Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Art Deco Event

Καλημερα ! 
Σημερα ειμαι χαρουμενη μιας και εχθες περασα ενα τελειο απογευμα παρεα με την Αρτεμη και αλλες beauty bloggers στο Saint George Lycabetus στο Event της Art Deco.

Νιωθω αρκετα τυχερη γιατι δεν εχω βρεθει και σε πολλα Events αλλα απο οσο βλεπω απο αλλες κοπελες αυτο πρεπει να ηταν το καλυτερο απο ολα και γιατι εγινε σε αυτο το ξενοδοχειο με την υπεροχη θεα αλλα και γιατι ηταν ολοι ιδιαιτερα περιποιητικοι μαζι μας!
Εδω λοιπον αρχισαν ολα....

Στην αρχη μας προσφεραν το αγαπημενο ποτο οπως μας ειπαν της Dita Von Teese γνωστη σε ολους πιστευω..Ειναι το Cointreau με χυμο Cranberry και χυμο λεμονιου και γινεται το Cointreaupolitan

Αν και δεν πινω για δικους μου λογους,οταν πηγαμε στο bar για να το φτιαξουμε μονες μας το επομενο το εκανα πολυ πιο ελαφρυ και ηταν τελειο!
Οπως θα καταλαβατε ηταν ενα πολυ χαλαρο κλιμα..
Οποια κοπελα ηθελε ενα μακιγιαζ η ενα χτενισμα μπορουσε να αφεθει στα χερια των ειδικων..
Ημουν ηδη βαμενη και εγω και η Αρτεμης οποτε απλως κοιτουσαμε.
Το πιο βασικο δεν σας ειπα τοση ωρα!!!
Η Art Deco εκανε αυτο το Event για να μας δειξει τη νεα σειρα απο την εταιρεια με την υπογραφη της Dita Von Teese..Θα φανω υπερβολικη αν πω οτι μου αρεσαν ολα ...Αλλα ας φανω.. Μου αρεσει παρα πολυ η Art Deco σαν εταιρεια εχει πολυ καλα προιοντα απο οσο ξερω Γερμανικα και δεν χοραει αμφιβολια πως αφου αυτα φερουν την υπογραφη της Dita θα ειναι ακομα πιο τελεια...
Εγω με την Dita!
Με την Αγαπημενη Αρτεμη...

Υπαρχει και ενα σχετικο βιντεακι το οποιο θα μπει στο Fb το ποτε δεν το ξερω η κυρια Αρτεμης θα μας πει :P
Καλε...Δεν σας εδειξα τι φαγαμε.. 
Ηταν ολα υπεροχα..

Αυτα τα τσαντακια εγιναν δικα μας στο τελος του Event καθως και πολλα αλλα δωρακια..

Δεν ειναι τελεια?
Σχετικο βιντεο με την γνωμη μου για τα καλυντικα σε λιγες μερες..Αν και δεν νομιζω πως δεν θα μου αρεσει κατι..
Εσεις τι κανατε χθες απογευμα?
Περιμενω τα σχολια σας..Φιλια σε ολες!

14 σχόλια:

  1. πόσο ζηλεύωωωω...με την καλή έννοια...μπράβο κορίτσια, είστε και οι 2 κουκλάρες!!! χαίρομαι που περάσατε καλαάααα!! περιμένουμε βίντεο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Top event!! Πέρασα υπέροχα! Το ποστ σου τα καλύπτει όλα,εξαιρετικές φωτογραφίες αλλά κ σχολιασμός,όσο πας κ γίνεσαι ακόμα καλύτερη! Cu tomorrow :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω dear <3 Ελπιζω και αυριο να ειναι το ιδιο τελεια!! μακια!

      Διαγραφή
  3. τι ομορφα ολα!! υπεροχο event φαινεται να διοργανωθηκε απο την Art Deco.
    Μεγεια και τα καλουδια, ησασταν πολυ ομορφες και οι δυο. Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. polu omorfes fotografies fenete oti itan apo ta kalitera events pou exoun ginei ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kouklares k oi duo...kai to event prepei na htan super!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κούκλες και πραγματικα φαίνεται ότι περάσετε πολυ ωραία!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κουκλες και εσυ και η αρτεμη...<3 <3
    κοριτσια εχω ενα blog ειναι σχετικα καινουριο οποια θελει ας περασει μια βολτα κι αν θελει ας γινει και μελος..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα όλα, φαίνεται ότι περάσατε πολύ ωραία!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούκλες, και το event φαίνεται να'ταν πολύ καλοστημένο!
    Τα καλλυντικά δε, πρέπει να είναι άψογα, θα πάω να τα τσεκάρω!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κούκλες και η δυο μπράβο κοριτσάκια μου σας αξίζει και στης 2 ειστε πολύ καλές και bloggers αλλά και youtubers,A κάτι που πρόσεξα Άννα φοράς καταπληκτικά μποτάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή