Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

Lierac / Phyto Review


Hey!
Τι κανετε? Ελπιζω να ειστε καλα! 


Περασε περιπου ενας μηνας απο τοτε που αυτα τα δειγματακια εφτασαν σπιτι μου..
Οταν τα ειδα χαρηκα πολυ για 2 λογους.
  • Ειχα ακουσει και για την Phyto αλλα και για την Lierac τα καλυτερα λογια 
  • αλλα και γιατι οικονομικα δεν μπορουσα να αγορασω κατι απο αυτες τις εταιρειες που ομως 
ηθελα παρα πολυ να δοκιμασω εστω και απο δειγμα για να δω πως θα μου φανουν και εμενα..
Μετα χαρας η εταιρεια μου εστειλε αυτα τα δειγματα που ειναι για τον δικο μου τυπο επιδερμιδας.


Παμε να τα δουμε ενα ενα ?

Αυτο ηταν και το 1ο προιον που δοκιμασα.
Αυτη η κρεμα ειναι για πιο ευαισθητες επιδερμιδες.Οταν αλλαζει ο καιρος αλλαζει και το δερμα μου 
αρα ηθελα κατι για πιο ευαισθητο δερμα.
 Εντονη μυρωδια πολυ ομορφη.
Με εκχυλισμα μολοχας που δρα καταπραυντικα και μαλακτικα αλλα και με αντιοξειδωτικα εκχυλισματα λιναριου που μπορουν να προστατεψουν τα αγγεια της επιδερμιδας του προσωπου.
Απο ενα δειγμα εγω μπορω να εχω αποψη διοτι απο οτι σας εχω πει τα βαζω σε βαζακια και μου κρατανε για 4-5 φορες. Αυτη μου κρατησε 7 μερες μιας και θελει ελαχιστη ποσοτητα..
Σιγουρα οταν τα οικονομικα μου ειναι σε πιο καλη κατασταση θα την αγορασω γιατι ειδα πραγματικα πιο μαλακο και ελαστικο το δερμα μου.


Επομενο....
Μια επισεις ενυδατικη κρεμα αλλα αυτη τη φορα για ξηρες εως και πολυ ξηρες επιδερμιδες.
Εμπλουτισμενη με βοθτυρο κακαο και κερι jojoba για θρεψη και προστασια σε βαθος που διαρκει ολη τη μερα.
Μου αρεσει και αυτη η κρεμα αρκετα, επισεις μυριζε υπεροχα και το χρωμα της ηταν ροζ!
Ενυδατωσε το δερμα μου και στην περιοχη της μυτης που εχω προβλημα ξηροτητας το εξαφανισε!



Δεν ξερω αν μπορω να το πω bb cream. Μαλλον οχι..
Ας το πω κρεμα που προσφερει υψηλη προστασια,ενυδατωση ενω παραλληλα χαριζει ενα ομορφο χρωμα στην επιδερμιδα.
Με νοτες τριανταφυλλου,μανολιας και ylang ylang.
Το χρωμα του δειγματος ηταν πολυ σκουρο για μενα οποτε γνωμη δεν μπορω να σας πω για αυτο το προιον.Το εβαλα βεβαια στο προσωπο για να δω αν καλυπτει και γενικα πως ειναι σαν προιον και δεν θα ελεγα πως ηταν λιπαρο και ειχε και μια καλυψη μπορω να πω. Με σιγουρια ομως δεν μπορω να πω τιποτα ..


Και τελος για το προσωπο.....


Το Serum. Αυτο το προιον ειναι για ολες τις γυναικες που παρουσιαζουν προβλημα αφυδατωσης στο προσωπο.
Τροπος χρησης:
Καθε πρωι και βραδυ λιγες σταγονες μονο του η με αλλο προιον.
Ειναι επισεις πολυ καλο αν μπει μαζι με το fountation για να ειναι πιο ανετη η εφορμογη του fountation σε μια τοσο αφυδατωμενη επιδερμιδα. 
Μου αρεσε ΠΟΛΥ αυτος ο ορος και πραγματικα για οσο καιρο εβαζα και τις κρεμες αλλα και το serum  στο προσωπο μου , αλλαξε κατα πολυ .

Παμε τωρα στο σωμα...

Το ξεχωρισα....Το λατρεψα!
Το ξεχωρισα πιο πολυ απο ολα τα αλλα προιοντα για αυτη την υπεροχη μυρωδια που μου προσφερε στο σωμα μου οταν εκανα μπανιο. Αισθησιακο αφρολουτρο σωματος για 24ωρη ενυδατωση με φυτικα συστατικα χωρις σαπουνι ( πολυ βασικο ).Ειλικρινα το αγαπησα και εκανα πολυ προσπαθεια για να μην το ξοδεψω αμεσως!! Η μυρωδια στο σωμα κραταγε ακομα και μεχρι την επομενη ημερα..
Πιο αισθησιακο δεν γινεται!



Αισθησιακο απολεπιστικο ζελ-λαδι
Περιεχει κρυσταλους ζαχαρης , κοκκους βανιλιας και κουκουτσια ροδακινου..
Οταν ερθει σε επαφη με νωπη επιδερμιδα μεταμορφωνεται σε ελαφρυ γαλακτωμα.
Πολυ καλο προιον και αυτο αλλα δεν ξερω  αν θα το αγοραζα γιατι οντως μενει στο δερμα κατι λιπαρο που σου αρεσει μονο αν εχεις παρα πολυ ξηρο δερμα σε ολο το σωμα.


Επομενο..
'
Αυτο το λαδι ειναι και για προσωπο και για σωμα αλλα και για μαλλια! Δεν ειναι τελειο αυτο ? Μου αρεσει αυτο! Θρεφει και αναγεννα την επιδερμιδα χαριζει λαμψη και απαλοτητα στα μαλλια ενω οταν  προστεθει στο νερο της μπανιερας γαλακτωματοποιειται και αναδιδει ενα διακριτικο χαλαρωτικο αρωμα. 
Κατι ακομα που πρεπει να πω ειναι οτι για τα μαλλια θελει ελαχιστη ποσοτητα!



To γαλακτωμα σωματος συμπληρωνει την ενυδατωση του σωματος.Αφηνει το δερμα παρα πολυ απαλο αλλα το παραπονο μου ειναι οτι πιο πολυ μυριζει το αφρολουτρο απο την ενυδατικη κρεμα σωματος. Οποτε εγω προτιμω το αφρολουτρο!!

Λιγα λογια για την Lierac...
 Χαρηκα πολυ που ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω μερικα απο τα προιοντα τους και μου εχουν αφησει μια παρα πολυ καλη εντυπωση.

Παμε στην PHYTO ?

Ενα express conditioner που δινει κατι διαφορετικο στα μαλλια απο τα κλασικα condiotioners που βρισκουμε στο super market η στα Hondos.Η διαφορα του ειναι αισθητη και πραγματικα κανει τα μαλλια παρα πολυ απαλα.
Ειναι για κανονικα προς ξηρα μαλλια. Ακριβως οπως τα δικα μου που ειναι ολα φυσικα αλλα στις ακρες εχουν ακομα βαφη και εκει θελουν πιο σωστη φροντιδα.


και τελος ενα λαδι για τα μαλλια πριν το λουσιμο!
Το βαζουμε στα μαλλια μας και το αφηνουμε για 10 λεπτα περιπου.
Ειναι φυσικα για πολυ ξηρα μαλλια η μυρωδια του ηταν μετρια αλλα δεν το βρηκα προβλημα μιας και εκανε στα μαλλια μου ενα μεγαλο θαυμα!
Την επομενη μερα ηταν τοσο μα τοσο λαμπερα που δεν εβαλα extra λαδι η σιλικονη οπως παντα!


Λιγα λογια για την PHYTO..
Τα μαλλια μου τα βελτιωσε κατα πολυ στο να δειχνουν πιο λαμπερα και πιο δυνατα αλλα και να ειναι πιο απαλα! με πιο απλα λογια?! ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!

Αυτα.... φιλια πολλα !







6 σχόλια:

  1. To subtil elixir ειναι εκπληκτικο! εχω δοκιμασει κι εγω δειγματακι , αλλα οταν ειδα ποσο κανει ... :0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο κανει ? Ιδεα δεν εχω!
      Παντως οτι πληρωνεις θα παρεις.. οποτε λογικο..

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο review! Θα κανω κ εγω συντομα το δικο μου.
    Παντως λατρεψα το λαδακι και τον ορο.
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή