Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Δειγματακια!

Hi  Σε ολες!
Ξερω πως ο τιτλος δεν σας δινει και πολλες πληροφοριες σχετικα με το θεμα που ακολουθει αλλα δεν θα σας κουρασω .. 
Το θεμα ειναι τα δειγματακια.. Τα δωρεαν δειγματα που μολις ξεφυλιζουμε
ενα περιοδικο μας εμφανιζοντε και που με μεγαλη μας χαρα ( πιστευω ) ολες 
θελουμε να τα δοκιμασουμε..
Ισως γιατι μολις επεσε στα χερια μας το δειγμα της bb cream που τοσο θελαμε να δοκιμασουμε..
Ισως και μιας αλλης κρεμας προσωπου η και σωματος...Ακομα και σαμπουαν η μασκα..
Οτιδιποτε που μπορει να γινει δειγμα ειναι σε θεση να το δοκιμασουμε δωρεαν...
 ΠΡΟΣΟΧΗ!!.... Αυτο το ποστ αφορα ΜΟΝΟ οσες εκτιμουν το δειγμα δωρεαν και 
θελουν να το κανουν να κραταει πιο πολυ!

Τι κανουμε ομως οταν με μεγαλη χαρα παμε να το δοκιμασουμε και ερχετε εκεινη η στιγμη που λεμε .. " Τωρα να το βαλω ολο στο προσωπο μου? Η' να μην το τελειωσω ολο την 1η φορα??"

Το θεμα ειναι πως οτι και αν τελικα κανετε εκεινη την στιγμη το δειγμα θα φτασει για μια φορα..
Γιατι.. αν μεινει στο "χαρτι " θα ξεραθει.. αν μπει ολο στο προσωπο παλι δεν θα εχουμε την 2η ευκαιρια..
 Κακα τα ψεματα..Με μια φορα δεν μπορουμε να καταλαβουμε αν μας κανει η δεν μας κανει το προιον..

Τι εχω βρει εγω να κανω ομως που το δειγμα μου κραταει εως και 4-5 μερες?
 Πριν απο λιγο καιρο ειχα παρει απο τα jumbo  αυτα..

Αυτα ειναι καποια αδεια κουτακια οπου ι καθε ενας βαζει οτι θελει..
Ο λογος που τα ειχα παρει τοτε ηταν γιατι μου εσπασε το βαζακι μιας κρεμας και δεν ηθελα να την χασω.. οποτε αγορασα αυτα..Ηταν 4 μαζι καπου στο 1 ευρω..

Την δουλεια τους την κανουν μια χαρα..Οποτε γιατι οχι να μην βαλω και το δειγματακι της κρεμας εδω μεσα??
Αυτο εκανα λοιπον και θα σας πω 1 πραγμα..
Το προιον κραταει αρκετες μερες..Παιζει ρολο βεβαια και το αν εχετε πολυ μεγαλο προσωπο γιατι εγω εχω μικρο και δεν θελω και παρα πολυ μεγαλες ποσοτητες καθε φορα..


Αυτη η κρεμα πχ αποψε ηταν η 4η φορα που την εβαλα στο προσωπο μου και οπως βλεπω θα μου φτασει για αλλες 2 φορες..
Πιστευω υπαρχει τεραστια διαφορα και για οσες πραγματικα σας ενδιαφερει να βλεπετε πως δουλευει ενα προιον πανω σας , πανω απο μια φορα θα σας αρεσει πολυ σαν ιδεα..

Φυσικα δεν βαζω παρα πολυ ποσοτητα αν θελω να κρατησει τοσες μερες..
Προς θεου μην με περασατε για τσιγκουνα-σπαγκο!!
Εχω ηδη στο συρταρι μου 3 ενυδατικες κρεμες για το προσωπο αγορασμενες με δικα μου χρηματα..
Ολο αυτο δεν θα το κανει καποιος για να μην αγορασει μια κρεμα και να εχει να περναει μερικες με δειγμα.. αλλα το αντιθετο..Για να μπορεσει να καταλαβει αν οντως αξιζει το προιον για να δωσει οσα ευρω διαθετει..Ξερω πως υπαρχουν ατομα που ισως πετανε τα δειγματα η δεν ασχολουντε καν μαζι τους..
Υπαρχει βεβαια και η πλευρα που θελει να δει αν αυτο το προιον που ειδε στην tv η στα Hondos Center κανει οντως για το δερμα του και σε αυτη την πλευρα ειμαι και εγω..
Ετσι βρηκα την λυση αυτη για να τα κραταω πιο πολυ!!
Φιλια πολλα !

9 σχόλια:

  1. ωραία συμβουλή! δεν το είχα σκεφτεί! κι εγώ αν μια κρέμα με ενδιαφέρει θέλω να τη δοκιμάζω πριν την αγοράσω. αλλιώς δεν έχει νόημα να μείνει στο ράφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κανεις τοτε και εσυ!! Αξιζουν γενικα αυτα τα κουτακια γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα σπασει η τι θα χαλασει που δεν θα θες να το χασεις..!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία ιδέα! :)
    Χρησιμοποιούσα άδεια βαζάκια από κρέμες για προϊόντα που η συσκευασία τους δεν βοηθάει να το καταναλώσει όλο (βλ. σωληνάριο) ούτε μπορείς να κάθεσαι να το ζουλάς κάθε φορά! Για τα δειγματάκια όμως δεν το είχα σκεφτεί ποτέ! Επίσης πολύ ωραία αυτά τα βαζάκια, δεν ήξερα ότι υπάρχουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ έξυπνη ιδέα!!!! κ το βάζεις κ στο ψυγείο αν θες.... κ έχω άπειρα τέτοια δοχειάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω μια ενυδατικη κρεμα που βαζω στο ψυγειο και ειναι τελεια μετα!!

      Διαγραφή
  4. polu sosth se brisko ;) k ego to kano auto sta deigmatakia m...ontos me mia fora mporei na enthousiasteis h na apogoiteuteis adika apo ena proion!!!den mporeis na bgaleis sumperasma pragmatiko me th proth fora ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε ναι.. Εσενα ποσο σου κρατανε με αυτο τον τροπο ?

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραια ιδεα.εχω ενα νεσεσερ με δειγματακια και ολα τα ξεχναω.κριμα να μην δοκιμασεις κατι που μπορει να σου ταιριαζει τελικα. και με την οδεα σου δεν το δοκιμαζεις μονο μια φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή