Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

The Body Shop Event.


Γεια σας κοριτσια!! Για οσες δεν το ειχατε δει πριν απο καποιες εβδομαδες εγινε ενα ακομα Event με καλεσμενες εμας τις beauty bloggers.
Φωτο δεν εχω μιας και για ακομη μια φορα πηγα σε ενα event με την ψυχη στο στομα..

Περασαμε ενα πολυ ομορφο απογευμα καθως η Δημητρα Καλδη αλλα και ολο το team μας υποδεχτηκαν με πολυ θερμη αλλα και με ενα πολυ χριστουγεννιατικο κλιμα..

Τα παντα γυρω μας ηταν ομορφα στολισμενα και ηταν παντου νεα προιοντα για να τα δοκιμασουμε 
καθως και τα νεα χριστουγεννιατικα πακετα με διαφορα προιοντα σε πολυ καλες τιμες!!

Θα θελα ενα τετοιο κουτακι και εγω ειναι η αληθεια!...Βεβαια δεν εχω παραπονο και ελπιζω καμοια μας γιατι τα Body Shop φροντισαν να μην φυγουμε με αδεια χερια ειχαμε δεν ειχαμε χρηματα μαζι μας για αγορες...

Αυτο λοιπον το ποστ ειναι για να πω την γνωμη μου για τα παρακατω προιοντα!

1.VANILLA BLISS BODY BUTTER
Λατρεμενες κρεμες ειδικα για πιο ξηρα δερματα...

Ε ναι..μια λακουβιτσα εγινε!! χαχαχα
Ειναι παρα μα παρα πολυ ωραια κρεμα. Η μυρωδια του ειναι βανιλια ..αγαπημενη μυρωδια ειδικα για τον καιρο που κανει κρυο αν και ακομα βαζω το ροδακινο!

Σιγουρα οταν μου τελειωσουν θα παρω μαλλον το ροδακινο παλι!
Το λατρευει το αγορι μου!

2.THE SPARKLER ( all over shimmer )

Απιστευτο μπουκαλακι κατα 1ον!

Ειναι μια πουδρα ας πουμε με shimmer για τα μαλλια το προσωπο αλλα και το σωμα!
Το εχω βαλει λιγες φορες μιας και ειναι για πιο " καλες " καταστασεις..
Μου αρεσει πολυ αυτη η λαμψη που δινει στο σωμα αλλα και στα μαλλια .. 
Στο προσωπο δεν νομιζω να το βαλω.
Πιστευω για τις γιορτες θα ειναι υπεροχο!
Και ναι..οταν τελειωσει το περιεχομενο το μπουκαλι αυτο δεν θα παει με τιποτα χαμενο!

3.LIPSTICK No 10

Οταν ειδα στην σακουλα οτι εχει και ενα προιον μακιγιαζ χαρηκα αρκετα γιατι δεν ειχε τυχει μεχρι στιγμης να εχω δοκιμασει κανενα προιον μακιγιαζ τους..
Το χρωμα του ειναι ενα καφε ανοιχτο που στην αρχη με τρομαξε πως δεν θα μου αρεσει..
Γενικα τα καφε κραγιον δεν ειναι και οτι καλυτερο για μενα..Σαν χρωμα κραγιον δεν μου αρεσε το καφε..
Αυτο αντιθετος δεν δειχνει καθολου καφε οταν το φοραω.
Ειναι παρα πολυ ενυδατκο και εχει μεσα shimmer.
Δειχνει καπως ετσι..

Ναι καφε δεν μπορω να το πω..Ειναι πιο nude.

Αυτα ηταν κοριτσια!
Θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στα Body Shop για ενα ακομα υπεροχο απογευμα που περασαμε μαζι αλλα και για τα υπεροχα αυτα δωρα..

Φιλια πολλα!

10 σχόλια:

  1. Beautiful nude colors and I love things that sparkle! Perhaps we could follow eachother? Please let me know <3

    xoxo

    http://glam-mania.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περασατε τελεια βλεπω!!and you are tagged in my blog!Kisses!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το sparkler φαινεται τελειο! Επρεπε να βαλεις και link για το vlog με την Αρτεμι....χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή