Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Βραβειακι!

Γεια σε ολους! Αυτες τις μερες πηρα ενα βραβειο απο 2 κοπελες! Την Λινα και την Μαρια!
Πιστευω ηρθε η στιγμη να το κανω και εγω με την σειρα μου και μετα να το δωσω σε αλλα 10 blog!

Tο θεμα ειναι να σας πω 7 πραγματα για μενα!
Παμε λοιπον.

1) Ειμαι καρκινος αρα και πολυ ευαισθητη αλλα οχι χαζη..

2) Λατρευω τα γλυκα και τις μακαροναδες,ειναι κατι που δεν θα βαρεθω ποτε να τρωω.Ακομα και αν στον κοσμο εμεναν μονο μακαρονια δεν θα ηταν για μενα μεγαλο θεμα!

3) Πιστευω πως οταν κανεις καλο θα παρεις καλο και οταν κανεις κακο θα παρεις κακο..Δεν μου αρεσει να ακουω"Μα ειμαι τοσο καλη με ολους και κανεις δεν ειναι μαζι μου"Δεν υπαρχει αυτο..εχω περασει απο αυτο και εχω καταλαβει οτι δεν υπαρχει περιπτωση κανεις να μην βρει μπροστα του οτι καλο η οτι κακο εχει κανει..Αρα πιστευω πολυ σε αυτο..

4) Ειμαι πολυ δυσκολη στον υπνο σε φαση , μην αναπνεει κανεις οταν κοιμαμαι!!Θελω ενα κρεβατι μονο για τον εαυτο μου,φωτακι,και ακρα του ταφου σιωπη..

5) Δεν πιστευω στην φιλια..ΝΑΙ ειναι καπως αυτο που λεω αλλα tag μου θελατε! Ψεματα δεν λεω..Δεν πιστευω πως μπορουν 2 ανθρωποι να κανουν παρεα χωρις να υπαρχει καποιο κερδος τουλαχιστων απο την μια μερια και δεν πιστευω πως αυτο κραταει για παντα( και οχι εγω δεν ειμαι μια απο αυτες που θα σε κανουν παρεα για να κερδιζουν κατι απο σενα.) Η εγω δεν το εχω βρει..Ας το πω πιο σωστα..οκ ισως και να υπαρχει αλλα ειναι παρα πολυ σπανιο.

6) Πιστευω παρα πολυ στον εαυτο μου.Κατι που δεν εκανα πιο παλια..Πιστευω μαλιστα πως ο καθε ενας αν βαλει κατι στο μυαλο του και προσπαθει καθε μερα και απο λιγο θα το πετυχει..Ειναι θεμα επιλογης..Εσυ επιλεγεις το θα κανεις στην ζωη σου.

7) Ειναι φορες που μου αρεσει να ειμαι μονη μου.Ενω σε κανονικες στιγμες για να παω τουαλετα θελω παρεα..σε αλλες στιγμες που με πιανει και αυτο θελω να περναω μονη μου πολλες ωρες και να κανω πραγματα για τον εαυτο μου..χωρις..κανεναν..


Αυτα ηταν λοιπον κοριτσια! Πολλα ειπα μαλλον για μενα! Με την σειρα μου το δινω στα παρακατω blogs:










6 σχόλια: