Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Bioten:Skin Moisture/Cleansing Gel/Serum, Review!

Καλησπερα! 

Ευχομαι να ειστε ολες καλα και να απολαμβανετε αυτο το βροχερο καιρο!
Μιας και εχω χαλαρωσει απιστευτα μπορω να πω θελησα να μοιραστω την αποψη μου μαζι σας για μερικα προιοντα απο την Bioten αλλα και το πιο βασικο,το νεο τους προιον που ειναι ενα Serum.

Αρχικα να σας πω πως ημουν καλεσμενη στο Event την Τεταρτη στις 31 του μηνα..
Δεν εχω δοκιμασει δηλαδη παρα πολλες μερες τα προιοντα αυτα 
ομως τα 2 απο τα 3 το ειχα και πιο παλια οποτε μπορω να σας πω ανετα την γνωμη μου.

Ηταν ενα υπεροχο απογευμα αλλα δεν θα δειτε καθολου φωτογραφιες γιατι εκεινη την ημερα ειχα παει αμεσως μετα την σχολη μου οποτε δεν ημουν και στην καλυτερη μου φαση..Με αρκετη κουραση αλλα πολυ χαρα για το event πηγα χωρις ομως να τα καταφερω να σας δειξω και εσας λιγο το χωρο. 
Εγινε στο Flocafe στο Μαρουσι ενα ομορφο μερος με πραγματικα πολυ φιλικους ανθρωπους.
Η ομαδα απο την Bioten ηταν φοβερη!

Πριν παμε να δουμε τα προιοντα ομως θα σας δειξω μια λαχταριστη φωτογραφια και να τονισω πως τα πνευματικα δικαιωματα δεν μου ανηκουν καθως δεν την τραβηξα εγω!


Δεν ειναι μια γλυκα? Στην κυριολεξια ηταν!

Αχ ξεφυγαμε παλι! Λοιπον στο θεμα! Αφου μας μιλησαν για ολα τα προιοντα τους με την σειρα και μας ελυσαν αποριες φευγοντας μας εκαναν και μερικα δωρακια.
Παμε να τα δουμε!

Το πρωτο ειναι το Cleansing Gel Καθαρισμου το πρασινο που ειναι για κανονικο και μεικτο δερμα.


( Ο λογος που ειναι ανοιχτο και σε αυτη τη θεση ειναι γιατι μου εσπασε το καπακι και απλως εβαλα το προιον σε αυτο το μπουκαλακι.)Πιο κατω υπαρχει και αλλη φοτο πιο καλη.
Η επιδερμιδα μου,παιζει με την υπομονη μου και ετσι με αναγκαζει να αγοραζω προιοντα μια για ξηρη επιδερμιδα μια για κανονικη... Αυτο το λεω γιατι πιο παλια ειχα δοκιμασει το ιδιο προιον αλλα για ξηρη επιδερμιδα δηλαδη αυτο
Αρα μπορω ανετα να εχω μια αποψη για τα Gel καθαρισμου.

Λοιπον,αυτο το προιον περιεχει φυσικα συστατικα οπως νεκταρ κυδωνιου ενα εκχυλισμα που ρυθμιζει τη φυσικη υγρασια του δερματος και περιεχει βιταμινη Ε.Γνωστη για τις αντιοξειδωτικες της ικανοτητες.
Δεν περιεχει σαπουνι αρα δεν ξηραινει και την επιδερμιδα.Ειναι ιδανικο για τον καθαρισμο του προσωπου απο ρυπους αλλα μπορει να αφαιρεσει και το μακιγιαζ.

Η αποψη μου:
Καθαριζει αποτελεσματικα το δερμα και το αφηνει πολυ απαλο.
Δεν εχω δοκιμασει να βγαλω το μακιγιαζ μου με αυτο το προιον οποτε σε αυτο το θεμα δεν ξερω αν οντως το κανει..Θεωρω πως ναι γιατι το αισθανομαι να καθαριζει σε βαθος.
Μυριζει ομορφα και με μια μικρη μονο ποσοτητα θα σας ειναι μια χαρα.
Κατι που λιγο θα ελεγα πως με ενοχλει και σε αυτο το Gel αλλα και το αλλο,το ροζ 
ειναι οτι ενω λεει πως εφοσον δεν περιεχει σαπουνι δεν ξηραινει το δερμα σε ενα σημειο ( στην μυτη) μου το κανει λιγο ξηρο..Ισως φταιει το γενονος οτι ειναι το δικο μου δερμα παραξενο γιατι ειμαι 22 και ακομα δεν εχω καταλαβει τι δερμα τελικα εχω! Μια ξηρο μια κανονικο προς μεικτο.Κατα τα αλλα ολο το αλλο προσωπο μου το νιωθω πολυ ενυδατωμενο!

Επομενο η Moisture cream 

Δεν ειναι πολυ καλυτερη σε γυαλινο βαζακι? Εμενα παντως μου αρεσει πιο πολυ ετσι!
Εσας πια ειναι η γνωμη σας?
Παλια ηταν σε αυτο το βαζακι που δεν ηταν γυαλινο 

Μου αρεσει τοσο πολυ που προσπαθει η bioten ενω ειναι μια πολυ οικονομικη εταιρεια να αλλαζει οποτε μπορει τις συσκευασιες των προιοντων σε πιο " ακριβες".Ειναι ενα θετικο αυτο για μενα και σαν εικονα μου αρεσε παρα πολυ οταν το ειδα! Ελπιζω να μην αλλαξε και η τιμη μαζι με την συσκευασια! χιχι!
Η πρασινη οπως και πριν συσκευασια ειναι για κανονικο προς μεικτο δερμα,εχω δοκιμασει και την ροζ και μπορω να πω πως ειμαι αρκετα ευχαριστημενη με το αποτελεσμα μου προσφερουν.
Εχουν μια πολυ ελαφρια συνθεση και υφη στο προσωπο και αυτο ειναι γιατι ειναι για ηλικιες απο 25 εως και 35.
Εδω ξανα υπαρχει το νεκταρ κυδωνιου αλλα και η βιταμινη Ε.

Η γνωμη μου:
Εδω και παρα πολυ καιρο η ενυδατικη μου ειναι αυτη.Μια η ροζ μια η πρασινη.
Για να ειναι τοσο καιρο τοτε παει να πει πως εμενα μου αρεσει παρα πολυ.Νιωθω πολυ μαλακο το δερμα μου και την βαζω πριν απο το μακιγιαζ κυριως.. 

Και τελος το Serum

Ενα Serum εντατικης συσφιξης που περιεχει χαβιαρι και Ceramides.
Ειναι για ηλικιες 45-55
Το χαβιαρι, διεγειρει τη συνθεση κολλαγονου ενω τα Ceramides ,Ενεργοποιουν την κυτταρικη ανανεωση.
Οταν στο event μας εβαλαν λιγο απο αυτο το προιον στο χερι μας εγω αμεσως ενθουσιαστηκα με το ποσο μαλακο αφησε το χερι μου.Ενταξει και ειναι χερι.. Για σκεφτειτε στο προσωπο ?
Λοιπον εδω η γνωμη μου θα ειναι λιγο μικρη γιατι δεν ειναι για την ηλικια μου το προιον αλλα 
Ρωτησαμε αν μπορουμε να το βαζουμε και εμεις και μας απαντησαν οτι αν μια κοπελα πιστευει πως το εχει αναγκη το δερμα της ναι.
Σιγουρα δεν θα πω σε μια κοπελα στην ηλικα μου να το αγορασει ομως για τις μαναδες τους πιστευω θα ηταν μια χαρα. Οταν το βαζω στο προσωπο μου πριν απο την ενυδατικη μου παντα σε λιγα δευτερολεπτα το εχει " φαει " η επιδερμιδα μου.Εκει καταλαβαινω πως το εχει αναγκη..
Σιγουρα οχι για καθε μερα αλλα για μια φορα στο τοσο ειναι τελειο! Γιατι μην νομιζετε..και 20 να εισαι κατι μικρες γραμμουλες τις εχεις...! Πρεπει να προσεχουμε για να εχουμε! χαχαχα!

Αυτα!!! Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ γιατι μου βγηκαν και λιγο τα ματακια μου τοση ωρα να γραφω αλλα αξιζει πραγματικα!

Ευχαριστουμε bioten !

18 σχόλια:

  1. geiia sou kouklaa
    molis brika to blog sou kai mou aresei polu!!!
    bafesai teleia,wraio post me ta proionta bioten!!
    eimai i nea sou follower!
    perna an theleis kai esy apo to diko mou mia bolta!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. k gw ti roz enudatiki xrisimopoiw!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραιο ποστ!!
    Για μια ακομη φορα συμφωνω απολυτως!
    Η ενυδατικη φαινεται 10 φορες πιο ''ομορφη'' στην γυαλινη συσκευασια με το πρασινο καπακι. Ελπιζω κ εγω να μην ανεβασαν την τιμη.
    Το σερουμ το χρησιμοποιησα πριν λιγο κ η επιδερμιδα μου κυριολεκτικα το ρουφηξε σε δευτερολεπτα!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω! ε προσπαθω και εγω οσο μπορω..Το εχω αγαπησει παντως το blog μου..

      Χαχαχα φαντασου ποσο αφυδατωμενες ειμαστε..θες να το δωσεις και στην μαμα σου εσυ!

      Διαγραφή
    2. Φαινεται αυτο! Πραγματικα οταν αρχισεις να αγαπας κατι αμεσως το βελτιωνεις κ μονο με αυτη την καλη ενεργεια :) Σου παει το blogging.

      Χαχαχαχα δεν της δινω :p

      Διαγραφή
    3. Σωστο αυτο που λες! Οταν αγαπας κατι οντως του δινεις μια μεγαλη ευκαιρια!

      Εμ το ειπα εγω!..Τοσα τους εχουμε δωσει και να δεις που τελικα πιο πολυ το εχει αναγκη το δικο μας προσωπο!

      Διαγραφή
  4. Η κρέμα προσώπου τους είναι η καλύτερη που έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο post! Μου άρεσε πολύ όπως τα είπες! Το gel (πράσινο) και την κρέμα την ενυδατική (πράσινη & μου αρέσει πολύ η νέα γυάλινη συσκευασία) τα έχω και τα χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένη! Έχω ανεβάσει και review post με όλα τα προϊόντα bioten που έχω δοκιμάσει! Αν και δεν είναι για την ηλικία μου (28) θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το serum, γιατί όπως πολύ σωστά λες κι εσύ αν και 20+ κάτι μικρές γραμμούλες της έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω!
      αν νιωθεις πως το θελει η επιδερμιδα σου τοτε να το παρεις αλλα γνωμη μου ειναι να μην το βαζεις καθε μερα αλλα 1-2 φορεσ την εβδομαδα μιας και οντως δν ειναι για την ηλικια μας.Το δερμα μου παντως ειναι πολυ πιο μαλακο!

      Διαγραφή
  6. Άννα μου έχω βραβειάκια για σένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις βραβειάκια!!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. polu wraio review k exw na tonisw oti eiste poluuuu tuxeres ekei stin Athina me ta event :))))
    episis i tourta einai teleia! :D

    filakia doll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Se euxaristw polu!
      Makari kai ekei na arxisete na kanete k eseis events!
      Se oles tis kopeles pou asxolounte a3izei :)

      Διαγραφή