Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Garnier Naturals

Καλημερα!! 

Λεω σημερα να σας μιλησω για ενα ΤΕΛΕΙΟ σαμπουαν που δοκιμασα πριν απο λιγο καιρο της Garnier με Aloe Vera  !

Ας τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα λοιπον! 
Μια μερα που ημουν στο αγορι μου , κατι μου μυριζε παρα πολυ ομορφα και προσπαθουσα να βρω τι ηταν αυτο..Τελικα ηταν τα μαλλια του!*.*

Μου ειπε λοιπον πιο σαμπουαν χρησημοποιουσε και χωρις να χασω ευκαιρια την αλλη μερα πηγα σε 3 super markets για να το βρω και τελικα το βρηκα στον Σκλαβενιτη.
Στα αλλα η δεν το ειχαν η ειχαν μονο την κρεμα..

Αυτο που οπως θα καταλαβατε και εσεις που μου αρεσε σε 1η φαση ηταν το τελειο αρωμα του..

Εγω εχω ενα θεμα με τα μαλλια μου.. Λογο που κανω πιστολακι και πρεσα το αρωμα απο το σαμπουαν δεν μενει σχεδον καθολου στα μαλλια μου και παντα ηθελα να βρω αυτο το σαμπουαν που , ξερεις περναει ο αλλος απο διπλα σου και μυριζουν τα μαλλια του σαν αρωμα?? ΑΥΤΟ!

Το σαμπουαν λοιπον αυτο το εχει αυτο που θελω! Μυριζει εντονα και η μυρωδια του κραταει μεχρι και την επομενη μερα στα μαλλια :)

Λουζομαι και μυριζει ολο το σπιτι *.* 
Εχω καταχαρει...

Το καλυτερο βεβαια ειναι πως ειναι με αλοη οπως ολες πιστευω θα ξερετε ποσο καλο κανει στην υγεια μας και σε πολλα θεματα η αλοη ετσι και στο κρανιο μας και στα μαλλια μας! :P


Τι κοιτατε καλε? Ναι πηρα και την κρεμα! 
Σιγα μην εχανα ... :P

Αυτο το σαμπουαν ειναι για ολους του τυπους μαλλιων.

Αποτελεσμα ?   Τα μαλλια ειναι πολυ απαλα και λαμπερα ! Το αλλο θετικο ειναι πως τα μαλλια ειναι μετα παρα πολυ αναλαφρα..Πραγματικα κανει οτι λεει!!

Το αλλο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν οτι την ωρα που λουζομουν τα μαλλια μου εκανα τρακ τρακ... αυτο που τριζει απο καθαριοτητα? !! ΑΥΤΟ!! ΠΟΣΟ τελειοοο!!! 

Η κρεμουλα καλη ειναι και αυτη οχι οσο θα θελα αλλα μου κανει πολυ αναλαφρα τα μαλλια ! 
Επισεις ξεχασα να αναφερω πως το σαμπουαν ειναι καπως σε μορφη gel! 

Σιγουρα θα το ξανα παρω γιατι μου εκανε πολυ καλη δουλεια στα μαλλια μου! 

φιλια πολλα!

13 σχόλια:

  1. Γενικά δεν τα πάω καλά τελευταία με τα σαμπουάν! Το ένα δεν μ' αρέσει το άλλο νιώθω ότι δεν καθαρίζει! Μάλλον μου φταίνε τα μαλλιά μου! Θα δοκιμάσω και αυτό λοιπόν! :)
    Έχεις και βραβείο! :)
    http://tonesesermou.blogspot.gr/2012/09/kreativ-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Den ξερω αν θα σαρεσει γενικα μιας και λες πως δεν τα πας καλα με τα σαμπουαν παντως σιγουρα θα νιωθεις πως καθαριζει το μαλλι και μετα θα ειναι πιο αναλαφρα.. Εμενα που ειχα δοκιμασει ενα αλλο δν θελω να πω τωρα πιο,με ειχε πιασει φαγουρα .. Με αυτο πραγματικα ηρεμισα.. ^^

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τα προϊόντα με αλόη..!!!
    σίγουρα θα το δοκιμάσω!!
    φιλάκια Άννα..!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν το δοκιμασεις περιμενω γνωμη! Φιλια πολλα :D

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ακριβως δεν θυμαμαι , αλλα και τα δυο μαζι ειναι στα 7 - 8 ευρω .

      Διαγραφή
  4. exeis vraveio :) http://menia-prettylittlethings.blogspot.gr/2012/09/awards-and-7-donts-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίο review!! :)
    Και μένα μου αρέσει πολύ να μυρίζουν τα μαλλιά όπως το σαμπουάν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις τοτε γιατι πραγματικα μυριζει πολυ ομορφα.. ^^

      Διαγραφή
  6. Proti fora pao na agoraso AMESOS kati me to pou to do se post!!
    Den anteksa ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :O Το δοκιμασες?? Σου αρεσε τελικααα ? ^^

      Διαγραφή
    2. Καλα εεε !! Μιλαμε έχω κατα χαρει !!!!
      Τοσο πολυ, που θελω κ εγω να κανω review για.... ενα σαμπουαν !!!!!
      Πο πο πο ! :O
      ^_^

      Διαγραφή