Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Η γνωμη μου για διαφορα δειγματακια!

Γεια σε ολους..
Σε αυτο το ποστ εχω μαζεψει καποια δειγματακια απο περιοδικα και θελω να σας πω την γνωμη μου..
Σιγουρα δεν μπορει να εναι στο 100% αλλα μερικα τα εχω δοκιμασει 3-4 φορες οποτε καπως μπορω να εχω μια αποψη..
Μπορουσα να τα κανω και σε βιντεο για να σας ειναι και πιο ευκολο αλλα τελικα ειπα να γραψω..!

Ξεκιναω με το Nutriganics απο το " The body shop"
 Αυτο το προιον ειναι σταγονες νεοτητας και απο οσο μας ειπαν στο Event ειναι για ολες τις ηλικιες..
Ενα 15 χρονο βεβαια δεν ειναι αναγκη να το βαλει αλλα απο 20 και πανω πιστευω πως ειναι οτι πρεπει..
Ειναι απο 98 % Natural Origins και πιστευω πως αυτο το κανει να ειναι για ολες τις ηλικιες..
Ειναι αναλαφρο και αρκετα ομορφο στην υφη..Το δερμα αμεσως αλλαζει σε κατι πιο απαλο-νεανικο!
Δεν εχει σιλικονες και parabens και το βαζετε πριν απο την ενυδατικη σας..

Σαν προιον μου αρεσε αρκετα και σιγουρα ειναι ενα + το οτι ειναι και για πιο μικρες ηλικιες.  :)

Το επομενο ειναι ο νεος ορος απο την estte Lauder 
 Αυτος ο ορος ειναι για πιο μεγαλες ηλικιες..
Τιποτα δεν θα μπορουσε να με κανει να μην το δοκιμασω απο την στιγμη που επεσε στα χερακια μου!! ^.^
Το ονομα του ειναι Perfectionist [ CP + R ]  και ειναι ο 1ος ορος ανορθωσης ρυτιδων. Αυτο που κανει ειναι να διπλασιαζει τη φυσικη δυνατοτητα του δερματος να παραγει κολλαγονο..

Δεν μπορω να ξερω αν οντως κανει αυτα που λεει..Το μονο σιγουρο ειναι πως οταν αυτο το προιον μπει πανω στο προσωπο σας σε δευτερολεπτα θα γινει σαν ΣΑΤΕΝ!! Ναι.. Σαν μια " μασκα " απαλοτητας..και μυριζει φοβερα..Σιγουρα η τιμη του θα ειναι τσιμπημενη αλλα ειναι Εstee.. !

Επομενο παρακαλω ειναι η κρεμα  "Vichy Aqualia Thermal "
Αυτη η κρεμα εχει πεσει στα χερια μου πανω απο 3 φορες + οτι εγω οπως σας εχω πει τα κραταω αρκετα τα δειγματακια..Αρα μπορω να πω με σιγουρια την γνωμη μου..

Αν με ρωτουσε καποιος για μια ενυδατικη κρεμα προσωπου θα ελεγα σιγουρα αυτη..
Μαρεσαν τα παντα σε αυτη την κρεμα..Η μυρωδια η υφη αλλα το καλυτερο η super ενυδατωση..Το δερμα μενει μαλακο για πολλες ωρες ! Ο λογος που δεν την εχω αγορασει ακομα ειναι γιατι 1ον εχω ακομα να τελειωσω αρκετες και 2ον για καποιον παραξενο λογο την εχω σε δειγμα συχνα ..

Σε αντιθεση τωρα με την επομενη κρεμα που ειναι και αυτη Vichy , η Idealia.
  Που δεν μου αρεσε καθολου...Αυτο το δειγμα ειναι κλειστο αλλα ειχα βρει αλλο ενα και δεν μου αρεσε τιποτα σε αυτη την κρεμα..
Δεν μου αρεσει που το λεω αλλα εδω λεμε ΜΟΝΟ την πραγματικη μας γνωμη..Δεν μου αρεσε το αρωμα..Μου μυριζε σαν αποξηραμενο τριανταφυλλο..Σαν κρεμα μετρια.. Δεν θα την αγοραζα ποτε..Εχω ακουσει βεβαια πολυ καλα λογια απο πολλες κοπελες για αυτη την κρεμα και δεν πρεπει ΠΟΤΕ να ακουμε την γνωμη του αλλου γιατι ο καθε ενας εχει αλλο δερμα και αλλο γουστο..

πχ η επομενη ειναι η  ΒΒ κρεμα απο την Maybelline
 Οταν την ειδα στα Hondos πριν λιγο καιρο ηθελα πολυ να την αγορασω αλλα απο μερικες κοπελες ακουσα πως δεν ειναι ωραια και πως γενικα ηταν σαν να μην εκανε τιποτα στο προσωπο τους...
Δεν θα ελεγα πως "τρομαξα" αλλα σιγουρα με εκανε να εχω και εγω τετοια αποψη μιας και με τα κοριτσια εδω μεσα εχουμε σχεδον τα ιδια γουστα και οταν κατι δεν αρεσει στην μια δεν αρεσει και στην αλλη..Σπανια θα υπαρχει αντιθετη γνωμη για καποιο προιον..
Μου επεσε λοιπον στα χερια ενα δειγματακι απο αυτη την κρεμαααα...
Χαρηκα που ειχα την δυνατοτητα να την δω πανω μου χωρις να την αγορασω αλλα στο μυαλο μου ειχα ακομα την σκεψη " ωχ καλα καταλαβα , βλακεια θα ειναι "
Λοιπον....
Οχι απλα μετανιωσα για οτι ειπα αλλα θα παω να την αγορασω με την 1η ευκαιρια που θα εχω..
Στο δερμα μου εκατσε φοβερα,η αποχρωση ηταν ακριβως οπως το προσωπο μου ( γιατι ειμαι ΠΑΡΑ πολυ λευκη και ακομα και η Light απο την Garnier δεν θα ελεγα πως ηταν και πολυ light :P
 Μου αρεσε που εχει spf 30, ειναι σε 5 αποχρωσεις, το αρωμα μετριο και ειναι σχετικα ματ σαν αποτελεσμα..
Δεν θα αφησω την 1η και λατρεμενη ΒΒ κρεμα απο την Garnier απλα για κατι πιο ματ και πιο καλυπτικο θα ελεγα , θα εχω και αυτη!
Να λοιπον γιατι δεν πρεπει να ακουμε στο 100% την γνωμη των αλλων!
Φιλια πολλαα!!! 

5 σχόλια:

  1. Oraio post! Ego pali pou dokimasa tin Idealia kai mou arese para poly, isos epeidi exo meikto derma...einai analoga pos tha sou tairiaksei ena proion, exeis poly dikio. An den to dokimaseis pano sou pote den mporeis na ksereis, eidika me kremes. To perfectionist tis estee einai to kalytero ever, kai sto leo ego pou eimai 30+ opote einai sto target group :) Filakia honey!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs..

    http://lookbook.nu/pathymoreira
    http://facebook.com/blogtodacharmosa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hello
    I like your work.
    I am also a blogger too.
    http://christinaeseyes.blogspot.gr/
    If you like, join!

    Christina friendly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω και εγώ σε δειγματάκια αυτές τις δύο ενυδατικές αλλά ακόμα δεν τις δοκίμασα.. Έχεις δίκιο πάντως σε αυτό που λες ότι ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες και ότι κάτι που δεν ταιριάζει σε σένα δεν σημαίνει ότι δεν θα ταιριάζει και σε μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή