Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Τα 7 ΔΕΝ

Γεια σε ολους - ολες ( αλλα μαλλον ολες )!
Μολις ειδα στο blog  http://morenasbeauty.blogspot.gr ενα κατα καποιον τροπο παιχνιδακι με τα 7 πραγματα που δεν μας αρεσουν καθολου.. 
Η κοπελα ειπε πως οι 7 πρωτοι που θα το σχολιασουν θα ειναι και αυτοι που πρεπει να κανουν μετα το ιδιο!Αρα το ιδιο υσχιει και εδω.. Ξεκιναω!!!
 
 
1.ΔΕΝ θελω να με εννοχλουν οταν κοιμαμαι.
Ειμαι δυσκολη στον υπνο ΠΑΡΑ πολυ.. Πρεπει να νυσταζω υπερβολικα για να κοιμηθω καλα και αυτο που λεμε ξερη.. αρα πραγματικα ΔΕΝ αντεχω ουτε τον παραμικρο θορυβο οταν κοιμαμαι και δεν θελω τιποτα να μου χαλασει τον υπνο..
 
 
 
2.ΔΕΝ θελω να εχω επαφες με ατομα που βγαζουν αρνητικοτητα.
Αληθεια... ΔΕΝ θελω!!!!Μου σπανε τα νευρα οι ανθρωποι που μιλανε μονο για να πουν κατι κακο..Που τους εννοχλουν τα παντα ακομα και τα αδεσποτα λεγοντας τα " κολοσκυλα" " κολογατα"
Αν μπρορουσα να τους σφαλιαρισω θα το εκανα ΑΝΕΤΑ!
 
 
 
3.ΔΕΝ μου αρεσει ο διαχωρισμος πλουσιος-φτωχος-μαυρος-ασπρος.
Μου την σπανε οι ανθρωποι που νομιζουν πως ειναι διαφορετικοι απο τους αλλους..( Ενω ειναι χειροτεροι )Δεν μου αρεσει καθολου αυτος ο διαχωρισμος.Δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να θεωρει τον εαυτο του καλυτερο ,λογο χρωματος δερματος η λογο χρηματων..

 
 
4.ΔΕΝ αντεχω αυτους που μιλανε χυδαια.
Ειναι ασχημο απλα..Ολοι μπορουμε να μιλαμε καλυτερα στους ανθρωπους γυρω μας,στο λεοφορειο..παντου..Δεν αντεχω να ειμαι στο λεοφορειο και να ακουω 2 φιλους η και φιλες να λενε ο ενας στον αλλον μαλακα,μαλακα,μαλακα,μαλακα... Οχι , δεν ειναι πως δεν το εχω ξανα ακουσει αλλα ρε φιλε..Οχι μεσα στο λεοφορειο γαμω! Δεν εισαι σπιτι σου!

 
 
5.ΔΕΝ θελω να με πιεζουν..
Ειμαι ανθρωπος που οταν λεω οχι το εννοω..Ειναι πραγματικα αστοχο να κατσει καποιος να με πιεσει για να μου αλλαξει γνωμη γιατι αυτο ειναι σχεδον αδυνατο..Δεν μ'αρεσει η πιεση και θελω παντα το χρονο μου σε ολα και το χωρο μου σε μια σχεση.

 
 
6.ΔΕΝ μου αρεσει να με στηνου σε ραντεβου.
Αλλο 1,2,3 φορες αλλο παντα..Μου την σπαει να περιμενω καποιον οταν εχουμε ραντεβου.
Δεν με νοιαζει ποιον περιμενω ΔΕΝ θελω να περιμενω..Χανω χρονο απλως για να περιμενω ενω μπορουσα να ειχα κανει αλλα πραγματα πολυ πιο ενδιαφερον απο το να περιμενω.Με λιγα λογια δεν αντεχω τα ατομα που λες στις 18:00 εκει και ειναι εκει στις 18:40 ΠΑΝΤΑ! Ξερεις δεν με νοιαζει...Ας ξεκιναγες πιο νωρις...

 
 
7.ΔΕΝ συμπαθω τους ανθρωπους που δεν με κοιταζουν στα ματια.
Τα ματια ειναι ο καθρεφτης της ψυχης..Ετσι λενε..
Θελω οταν μιλαω να με κοιταζουν στα ματια.Να δειχνουν ενδιαφερον.. το αδιαφορο στυλ μου προκαλει εμετο.Καλυτερα να μιλαω στον τοιχο..
Θεωρω πως η οπτικη επαφη ειναι το 1ο σε μια συζητηση.
 

10 σχόλια:

  1. Συμφωνώ σε όλα όμως. Και ακόμα περισσότερο στο οτι δεν θέλω σχέση με άτομα που βγάζουν αρνητικότητα. Ότι χειρότερο! Πολύ ωραίο tag Άννα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμενω να το κανεις και εσυ!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ σε όλα. Το να μη σε κοιτάζει, όμως, ο συνομιλητής σου στα μάτια, το θεωρώ το χειρότερο από τα 7 σου!!! Καλό Σ/Κ με πολλά χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο ποστ!Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε να λέμε δεν και όχι στη ζωή μας! Η αγένεια με σκοτώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνώωωω, απόλυτα όμως σε ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αννα μου πολυ ωραιο post!! Συμφωνω σε ολα αλλα αυτο που για μενα ειναι το χειροτερο ειναι να με ενοχλουν οταν κοιμαμαι!! Λατρευω τον υπνο και ειναι τοσο σημαντικος και πολυτιμος, ειδικα στις μερεσ μας που τον εχουμε χασει.... Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ στα ΔΕΝ σου.. ειδικά το 2 και το 7 δεν τα μπορώ κι εγώ καθόλου να συμβαίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή