Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Oct.favorites!

Γεια σε ολους!

Σημερα δεν ειχα σχολη και βρηκα λιγο χρονο για να κατσω να γραψω ενα ποστ για τα αγαπημενα μου αυτου του μηνα..
Δεν ειναι παρα πολλα αλλα αυτο τον μηνα δεν εκανα και πολλες αγορες.
Μερικα απο αυτα δεν ειναι καν new!

 No 1 Ξεκινω με το πρωτο πρωτο αρωματακι απο την εταιρια ΕLODE

Εχω ξανα πει την γνωμη μου.
Μου αρεσε παρα πολυ οπως και τα αλλα 4 αρωματα απλως το βρηκα πιο "ευκολοφορετο" και εγινε για αυτο τον μηνα το αγαπημενο μου!

No 2!Ειναι ενα γαλακτωμα ντεμακιγιαζ απο την GARNIER ESSENTIALS

Εχω το ιδιο το σαπουνι για το προσωπο και μου αρεσε παρα πολυ,οποτε ειπα να παρω και το γαλακτωμα...Γενικα εγω ξεβαφομαι με τα μαντηλακια Bioten αλλα ειπα να δωσω μια ευκαιρια και σε αυτο το προιον γιατι κακα τα ψεματα...Σαν το γαλακτωμα δεν ειναι κανενα.. Καλα και τα μαντηλακια αλλα οχι για καθε μερα.
Αυτο λοιπον  ειναι για κανονικη η μικτη επιδερμιδα και το πολυ θετικο ειναι πως ειναι και για τα ματια! Εγω βαριεμαι να βαζω αλλο για προσωπο , αλλο για ματια και γιαυτο επιλεγω πολλες φορες τα μαντηλακια..
Δεν τσουζει καθολου τα ματια, τουλαχιστων τα δικα μου.. και ξεβαφει ακομα και το αδιαβροχο μακιγιαζ..Οντως τα κανει αυτα και μαζι με το σαπουνι καθαριζει ΤΕΛΕΙΑ το δερμα..
Ειναι εμπλουτισμενο με εκχυλισματα σταφυλιου για αποτοξινωση!

No 3 
Αγαπημενη πουδρα MANHATTAN Χρονια και χρονια ηταν μια σταθερη επιλογη και οπου σταθω και οπου βρεθω και ρωτανε για πουδρες παντα την προτεινω..Ειναι παρα πολυ καλυπτικη και ενω γενικα δεν φορα πουδρα αυτο τον μηνα την εβαλα αρκετες φορες!
Νο 4 
RIMMEL LONDON,LASTING FINISH 
Ειναι η 1η μου φορα που αγοραζω κατι απο την Rimmel και φυσικα δεν εγινε η αγορα αυτη απο την Ελλαδα γιατι δεν νομιζω καν οτι εχουμε εδω αυτη την μαρκα..
Οποτε πηρα μερικα προιοντα απο εκει τα οποια τα μισα τα εδωσα στην αδερφη μου.Απο ολα αυτα ξεχωρισα μονο αυτο το foundation ως αγαπημενο..Ενω γραφει οτι δερμα αναπνεει οταν το φορας εγω το βρηκα και αρκετα καλυπτικο..Το λεω εγω βεβαια που το πολυ ειναι να εχω 1 σπυρακι τον μηνα..και δεν εχω να καλυψω ενα προβληματικο δερμα..Παντως με αφησε παρα πολυ ευχαριστημενη ..Και τα αλλα που αγορασα αλλα πιο πολυ αυτο..

Νο 5
HYPNOSE STAR BY LANCOME
Αγαπημενηηηη απλα!!!Λατρευω!! Εχω πει ηδη πολλες φορες την γνωμη μου..

Νο 6

ART DECO
Νο.05 Νομιζω..παρα πολυ ενυδατικο,παρα πολυ καλη διαρκεια και ειναι ενα χρωματακι καφε..οτι πρεπει για αυτη την εποχη!Παρα πολυ κομψη η συσκευασια του και αρκτετα καλη διαρκεια χρωματος!

Νο 7 GT
Ενα μπεζ πολυ μπεζ που δυσκολα το φορας εξω..
εγω το εκανα λοιπον γιατι αυτο τον μηνα εχω κανει πιο εντονα ματια αρα ενα τετοιο κραγιον ειναι οτι πρεπει! Πρεπει σιγα σιγα να αρχισω να φοραω σκουρα αλλα δεν μου παει η καρδια!
Καλο το κραγιον αλλα οχι οσο θα ηθελα γιατι νομιζω οτι κανει αυτες τις ενοχλητικες γραμμες στο στομα αλλα ειναι στα αγαπημενα μου γιατι ειναι ενα χρωμα που εψαχνα καιρο!
Αυτο το κραγιον το φοραω σε αυτο το βιντεο

No 8 PINK WOMAN
Ασχετο....ΑΛΛΑ τα εχω λατρεψει! Ειναι ανετα και ζεστα! 

Αυταα! Δεν εκανα βιντεο γιατι βαριομουν! χοχο... αλλα δεν σας αφησα και ετσι!!! 
Μακια!

7 σχόλια:

  1. λατρεύω την πούδρα αυτή...είναι κ εμένα η αγαπημένη μου ever! φοβαρά καλυπτική αλλά και δεν βαραίνει ....τα παπούτσια τέλειαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι αγαπουν αυτη την πουδρα τελικα! ^^ Ειναι υπεροχη οντως!

      αχ σε ευχαριστω!!

      Διαγραφή
  2. Λες να πρέπει να δοκιμάσω κ εγω αυτή την πούδρα? Και το γαλάκτωμα φαίνεται ενδιαφέρον.. Τα παπούτσια τέλεια!!! Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! αξιζει παρα πολυ στο λεω..κανει 10 ευρω και γενικα εγω απο οσες πουδρες εχω ειναι η πιο καλυπτικη..και foundation να μην βαλεις ειναι τελεια..

      Διαγραφή
  3. polu wraia ta mpotakia..!!! :))

    http://friendsofbeautyland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις βραβειάκι! Πέρνα από εδώ για να το παραλάβεις!
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2012/10/1st-award.html#comment-form
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχεις βραβειο...ριξε μια ματια!!!
    http://joybeautylove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή