Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

ELODE

Γεια σας αγαπημενες μου...
Σημερα το πρωι εκανα ενα giveaway αλλα εγινε ενα μπερδεμα και το ακυρωσα οποτε για οσες το ειδατε σας ζητω συγνωμη!
Ισως μια αλλη φορα..

Θα σας μιλησω σημερα για κατι αλλο.Εδω και λιγες μερες δεχτηκα πολλα κατα την γνωμη μου δωρακια - πραγματα για να δοκιμασω και πιο συγκεκριμενα αρωματα! Στο προηγουμενο ποστ σας μιλησα για τα 2 και σημερα θα σας μιλησω για τα αλλα 2!
Θελω να ξεκαθαρισω πως δεν το κανω για λογους διαφημισης ουτε μου ειπε κανεις να πω καλα λογια για κανενα προιον.Ειναι η προσωπικη μου γνωμη και δεν μου την αλλαζει κανεις!(Το λεω γιατι εχουν ακουστει πολλα χαζα απο διαφορα ατομα) κανεις δεν μου ειπε να πω καλα η κακα λογια.Μονη μου το κανω οπως κανω και με πραγματα που αγοραζω με δικα μου χρηματα και αν κατι δεν θα μου αρεσει δεν θα πω καλα λογια μονο και μονο για να μου στελνουν και αλλα!

Πιστευω ολες οι εταιρειες θελουν την γνωμη μας για να βλεπουν και αυτοι 
γιατι ισως δεν εχουν κανει ενα προιον τοσο καλο.
Επισεις,το θεμα αρωμα ειναι κατι πολυ δυσκολο..Υπαρχουν ανθρωποι που τους ειναι πολυ δυσκολο να βρουν ενα αρωμα που να τους αρεσει και αλλοι που φορανε σχεδον τα παντα..
Εγω φοραω σχεδον τα παντα.Ποτε δεν κολλησα σε ενα αρωμα γιατι μου αρεσει να δοκιμαζω πολλα..
Το θεμα ειναι πως στις μερες μας ειναι αρκετα δυσκολο να βρουμε καλο αρωμα αλλα και οικονομικο..

Παμε να δουμε τα 2 αρωματα απο την μαρκα ELODE
 Το ροζ ειναι το So Lovely και το αλλο το Inner Code
2 αρωματα αρκετα καλα και μαλλον οικονομικα ( δεν ξερω ποσο κανουν )

Την μαρκα αυτη δεν την ηξερα και θα ελεγα πως εχω ενθουσιαστει γιατι και τα 2 αρωματα κρατανε πολυ πανω μου ,πραγμα για μενα δυσκολο.
Το ροζ κραταει πιο πολυ ! και μου αρεσει και πιο πολυ σαν μυρωδια.Αν και τα 2 τα θεωρω αριστα.
Δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο αρωματα που κοστιζουν εως και 100 ευρω.

So Lovely :
 
Inner Code :

Εκτος απο το υπεροχο αρωμα τους και τα μπουκαλακια τους δεν πανε πισω!!
υπεροχα αρωματα για καθε στιγμη της ημερας!

6 σχόλια: