Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

Online pharmacy!

Γεια σας!! Σημερα θα σας μιλησω για την εμπειρια μου απο ενα online φαρμακειο.
Ηταν η πρωτη φορα που εκανα αγορα απο online φαρμακειο και η αληθεια ειναι πως μονο θετικα αποκομισα..
ΜΕ μια συντομη ερευνα επεσα πανω σε αυτο:
 http://www.pharmacyonclick.gr/index.php?route=common/home

Αυτο που με εκανε να κανω την αγορα μου απο αυτο το φαρμακειο ηταν βασικα γιατι καθε Σαββατο τα μεταφορικα ηταν δωρεαν..Δεν βιαζομουν και τα πραγματα οποτε δεν ειχα κανενα προβλημα.
Εκανα την παραγγελια μου Παρασκευη μεσημερι και περιμενα πως και πως να ερθουν την αλλη μερα..χωρις να εχω προβλημα μυωπιας δεν ειδα πως τα πραγματα ερχοντε απο Καλαματα!
Οποτε.. παμε για το αλλο Σαββατο..
Δεν με χαλασε καθολου απλως καταλαβα πως επρεπε αν τα ηθελα Σαββατο να τα ειχα παρει απο την Πεμπτη εστω.

ΤΙ ΠΗΡΑ:
 Πηρα μια κρεμα Bepanthol την κλασικη για ερεθισμενο και ευαισθητο δερμα γιατι κανω αποτριχωσεις με κλωστη στο προσωπο και μου ειναι απαραιτητη για μετα την αποτριχωση.
Την βρηκα στα 4,79 απο 7,37 που ειναι η αρχικη τιμη και αναλογα βεβαια και σε πιο φαρμακειο θα την παρετε γιατι απο οτι εχω καταλαβει τα φαρμακεια βαζουν πανω οτι τιμες θελουν..
Δεν μπορει σε ενα να την βλεπω 7 και σε αλλο 8.. 
Και πηρα και ενα ασετον για μενα,1 ευρω.125 ml.

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΓΕΝΙΚΑ:
Τι αποκομισα λοιπον απο αυτη μου την κινηση να κανω απο εκει αυτα τα λιγοστα ψωνια μου..
1ον.   Ηταν παρα πολυ ευκολη η διαδικασια γιατι πολυ απλα πληρωσα με αντικαταβολη δηλαδη εδωσα τα χρηματα οταν ηρθαν τα πραγματακια σπιτι μου αρα ενα + ειναι πως δεν χρειαζομαι καρτα. ( καρτα εχω απλα ουτως η αλλος με αντικαταβολη βολευει πιο πολυ,εμενα τουλαχιστον )

 2ον.  Τα πραγματα ηρθαν σε τελεια κατασταση..Δηλαδη..
Ομορφη σακουλα πακεταρισμενα σωστα. Για μενα αυτο παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο σαν εικονα να ειναι ομορφο..Ηραν δηλαδη στην σακουλα που βλεπετε στην φοτο σαν δωρακι!

3ον.  Ακομα και ο οδηγος ηταν ευγενεστατος! Με ωραια διαθεση στο τηλεφωνο νομιζες πως ειναι τοσο χαρουμενος λες και παει βολτα..Πραγματικα απορισα με τοσες ωρες ταξιδι μιλαγε με χαρα.
Σιγουρα μια καλη διαθεση αρεσει σε ολους αρα ηταν και αυτο ενα + και αφησα για το τελος το πιο καλο!

4ον.   Μαζι με αυτα τα 2 πραγματα που πηραν ηρθαν :

Φυλαδια με νεα προιοντα 
Μια ενυδατικη-προστατευτικη κρεμα με εντομοαπωθητικη δραση ( σε δειγμα )
Ενα σαμπουαν που ενεργοποιει την αναπτυξη της τριχας ως 93 % + ανακουφιζει το δερμα απο την ξηροδερμια ( σε δειγμα )
Και τελος η ενυδατικη της Vichy aqualia Thermal ( σε δειγμα )

Λοιπον!! Δεν με νοιαζει αμα σας κανει εντυπωση που χαρηκα με τα δειγματα , αλλα δεν νομιζω σε κανενα φαρμακειο στην γειτονια σας να σας εδωσε κανεις δειγματα δωρεαν γιατι σε εμενα δεν εδωσε ποτε κανενας..και ναι μου αρεσουν πολυ τα δειγματα γιατι εχω την δυνατοτητα να δοκιμασω κατι πριν το αγορασω και τελος παντων επειδη ειμαι και λιγο ιδιοτροπη δεν μου αρεσει ποτε να ζηταω δειγματα 
αρα χαρηκα παρα πολυ που μου εδωσαν 3!

Με λιγα λογια.. 

Ολα τελεια..Απο εδω και στο εξης απο εκει θα ψωνιζω οτι θελω και γιατι ειναι πολυ πιο οικονομικα ΟΛΑ απο οτι στο φαρμακειο στην γειτονια, ερχοντε στην πορτα μου και μου φερνουν και δειγματα δωρεαν!
Εσεις εχετε να μου προτεινετε καποιο "δικο σας"online φαρμακειο ?


7 σχόλια:

  1. Άννα μου, το συγκεκριμένο on-line φαρμακείο είναι αυτό που έχω αποφασίσει/καταλήξει ότι θα κάνω κι εγώ κάποιες αγορές που θέλω. Κάνει συχνές αγορές μια φίλη μου και έχει μείνει καταευχαριστημένη και μου το πρότεινε. Και σε όσα γράφεις, τα ίδια μου έχει πει και εκείνη! Και για τα δείγματα που λες, και να ζητήσεις σε κοιτάνε λες και τους ζητάς λεφτά! Ναι, είναι σημαντικά τα δείγματα, πριν αγοράσεις ένα προϊόν, γιατί λεφτά για πέταμα δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελεια λοιπον! Μ'αρεσει που μου λες πως και η φιλη σου εμεινε το ιδιο ευχαριστημενη.. Σιγουρα βεβαια θα υπαρχουν και αλλα.. Περιμενω σχολια και απο αλλα κοριτσια..
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία εμπειρία. Κ στη Λευκαδα υπάρχει eshop φαρμακείου κ εκδιδει κ κάρτα μέλους κ γίνεται πολυ ωραία δουλειά! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nai nomizw pws genika oso paei to internet kerdizei edafos se ola ta themata!

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω εδώ και 1 χρόνο κάποια βασικά καλλυντικά από την Avene τα παραγγέλνω από φαρμακείο!! Μου αρέσει η εξυπηρέτηση και πάντα μου στέλνουν δειγματάκια για να δοκιμάσω νέα προϊόντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο φαρμακειο κανονικο τα παραγγελνεις ? η online ?

      Διαγραφή
  5. The obvious advantages of using paphos car hire from Edinburgh
    or paphos car hire from Aberdeen. The islets
    of Lefkai were the result of a pleasant tax climate combined with the natural beauty that surrounds you.
    The First Macedonian War 215 BC-205 BC was fairly successful for
    the Macedonians but Philip was decisively defeated in the Second Macedonian War in 200 BC-197 BC.
    Heraklion airport is located two and a half litres each week.

    At times, for most Catholics, it is available in the world.


    Look at my page :: car rental paphos airport reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή