Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Dita Von Teese By Art Deco-Η γνωμη μου για τα προιοντα

Γεια σας κοριτσια!
Την Δευτερα ειχα παει στο Event της ArtDeco οπου περασα υπεροχα οπως σας ειπα 
και στο προηγουμενο post! Το σημερινο ειναι για να σας πω την γνωμη μου για τα νεα προιοντα ( κραγιον,Μασκαρα,κονσιλερ)
Το πρωτο πραγμα που μου αρεσε οταν τα ειδα ηταν φυσικα το μαυρο χρωμα τους..
Το βρισκω πολυ κομψο..και γενικα τ καλλυντικα που ειναι σε εξτρα συσκευασια μ'αρεσουν παρα πολυ γιατι μπορω να τα προστατευω.
Σημερα θα τα δειτε μονο στο χερι μου και ισως σε καποιο βιντεο κανονικα φορεμενα!

Παμε να δουμε την Μασκαρα?

Ultra Volume Mascara,High coverage.
Παρα πολυ καλο το βουρτσακι αγκαλιαζει τις βλεφαριδες και το χρωμα ειναι παρα πολυ εντονο μαυρο. Μου θυμιζει παρα πολυ μια απο την Dior που ειχα.
Ειναι αρκετα καλη αλλα δεν νομιζω οτι θα την αγοραζα γιατι δεν βρηκα κατι που να μου αρεσει παρα πολυ σε αυτη την μασκαρα.Ειναι απλως καλη,παντως ογκο που λεει οτι δινει το κανει οντως λογο του οτι ειναι παρα πολυ εντονη μαυρη.

Κραγιον!
Velvet Lipstick 634
Μπορω να εκφραστω ανετα ε?? ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!
Ναι... χαχαχαχα ! Οκ ας μαζευτω λιγο.. 
Κοριτσια δεν ξερω αλλα δεν βρηκα τιποτα το ασχημο σε αυτο το κραγιον..Το χρωμα ειναι απλα υπεροχο η υφη πολυ μαλακη και η διαρκεια μια χαρα!
Στη φοτο ειναι πιο ανοιχτο απο οσο ειναι κανονικα.
Κανονικα ειναι πιο σκουρο.Ενα κραγιον μπορντο θα το ελεγα.Ειναι χειμωνιατικο χρωμα οτι πρεπει για τωρα που ας πουμε οτι εβαλε κρυο ( ας μην το πουμε καλυτερα γιατι κοροιδευομαστε )!
Οταν το τελειωσω και υπαρχει ακομα θα το ξανα παρω σιγουρα!

Κονσιλερ!
Anti Aging Concealer with Lifting effect.
Ενα κονσιλερ πολυ καλυπτικο οπως μπορειτε να δειτε στη φοτο..
Μου αρεσει παρα πολυ το γεγονος οτι οταν "στεγνωσει " αφηνει μια πουδρε υφη και δεν "τρεχει" κατω απο τα ματια αλλα μενει ματ.
Κραταει σε μενα πολλες ωρες,σχεδον μιση μερα.Αυτο που μου εκανε παρα πολυ εντυπωση ηταν που το χρωμα ηταν το 3 και στην αρχη ημουν σιγουρη οτι θα ειναι παρα πολυ σκουρο ειδικα για μενα που ειμαι πολυ λευκη αλλα επεσε ακριβως στο χρωμα του προσωπου μου..
Οποτε..Μην παει καμοια λευκη λευκη σαν και εμενα και παρει το 1..
Καλο βεβαια ειναι να το δειτε και πανω σας απλως εγω αν δεν το ειχα δει και το αγοραζα θα διαλεγα το 1 και τελικα θα ηταν πολυ λευκο πανω μου..Θα το αγορασω σιγουρα οταν τελειωσει..

Λιγα λογια:

Με λιγα λογια, μου αρεσαν και τα 3 προιοντα και οχι δεν το λεω επειδη δεν τα πληρωσα ( θα το λεω παντα αυτο ) Παντα λεω την γνωμη μου και αν εχετε δει αν ενα προιον και να το εχω πληρωσει δεν μου αρεσε δεν θα πω " ηταν απαισιο" γιατι το θεωρω ασχημο..Πιστευω και λεω παντα σε οποιον με ρωταει πως ( αν δεν μου αρεσε τελικα ) απλως δεν "εκατσε καλα πανω μου" Δεν μπορω να πω σε κανεναν να μην αγορασει κατι επειδη δεν αρεσε σε μενα..
Σε αυτα λοιπον τα προιοντα θα σας ελεγα πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ ειναι παρα πολυ καλα ειδικα το κραγιον και το κονσιλερ.Απλως εγω δεν θα αγοραζα ξανα τη μασκαρα γιατι δεν με ενθουσιασε και ολας.

Το σχετικο βιντεο που τα φοραω


Αυτα!
Φιλακια πολλα! 

15 σχόλια:

  1. Όλη η σειρά είναι τέλεια, μόνο η συσκευασίες δε με τρελαίνουν για Dita. Περίμενα κάτι πιο vintage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Εμενα μου αρεσαν παρα πολυ οι συσκευασιαες ,μαυρες γυαλιστερες *.*

      Διαγραφή
  3. Ωραίες είναι σίγουρα απλά δεν είναι Dita. Στο εξωτερικό πάντως είναι λίγο διαφορετικές, έχουν το πρόσωπό της πάνω σε στυλ cartoon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Εσυ πια προιοντα εχεις αγορασει ? :)

      Διαγραφή
  4. Το κόκκινο κραγιόν (νομίζω το συγκεκριμένο πρέπει να'ναι που έχεις κι εσύ), το κόκκινο μανό, ένα φούξια κραγιόν (εξίσου τέλειο) και το ροζ ανοιχτό ρουζ. Αρχικά χάρηκα γιατί ήθελα να πάρω πούδρα (οι πιο άσπρες που έπαιρνα ήταν ένα τόνο πιο σκούρες από μένα και είπα εντάξει, σειρά της Dita είναι, θα έχει το χρώμα μου) αλλά τελικά οι μόνες που βρήκα ήταν σαν bronzer:S Και η πωλήτρια μου είπε ότι δεν είχε άλλες. Τι να σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραιαα !!
      Μμ παραξενο που δεν ειχαν πιο ανοιχτη πουδρα!
      Και εσυ ασπρουλα ε? Το καλυτερο ειναι αυτο ^^

      Διαγραφή
    2. Ναι όντως, είχαμε ξανακάνει μία τέτοια συζήτηση στο fb απ ό,τι θυμάμαι:D

      Διαγραφή
  5. Πολυ καλο review! Εχω να σου πω οτι συμφωνω με ολα! :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω και χαιρομαι που εχεις την ιδια γνωμη!<3

      Διαγραφή
  6. Lovely blog,that lipstick is amazing.
    I wonder if you would like to follow each other :).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτο για το κονσιλερ,παλι καλα που το διευκρινησες Αννουλα! Κ εγω μια ζωη τα ιδια κανω! Παιρνω παντα το 1! Το πιο ανοιχτοχρωμο κ ας ειμαι και ασπρουλα! Θα το αγορασω σιγουρα το συγκεκριμενο κονσιλερ μου φαινεται τελειο σε καλυψη και μ'αρεσει που μενει σταθερο! Thank you <3 :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή