Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

November Favorites

Γεια σας κοριτσια..

Ειχα σκοπο να σας κανω ενα βιντεο με τα αγαπημενα του μηνα και σας εκανα.. αλλα.. λογο 
προβληματων που εχω ( και ελπιζω να λυσω γρηγορα ) το βιντεο δεν ειναι διαθεσιμο..
Τι κανουμε ? Δεν θα σκασουμε..εχουμε και το blog και για κατι τετοια θεματα 
ειναι οτι πρεπει!
Παμε να δουμε προιοντα που αγαπησα για αυτο το μηνα??? 
^.^

Ας αρχισω με προιοντα για το σωμα.
  Το αφρολουτρο που με μαγεψε για αυτο το μηνα ηταν αυτο.. 
Ειχα κανει ενα ποστ για τα Lierac προιοντα οποτε την γνωμη μου την εχω πει ηδη..
Μου αρεσε παρα πολυ το αρωμα του και καθε φορα που το εβαζα στο σωμα μου χαλαρωνα παρα πολυ. Σαφως αυτο ειναι δειγμα και δεν το εβαζα καθε φορα που εκανα μπανιο αλλα οταν ηθελα κατι πιο ξεχωριστο.


Αυτη η κρεμα  σωματος απο την La Roche - Posay την εβαλα αρκετα αυτο το μηνα.
Ειναι για πιο ξηρες επιδερμιδες απο οτι εχω καταλαβει καθως ενυδατωνει σε βαθος αλλα ισως μια λιπαρη επιδερμιδα δεν το δεχτει αυτο.
Την κρεμα μου την εδωσε η Αρτεμης (beautywithartemi.blogspot.gr) που απο οσο καταλαβα δεν την βολεψε.Σε κανονικη με ξηρη επιδερμιδα ειναι οτι πρεπει..Σε λιπαρη..δεν γνωριζω δεν απαντω!




Body Butter Vanilla Bliss
Ενα ακρως ενυδατικο προιον που μας ειναι εως και αναγκαιο για τους παγωμενους μηνες του χειμωνα.. Παρα πολυ καλο αρωμα εντονο και παρα πολυ καλο προιον. ( Ασχετο που βαζω ακομα και το ροδακινο...Το λατρευει το αγορι μου! Τι να κανω?? )





Για την ενυδατωση μου στο προσωπο εβαλα και παλι την αγαπημενη μου κρεμα προσωπου απο την Bioten.Εχει αλλαξει συσκευασια και ειναι σε γυαλινο βαζακι ( ουπσ αρχισα το review ) ναι εχω πει την γνωμη μου ξανα ξαι ξανα..Στην σχολη μου που παω ( μακιγιαζ ) πριν απο το μακιγιαζ που κανουμε η μια κοπελα στην αλλη, βαζουμε ενυδατικη.Εγω εβαζα αυτη.


2 αρωματα εβαζα αυτο το μηνα...

Το 1ο ειναι το burberry Weekend , λατρεμενο αρωμα...
Ειναι και δωρο.... Εχει αλλη αξια για μενα!
Το 2ο ηταν το 
Her Secret By Antonio Banderas..
Παρα πολυ ομορφη μυρωδια που παραπεμπει σε βραδινο αρωμα και αισθησιακο..
Δυσκολη μυρωδια που δεν θυμιζει κανενα αλλο αρωμα.

Ας περασουμε σε ενα αποσμητικο ..
Το κλασικο αγαπημενο Dove!!
Original μυρωδια που σε παει αμεσως σε καθαριοτητα...
Ειχα παρα πολλα χρονια να παρω ξανα αυτο το αποσμητικο και πραγματικα μετανιωσα που αφησα τοσο καιρο χωρις να το φοραω.. Μου αρεσει παρα πολυ..

(Διακοπτω γιατι μολις ηρθε ενα τελειο σουφλε μπροστα μου!
ποσο καιρο εχεις να κανεις σουφλε μαμα?!)

10 λεπτα μου πηρε να το εξαφανισω απο το πιατο..και γιατι ηταν υπεροχο αλλα και γιατι βιαζομαι να ολοκληρωσω το ποστ μου!

Παμε λοιπον σε 2 προιοντα μακιγιαζ.




Για μενα ο πιο οικονομικος τροπος να εχουμε αυτο το χρωμα στα χειλη ( το σκουρο που ειναι της μοδος ).Υπαρχουν σαφως υπεροχα χρωματα απο την Mac και πολλες ακομα μαρκες. Προσωπικα λογο σχολης ελαχιστα πραγματα αγοραζω πλεον μη επαγγελματικα και αυτα ειναι τα 2 πιο αγαπημενα.Δεν κραταει το χρωμα και παρα πολυ και ας βαζω και μολυβι αλλα για κατι που κανει 5 ευρω συνολο.. ειναι οτι πρεπει.Η επιλογη ειναι δικη σας..
Το χρωμα ειναι καπως ετσι
Ναι..ειναι παρα πολυ σκουρο...Πραγμα που εγω λατρευα και λατρευω σε κραγιον.


Εδω εχουμε ενα foundation απο τη Rimmel. Πριν καιρο ειχα κανει αγορες απο το internet και ειπα να δοκιμασω μερικα προιοντα απο την εταιρεια αυτη.Αυτο μου αρεσε πολυ ειναι αρκετα λευκο οπως θελω και για μενα αρκετα καλυπτικο ( ουπς...παλι review ) τι να κανω? Θελω να λεω και τον λογο που μου αρεσουν!


Για κατω απο τα ματια εβαλα πολυ αυτο το anti-Aging concealer 
Που αν και Νο.3 μου ταιριαξε μια χαρα! 

Για τις βλεφαριδες μου ομως εβαλα κατι πολυ δυνατο..
YSL
Τα λογια δεν εχουν αξια... 
Μου αρεσε ΠΑΡΑ πολυ..φυσικα αφου ειναι YSL.Επισεις εχει υπεροχο αρωμα για μασκαρα δεν το περιμενα. Δεν την αφησα απο τα χερια μου καθολου!

Τελος ενα προιον μακιγιαζ για τα μαγουλακια!
Εχω ξανα μιλησει για αυτο το προιον.Νο1233 εντελως για αυτη την εποχη

Τελεια χρωματα! 

Τελος κοριτσια θελω να πω οτι εχω ΠΑΡΑ πολλα ακομα αγαπημενα αλλα για λογους προσωπικους δεν μπορω να τα μοιραστω ακομα μαζι σας..θελω ομως παρα πολυ και στο μελλον θα δειτε πολλα βιντεο απο μενα πιο επαγγελματικα..

Τα πινελα φυσικα της σχολης μου και πολλα αλλα που τα λατρεψα.

Σας φιλω ολες !

With Love

      Anna

12 σχόλια:

  1. Τελειο ποστ κ απολαυστικοτατο!!

    Χαιρομαι που σ'αρεσε η κρεμα :)

    Χαχαχα σουφλε ε?? Ζηλευω!

    Πολλα φιλια!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου δεν τα ειπα σε βιντεο επρεπε καπως να τα πω!

      Ναι ειναι πολυ ωραια η κρεμα ^^

      Σουφλεεε ασεε !!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα η κρέμα της Bioten ενυδατωνει τέλεια!τωρα που τη δοκιμάζω μου αρέσει πολυ!!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εδω και 1 χρονο αυτη βαζω.
      Σιγουρα υπαρχουν και πιο ενυδατικες αλλα για τα χρηματα της ειναι πολυ καλη!

      Διαγραφή
  3. poly oraia agapimena alla i kremoula tis bioten den to perimena na mou aresei tooooso poly!!Enydatonei mia xaroula kai katholou den gyalizei to prosopo oli mera!! Den to perimena!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω δεν εχω λιπαρη επιδερμιδα οποτε ουτως η αλλος δεν το εψαξα! Τελεια που σε βολεψε!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! Εγώ θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτό το αφρόλουτρο από την Lierac... Από ποιές εταιρίες είναι τα πινέλα που χρησιμοποιείς;
    Αν θέλεις πέρνα μία βολτίτσα και από το δικό μου blog, θα χαρώ πολύ! Μάλιστα αυτές τις μέρες τρέχει και ένα giveaway με προϊόντα περιποίησης σώματος από τα αγαπημένα the Body Shop. Φιλάκια!! http://ginaikologies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. na to dokimaseis to afroloutro giati murizei pragmatika uperoxa..
      Me sunxwreis polu alla dn mporw na s pw ti pinela exw ( logo tis sxolis ) alla einai kai tis MAC. Ta alla den uparxoun sto emporio opote kai na sta pw den mporeis na t vreis.

      Διαγραφή
  5. Αρχικα ειδα το body butter vanilla, μετα ειπες και για το σουφλε...Πως να μη με πιασει λιγουρα??? Βεβαια εδω που τα λεμε λιγουρευτηκα και την κρεμουλα bioten...

    ΑπάντησηΔιαγραφή