Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Garnier Skin Naturals

Garnier Skin Naturals Essentials!

Γεια σας ! ( Αχ καθε φορα το ιδιο πραγμα ) 
Ολα καλα ? Ελπιζω ναι.. 

Λοιπον σημερα θα σας μιλησω για αυτο το gel καθαρισμου απο την Garnier!
Αλλα ας τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα..
Στην αρχη ειχα παει με σκοπο να δοκιμασω αυτο ..
Που ειναι πιο νεο προιον απο αυτο που τελικα αγορασα.. 
Καθως λοιπον διαβαζα να δω τι εχει μεσα και αν μου κανει τελικα για τον τυπο του δερματος μου ηρθε η κοπελα απο την Garnier για να βρουμε πιο τελικα μου κανει..
Ειδα και μου ειπε και η ιδια πως το πορτοκαλι ειναι για πιο λιπαρα δερματα και ετσι αγορασα το πρασινο που ειναι με εκχυλισμα σταφυλιου!!

Το πρασινο λοιπον οπως σας ειπα ειναι με εκχυλισμα σταφυλιου για αποτοξινωση και ειναι για κανονικη ή μικτη επιδερμιδα..

Γιατι να το αγορασει κανεις..

Αν καποιος θελει ενα gel για καθημερινο καθαρισμο στο προσωπο του πχ 2 φορες την ημερα οπως εγω , για να τα υπολειμματα μακιγιαζ,για τις τοξινες την σκονη κλπ... ειναι , για μενα και για οσο το εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης ενα αρκετα καλο προιον γιατι εχω δοκιμασει και  αλλα τετοια καθαριστηκα και πιο ακριβα τυπου clinique και δεν εxω προβλημα να το πω,τα οποια εκαναν το δερμα μου αρκετα ξηρο..Κατι που με αυτο το προιον δεν ειδα εως τωρα και δεν θα δω γιατι το εχω καποιες μερες αλλα το βαζω 2 φορες την μερα, οποτε αν ηταν αυτο θα ειχε φανει σιγουρα αν οχι απο την 1η , απο την 2η φορα..

Πως χρησιμοποιειται?

Βαζετε μια μικρη ποσοτητα σε βρεγμενες παλαμες και αμεσως θα δειτε εναν πλουσιο αφρο ^.^ 
Κανετε απαλο μασαζ στο προσωπο επιμενοντας στις περιοχες οπως , μετωπο,πιγουνι,μυτη.. αλλα αποφευγετε την περιοχη των ματιων και μετα ξεβγαζετε..

Αποτελεσμα?

Ενα καθαρο δερμα ( και οχι + ξηρο ) , λαμπερο που μετα απο λιγη ωρα αποκτα την φυσικη λιπαροτητα που πρεπει να εχει καθε προσωπο.. 
Για το πορτοκαλι δεν ξερω και δεν θα μαθω μιας και δεν ειναι για μενα αλλα θα ηθελα αν το εχει καποια κοπελα να αφησει ενα σχολιο για την γνωμη της :)

Φιλια σε ολους!

11 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται ότι μόνο εμένα δεν έχει βολέψει αυτό το προιόν!
    Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα είναι το επόμενο που θα πάρω, το πράσινο μάλλον, και εγω για το κοκκινο θα πηγαινα,αλλαα...καλα που το είπες.,χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το εβλεπες σιγουρα πισω απο το προιον το γραφει πως ειναι για πιο λιπαρα δερματα ! :)

      Διαγραφή
  3. Όταν μου τελειωσει το gel απο την bioten θα πάρω το καινούργιο (πορτοκαλί) της Garnier μιας και έχω λιπαρή επιδερμιδα! Θα ήθελα σίγουρα να το δοκιμάσω! Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παρεις να μας πεις και πως ειναι! και εγω ειχα το gel απο την bioten πριν παρω αυτο! :)

      Διαγραφή
  4. Παρα πολυ καλο το review! Συντομα θα παρω το πορτοκαλι να το δοκιμασω!! Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι για το πορτοκαλί και έχω σκοπό να το δοκιμάσω σύντομα!!
    Ωραίο review πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλειο προιόν το πράσινο με το σταφύλι...το εχω πάρει περισσότερες απο 3 φορές και μάλιστα έχω στο ντουλάπι το τέταρτο!Γενικά είμαι ευχαριστημένη απο τα καθαριστικά της garnier

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ καλο review συγουρα μπενει στην wish λιστα .

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή