειρά Gliss και μου άρεσε αρκετά!Αν και βέβαια στην αρχή θυμάμαι δεν είχα ξετρελαθεί, στην πορεία τα συμπάθησα αρκετά! Βέβαια το συγκεκριμένο προίόν δεν το έχω δοκιμάσει αν και το βλέπω όταν κοντοστέκομαι στα ράφια με τα σαμπουάν και όλα τα συναφή που έχουν να κάνουν με τα μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω πιο παλια ειχα παρει και σαμπουαν και μασκα..Με την μασκα ειχα νιωσει παρα πολυ απαλα τα μαλλια μου.
    Παντως αξιζει να την δοκιμασεις την κρεμα γιατι ειναι και αρκετα οικονομικη σε σχεση με αλλα τετοιου τυπου προιοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το πάρω να το δοκιμάσω, μιας και τώρα το Καλοκαίρι που τα μαλλιά μου έχουν καλυτέρεψει από τις θεραπείες/μάσκες που κάνω και έχω να χρησιμοποιήσω σίδερο και σεσουάρ τουλάχιστον 2 μήνες, θα το πάρω για να τα περιποιηθώ & να είναι ακόμα πιο όμορφα για το Χειμώνα! Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω δει αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν είναι καλή..
    Αφού άκουσα καλά λόγια θα την δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω μετα την 3η φορα την λατρεψα!
    Αν την παρεις περιμενω να μου πεις την γνωμη σου! Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχω δοκιμάσει! Δίνει υπέροχη λάμψη στα μαλλιά! =}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραίο μου φαίνεται!! θα το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή