Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Review:Lancome/The body shop/B.U/C-Thru/Antonio Banderas

Γεια σας κοριτσια!! Σημερα ειμαι εδω για να σας πω και προφορικα αλλα και γραπτα 
την γνωμη μου για μερικα προιοντα που ετυχε να δοκιμασω!

Την Δευτερα,αν δεν κανω λαθος μου ηρθαν 3 τσαντες με αρωματα.
Παμε να τα δουμε ενα ενα !
 ANTONIO BANDERAS

Με την 1η ματια μπορει καποιος να δει αμεσως πως το αρωμα αυτο βγαζει κατι μυστηριο μιας και το μπουκαλακι εχει πανω ενα κλειδι που μας βαζει σε μια ομορφη περιεργεια να το δοκιμασουμε σιγουρα..
Ειναι ενα αρωμα που θα το ελεγα σιγουρα απογευματινο-βραδινο. Αυτο βεβαια ειναι η προσωπικη μου αποψη.Απλως το βρισκω αρκετα μυστηριωδης για αρωμα δουλειας...

Τι περιεχει?
 Το her secret είναι ο συνδυασμός από αιθέρια έλαια, που συναντάμε συχνά σε
μύθους και ιστορίες, συνδεδεμένο με τη γυναικεία δύναμη της αποπλάνησης: κανέλα,
πιπέρι, βανίλια και tuberose.
Η κανέλα, θεωρείται ως ένα από τα πιο αξιόλογα μπαχαρικά, από την εποχή της
αρχαιότητας, γνωστό για τις αφροδισιακές του ικανότητες, χάρη στον συνδυασμό
πιπεράτης και ελαφρά γλυκιάς γεύσης και της έντονης διαπεραστικής μυρωδιάς της.
Κατά τον Μεσαίωνα η κανέλα χρησιμοποιήθηκε σε ελιξήρια και ερωτικά φίλτρα, μαζί
με πιπέρι και βανίλια.
Στην Ινδία, το tuberose, είναι παραδοσιακά γνωστό ως “η μυρωδιά της νύχτας” και
θεωρείται ένα ερωτικό λουλούδι το οποίο, όπως το γιασεμί, συνοδεύει τις πιο έντονες
στιγμές πάθους.

Αν και το εχω βαλει μονο 3 φορες μεχρι σημερα ( ψεματα δεν θα σας πω ) πιστευω πως ειναι ενα αρωμα παρα πολυ ιδιαιτερο..και δεν πιστευω πως ειναι για καποια κοπελα ας πουμε που θελει να το βαλει στο σχολειο..ειναι για αλλες καταστασεις!Μενει γυρω στις 3-4 ωρες πανω μου.Εννοω 3-4 ωρες μυριζω γενικα σε αλλους..Εγω στο χερι μου το μυριζω πολλες ακομα..


C-THRU BLOOMING

Αγαπημενο αρωμα που εβαζα σχολειο..Οχι το Blooming γιατι ειναι Νεο αλλα πολλα αλλα.
Οικονομικο παρα πολυ 8-12 ευρω καπου εκει.Ιδανικο για πιο νεαρες κοπελες που δεν εχουν και την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασουν ενα αρωμα μεγαλου οικου αλλα και για να το βαζουν πιο ανετα χωρις να ειναι κατι πολυ εντονο.
Βγαζει μια πολυ γλυκια αισθηση και θα το ελεγα λουλουδενιο αρωμα..

τι περιεχει? 
Αγρια φραουλα,ανανα και αχλαδι..
Ανθος πορτοκαλιας μαζι με αγιοκλιμα και τσαι ^^
Ενω η βαση περιεχει μια λεπτη αισθηση απο σανταλοκλιμα,μοσχο και βανιλια!
Αχ ολα τα ομορφα αρωματα περιεχουν βανιλια... 

Μου αρεσει πολυ για καθημερινη χρηση και πιο οικονομικη λυση γενικα!

B.U FREE SPIRIT
 Ενα επισεις μοντερνο και νεανικο αρωμα..αλλα παραληλα και για καθε ηλικια χωρις καποια ιδιαιτερη ωρα μεσα στην μερα..Ανετα μπορεις να το βαλεις και πρωι στο σχολειο,στην δουλεια αλλα και για χαλαρο ποτακι!
Οπως λεει και στο δελτιο τυπου ειναι ενα αρωμα για αισιοδοξα ατομα!!

Τι περιεχει?
Το ανθος πορτοκαλιου και αχλαδιου συνανταει το ροζ γιασεμι και τριανταφυλλο μαζι με το λουλουδι του λωτου για να ενωθουν με την βανιλια ( αχ παλι η βανιλια! ) μοσχο και κεχριμπαρι..
 Γενικα για τα αρωματα , το ξερω οτι δεν εχουν περασει πολλες μερες απο τοτε που μου τα εστειλαν απλα κατα την γνωμη μου 1-2 φορες ειναι οκ για να σχηματισεις μια αποψη για ενα αρωμα..
Ειναι βεβαια δυσκολη υποθεση τα αρωματα γιατι ειναι πολυ δυσκολο να αρεσουν σε ολους..
Με το χερι στην καρδια σας λεω πως και τα 3 ειναι μοναδικα !

 LANCOME LIPSTICK 302
LANCOME HYPNOSE STAR
Το κραγιον και η Μascara ηταν στο περιοδικο αυτου του μηνα Madame Figaro και το πηρα 6,50ευρω
Το περιοδικο ειχε και αλλα δειγματακια οπως bb cream Maybelline,Vichy Idealia και Estee Lauder ορος.
Σιγουρα πιστευω πως αξιζει αυτη η αγορα του περιοδικου διοτι Lancome προιοντα δεν εχουν βαλει πιστευω ποτε σε περιοδικο..ποσο μαλλον 2 προιοντα μαζι..Καλο θα ηταν αν εχετε 13 ευρω να το παρετε 2 φορες για να εχετε πιο πολυ mascara μιας και η κανονικη νομιζω οτι κανει γυρω στα 34 ευρω..Αξιζει βεβαια!
Στο παρακατω βιντεο μιλαω για τα προιοντα απο το The Body Shop .Δεν εχω βαλει σε αυτο το ποστ φωτογραφιες γιατι ειχα βαλει σε πιο παλιο ποστ οποτε δεν νομιζω πως ηταν αναγκη..!

 

 
 

2 σχόλια:

  1. πολύ όμορφο το 1ο!!!! υπάρχει κ αντρικό άρωμα secret του Banderas κ είναι απίστευτο!!!!! κυκλοφορεί ήδη το γυναικείο;;;; κ πόσο κοστίζει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι παρα πολυ ωραιο! Δεν ξερω καθολου απο τιμη αλλα λογικα για να μου το εστειλαν θα κυκλοφορει :)

      Διαγραφή