Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

How to:Dark eyes&Nude lips

Γεια σας αγαπημενες μου!

Ευχομαι να ειστε ολες καλα μεσα απο την καρδια μου..

Σε αυτο το ποστ η αληθεια ειναι πως δυσκολευομαι να βρω τιτλο μιας και θελω να σας πω 2-3 πραγματακια ασχετα με το βιντεο που ακολουθει..



Ειναι η 1η φορα που θα πω καποια πραγματα μεσα απο την καρδια μου και θα ηθελα αν δεν σας κανει κοπο να τα διαβασετε..



Ολες οσες με εχετε γινει μελος εδω παει να πει πως σας αρεσουν αυτα που υπαρχουν στο μπλογκ μου και αυτο αληθεια το εκτιμω παρα πολυ..Εγω οταν εφτιαξα το μπλογκ δεν θα σας πω ψεματα..Δεν μου αρεσε καθολου..Ισως γιατι το εβλεπα σαν βουνο η ισως γιατι δεν ενιωθα και τοσο ανετα..Παρολο που εκανα και κανω βιντεο το να γραφω μου ειναι πιο δυσκολο..Ομως δεν το αφησα..Ειμαι εδω περα ακομα και οσο πιο συχνα μπορω γραφω κατι για να σας κραταω μαζι μου..αλλα και γιατι πλεον μου εχει γινει μια αγαπημενη συνηθεια..



Ξερω πως σε καποιους δεν αρεσει οπως ξερω πως ακομα δεν εχω κανει και πολλα πραγματα εδω δεν εχω πολλα μελη και ολα αυτα τα κλασικα που μας χαλανε την διαθεση..Ειμαι 1 χρονο και κατι στο youtube και δεν εχω κανει καμοια φιλια.. παραξενο? Ισω και να ειναι..Οπως και εδω γιατι οταν γραφω ενα ποστ φευγω και οταν ξαναερχομαι εχω να κανω κατι αλλο..Αρα λογικο να μην εχω ολη αυτη την "φιλικη" συμπαρασταση που θα ηθελα.. Μπορει λοιπον να μην εχω με καμοια σας ιδιαιτερη σχεση αλλα θελω να σας πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! Για αυτα τα 5-6 σχολια που μου κανετε,τα εκτιμω παρα πολυ...Επισεις,αν μια απο εσας νιωσει πως θελει να μιλησει καπου και δεν εχει που ειμαι ετοιμη να την ακουσω ακομα και αν δεν εχω πολυ χρονο...Δεν θελω να εχω μαζι σας μια σχεση τυπικη..γραφω-διαβαζετε και τελος..Δεν μου αρεσει αυτο.θελω να με θεωρειται φιλη σας..

Αυτα ειχα να σας πω..Βγηκαν απο μεσα μουυυ!!

Στο βιντεο κατω θα δειτε ενα μακιγιαζ που κανω ΜΟΝΟ νυχτα και μου το εχετε ζητησει πολλες..

Ελπιζω να σας αρεσει ,οπως ελπιζω η παρεα μας καποτε να γινει πιο μεγαλη!!! :D <3

7 σχόλια:

  1. Ti kalhhh ^_^ Alhtheia, elpizw na emena Ellada k na mporousame na gnwristoume (pou menoume k konta)..isws kapoia stigmh apo th nea xronia!! epishs, an niwsw thn anagkh oti thelw na milhsw kapou, tha se exw ypopshn mou :P
    Filakia Annoula :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Makari alla den eisai edww!! :/
      Elpizw na se gnwrisw kapote apo konta!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Αννα! Κ εμενα βουνο μου φαινεται το Blog, τωρα το ξεκινησα και ακομα δεν εχω καταλαβει τα βασικα! στο youtube ολα ηταν ευκολα :)
    Αυτο για τις φιλιες.... ακουω συνεχεια κοπελες να λενε οτι κανανε απιστευτες φιλιες στο youtube και νομιζα οτι εγω ειχα κατι στραβο και δεν ετυχε σε μενα! οποτε μη φοβασαι δεν εισαι η μονη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Μερικες φορες απλως δν συμβαινει...
      Δεν ξερω ακριβως τους λογους απλα και εγω δεν περνας παρα πολυ χρονο εδω ωστε να "πιασω" φιλιες..
      Αλλα καποτε πιστευω θα γινει και αυτο ^^

      Διαγραφή
    2. Δεν ξερω εγω και οταν ειχα χρονο και ημουν συνεχεια μεσα παλι δεν τα καταφερα :) Και να φανταστεις αυτος ηταν και ενας απ τους λογους που ξεκινησα το youtube...μαλλον το ξεχνας στην πορεια με πραγματα που εχεις να κανεις στο καναλι και περναει σε δευτερη μοιρα..

      Διαγραφή