Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Clinique 3-step

Ειχα κανει στο παρελθον σχετικο βιντεο οπου σας μιλουσα για το 3-step αλλα 
αλλαξα γνωμη και εσβησα το βιντεο και τωρα θα σας πω την γνωμη μου πιο σωστα .
Τον χειμωνα ειχα κερδισει σε εναν διαγωνισμο στο Fb μια φωτογραφηση
καθως και το 3-step.
Αφου εξετασαν το προσωπο μου και μου καναν ορισμενες ερωτησεις μου εστειλαν μετα απο λιγο καιρο τα προιοντα..
Αρχικα, αφου το δερμα μου ηταν ηδη ξηρο ( λογο χειμωνα ) εγινε ακομα πιο πολυ μετα απο την χρηση τους.
Εκανα λοιπον ενα βιντεο οπου δεν ελεγα και τα καλυτερα λογια.. ( γιατι ειχαν εξετασει το δερμα μου και μου τα εστειλαν με βαση το προσωπο μου )
Εμεινα λοιπον παρα πολυ δυσαρεστημενη..
Σαν προιοντα ηταν και εξακολουθω να πιστευω πως ειναι παρα πολυ καλα αλλα οχι για τον δικο μου τυπο επιδερμιδας..
Τα παρατησα λοιπον στο ντουλαπακι του μπανιου και ειπα να ξανα δοκιμασω παλι τους καλοκαιρινους μηνες..Ετσι και εγινε..
Οταν αρχισαν οι ζεστες που πια το προσωπο μου ηταν κανονικο προς λιπαρο ( ελαφρως ) ειπα να δωσω αυτη την 2η ευκαιρια.. και οντως τα προιοντα δουλεψαν τελεια πανω μου.
Ειναι ενα σαπουνι σε υγρη μορφη το οποιο εβαζα για ντεμακιγιαζ
Μια λοσιον που θα σας πω πιο κατω τι εγινε και μια κρεμα ενυδατικη που ειναι oil free.

Το σαπουνι μου αρεσε παρα πολυ και αφαιρουσε τελεια το μακιγιαζ και γενικα την σκονη.
Η λοσιον ( ηρθε η ωρα της! )..Δεν με τρελανε και πολυ..Γιατι εχει πολυ οινοπνευμα μεσα και εκανε παρα πολυ ξηρο το προσωπο μου..και με κοριτσια που ειχα μιλησει που ειχαν πολυ λιπαρο δερμα, ειχαν ακριβως το ιδιο προβλημα.
Η κρεμα και αυτη καλη απλως θα προτιμουσα να ειναι πιο λιπαρη και οχι τοσο στεγνη.
Γενικα ο συνδιασμος και των 3ων γνωμη μου ειναι πως μαλλον ειναι για ΠΑΡΑ πολυ λιπαρα δερματα..
Μεμονομενα ηταν πολυ καλα και τα 3 προιοντα ειδικα το σαπουνι καθαρισμου προσωπου..

Δεν κατακρινω τα προιοντα ουτε και θελω να σας αλλαξω γνωμη- επηρεασω.Το οτι δεν δουλεψαν τελεια σε μενα δεν σημαινει τιποτα αυτο..
Για καλοκαιρι ηταν οτι πρεπει αλλα για το δικο μου το δερμα, χειμωνα δεν μπορω να τα βαλω.
Αυτα..! Φιλια πολλα.

6 σχόλια:

  1. Άννα, είναι ακριβώς αυτό που λες. Το θέμα είναι να σου ταιριάξει το προϊόν. Το σύστημα 3 step είναι πολύ παλιά σειρά της Clinique. Εγώ τη χρησιμοποιώ εδώ και τουλάχιστον 17 χρόνια (πώς περνάνε τα άτιμα!). Αντί για το υγρό σαπούνι, εγώ αγοράζω το κανονικό, αυτό στη σαπουνοθήκη του. Η δε λοσιόν είναι το πιο αγαπημένο μου προϊόν έβερ. Και αυτή ακριβώς η αίσθηση του ελαφριού μουδιάσματος που σου δίνει το οινόπνευμα που έχει είναι αυτό που μου αρέσει. Ίσως θα έπρεπε, αντί για το το Νο3 (που φαίνεται στη φωτογραφία) να δοκίμαζες τη λοσιόν για ευαίσθητα δέρματα (την αγόρασα τις προάλλες για την έφηβη ανιψιά μου). Λέω τώρα εγώ...
    Όσο για τη DDML, αυτή τη χρησιμοποιώ χειμώνα καλοκαίρι, προσαρμόζοντας την ποσότητα που βάζω. (Ακούγομαι σαν εκπρόσωπος της εταιρείας, στο μεταξύ...Αλλά δεν είμαι, πρόμις!)
    Υποθέτω πως είμαι τυχερή που βρήκα τί ταιριάζει στην επιδερμίδα μου από μικρή.
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα!Οπως εχω πει και στο ποστ,το οτι δεν ταιριαξε σε μενα δεν σημαινει τπτ γιατι και εγω πιστευω πως ειναι πολυ καλα προιοντα γενικα..
    Σιγουρα επρεπε να μου στειλουν για αλλο τυπο επιδερμιδας..Η λοσιον και εμενα μου αρεσει σου δινει την αισθηση μουδιασματος αλλα στο τελος εμενα μου κανει πολυ ξηρη την επιδερμιδα..
    Εχω βρει κατα καποιον τροπο θα ελεγα προιοντα για την επιδερμιδα μου και εφοσον δεν εχω προβλημα με λιπαροτητα δεν θα αγοραζα ποτε τοσο ακριβα προιοντα για το προσωπο μου..Εφοσον τα κερδισα ειπα απλα την γνωμη μου.
    Φιλια και σε σενα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ τα είχα δοκιμάσει σε δείγματα! και έχω την ίδια άποψη όπως και συ.. η επιδερμίδα μου απέκτησε ξηρότητα μετά τη χρήση και τα σταμάτησα. επίσης μια ειδικός μου είπε ότι γενικά τα προϊόντα clinique ενδείκνυνται για πιο ώριμες ηλικίες, δηλαδή άνω των 40.. έτσι και με καθησύχασε.. στο μέλλον δεν ξέρω, προς το παρόν έχω κολλήσει με τα chanel που είμαι υπέρ ευχαριστημένη! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Chanel e? Wraia alla akrivaa!!
    kai egw eixa tis Chanel ena gia apolepisi proswpou , para polu kalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι λίγο ακριβά αλλά αξίζουν τα λεφτά τους.. ειδικά για το πρόσωπο έχω ευαισθησία με τις επιλογές που θα κάνω!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το πρόβλημα με την επιδερμίδα μου το έχω και εγώ.. Το χειμώνα γίνεται πολύ ευαίσθητη και το καλοκαίρι λιπαρή όπως είναι και το φυσιολογικό μου!! Δεν έχω δοκιμάσει την συγκεκριμένη σειρά εκτός από την lotion η οποία μου άρεσε πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή