Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Eyeslices Professional

Γεια σας αγαπημενες μου αναγνωστριες!
Ελπιζω να ειστε ολες καλα και να απολαμβανετε αυτο τον βροχερο καιρο...

Σημερα λοιπον αφου περασαν περιπου 12 μερες απο τοτε που μου εστειλαν στο σπιτι μου τις κρυογελες για τα ματια ωστε να τις δοκιμασω και να πω τη γνωμη μου 
βρηκα λιγο χρονο για να σας πω την δικη μου αποψη.

Τι ειναι η κρυογελη?

Ειναι το μοναδικο gel με βαση το νερο και πολλα ενεργα συστατικα τα οποια εισχωρουν στην επιδερμιδα γρηγορα και αποτελεσματικα.Το gel περιεχει αμεση αισθηση δροσιας χωρις να χρειαζεται ψυξη.
Πρεπει να μενει στα ματια για 5 λεπτα ωστε να θερμαινεται απο την επιδερμιδα για να απελευθερωνει ολα τα συστατικα του.

Θεωρω πως θα ηταν καλυτερα να δειτε το link απο κατω γιατι αυτο θα σας λυσει σιγουρα ολες σας τις αποριες..

http://www.bioin.gr/
Το θεωρω πιο σωστο απο το να σας μεταφερω εγω τα λογια.

Ηρθαν λοιπον στο σπιτι μου 2 eyeslices 

Το πρασινο ηταν για μαυρους κυκλους και σακουλες.
Το καφε ηταν για ρυτιδες και λεπτες γραμμες.

Αμεσως εκανα ενα διαγωνισμο στο fb για να σας δωσω το ενα απο τα δυο που ηταν το καφε.
Η κοπελα που ηταν τυχερη λοιπον κερδισε το καφε κουτακι για να το δοκιμασει και για να μου/ μας πει και αυτη την δικη της γνωμη την οποια και θα δημοσιευσω οταν ειναι ετοιμη η κοπελα.

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ 
 περιεχει εκχυλισματα
Ζαμπουκος,Muira puama,βερονικη,λιλιο,μολοχα,Βραζιλιανικο ginseng,αλχημιλλη,αλοη ferox,μελλισοβοτανο,αχιλλεα,μεντα piperita,πριμουλα.

Τα πιο πολλα απο αυτα τα ακουω για 1η φορα για να σας πω την αληθεια αλλα αυτο ειναι και το ενδιαφερον ! 

Η Δραση του.
Βελτιωνουν την επιδερμικη μικροκυκλοφορια,την ελαστικοτητα,την τονωση,τη συσφιξη αλλα και την αναδομηση της επιδερμιδας καθως ενεργοποιουν τον κυτταρικο μεταβολισμο.

Με λιγα λογια...
Η κρυογελη για μαυρους κυκλους και σακουλες ειναι οτι πιο φυσικο μπορειτε να βρειτε στην αγορα.
Δεν περιεχει parabens και ειναι με συμπλεγμα βιταμινων και περιεχει φυσικα εκχυλισματα βοτανων.

Εκανε δουλεια?
Καθε μερα μετα απο πολλες ωρες στα ματια μου με μακιγιαζ αλλα και σχολης και γενικα κουρασης 
στα ματια μου οπως και στο σωμα μου την ωρα που ξαπλωνα ειχα διπλα μου τα eyeslices και τα εβαζα στα ματια μου για 5 λεπτα ισως και παραπανω.
Το οτι ηταν αρκετα δροσερα χωρις καν να τα βαλω στο ψυγειο αμεσως ανακουφιζε τα ματια μου.
Τις πρωτες μερες εχω την εντυπωση πως δεν τα εβαζα σωστα..
Γιατι μετα απο 3-4 μερες βρηκα τον τροπο να " κολλανε " στα ματια μου χωρις να πεφτουν αμα κουνιεμαι και εκει ενιωσα πως κανει πιο καλη δουλεια γιατι εφαρμοζε 100 % με τα ματια μου.

Σε γενικες γραμμες δεν μπορω να πω πως εχω και κανενα φοβερο προβλημα με μαυρους κυκλους η σακουλες.
Ειμαι στα φυσιολογικα επιπεδα. Παρολα αυτα η οψη τους εγινε πιο ομορφη μερα με την μερα και τα ματια μου δειχναν-δειχνουν πιο ξεκουραστα.
Επισεις τα ματια μου ειναι πιο ενυδατωμενα απο ποτε.
Σιγουρα ειναι ενα προιον που αξιζει κανεις να δοκιμασει..
Στην αρχη , θελω να ειμαι ειλικρινης μαζι σας οπως παντα.
Ενω τα προιοντα με την 1η ματια ηταν κατι διαφορετικο βλεποντας τις τιμες τους καπως απορησα..
Το πρασινο εκανε στα 26 ευρω περιπου και το καφε στα 20.

Δεν μπορω να το πω εγω ενα οικονομικο προιον..ειδικα στις μερες που περναμε ολοι.
Οταν ομως το δοκιμασα και ακομα το δοκιμαζω βγαζω το συμπερασμα πως αξιζει και με το παραπανω γιατι αν το προσεξεις και δεν ξεραθει. ( Να το κλενεις παντα πολυ καλα )
Αν εχεις παντα πολυ καθαρα ματια χωρις ιχνος μακιγιαζ και γενικα προσπαθεις να το προσεχεις οσο πιο πολυ μπορεις τοτε μπορει να σου κρατησουν μεχρι και 15-20 μερες.
Εγω σημερα ειναι η 12η φορα που τα βαζω και ακομα εχουν να βγαλουν προιον.
Στην φωτο πανω οπως θα δειτε τα εχω κρατησει ακομα στα ειδικα σακουλακια που ειχε και ακομα τα βαζω εκει μεσα μετα την εφαρμογη τους.

Η eyeslices εχει φυσικα και αλλα πολλα.
Κανοντας Like στο FB 

https://www.facebook.com/eyeSlices.gr

θα εχετε να δειτε και αλλες γνωμες κοριτσιων και να σας λυσουν διαφορες αποριες!

Εγω εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη και πραγματικα μακαρι να μπορουσα να τα δοικιμασω ολα γιατι ειναι ενα προιον που αξιζει τα λεφτα του.Κατα την δικη μου γνωμη μου παντα αλλα και πολλων αλλων κοριτσιων!
Για την καφε σειρα δεν μπορω να εχω αποψη μιας και δεν τα εχω δοκιμασει αλλα οπως σας υποσχεθηκα θα δημοσιευσω και την δικη της γνωμη!

Εσεις εχετε δοκιμασει ποτε αυτα τα υπεροχα προιοντα?
Αν ναι πως σας φανηκαν ?
Φιλια σε ολες! :*

4 σχόλια:

  1. Poli oreo arthro! thelo ke gooo !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου και τα είπες πολύ σωστά! Εγώ είμαι ακόμα σε δοκιμή της πράσινης σειρά... Θα έχει φυσικά και το δικό μου review όταν θα έχω δοκιμάσει φυσικά το προϊόν (καφέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Μαρια μου!!
      Θα περιμενουμεε ....

      Διαγραφή