Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Orofluido Review!

Γεια σε ολες-ολους!
Ευχομαι να ειστε καλα ειδικα αυτες τις γιορτινες μερες..
Τιποτα δεν αξιζει πιο πολυ απο την υγεια μας γιαυτο αν εχετε υγεια τοτε σιγουρα μπορειτε να καταφερετε τα παντα ...!

Σας ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!! 

Το σημερινο μας θεμα θα ειναι αυτα τα (για μενα) αγαπημενα προιοντα Orofluido

Στην φωτο βλεπουμε ενα Conditioner σε κανονικο μεγεθος 200ml και 3 λαδακια ( Beauty Elixir ) σε travel size.
Οπως παντα ετσι και αυτη τη στιγμη θα σας πω την ειλικρινη μου αποψη..Παμε να δουμε το Conditioner
"Κρεμα για λαμψη και απαλοτητα"
Τα θετικα : Η μυρωδια του ειναι υπεροχη , Βοηθαει τα μαλλια στο να ειναι πιο απαλα.
Τα αρνητικα : Τα δικα μου τα μαλλια δεν ενιωσα οτι τα ξεμπερδευει.

Με λιγα λογια :
Ειναι στα 200ml και η τιμη του ειναι 13 ευρω. Για κρεμα μαλλιων μου φανηκε μια χαρα και ας μην ξεμπερδευει τα μαλλια μου γιατι ουτως η αλλος εγω δεν εχω βρει κρεμα που να το κανει αυτο ( μονο μασκα ) οποτε για μενα δεν ηταν - ειναι προβλημα.Πριν βγαλω συμπερασμα για τα προιοντα τα δοκιμασα και μεμονωμενα.Πως θα ηταν δηλαδη αν αγοραζα μονο την κρεμα η μονο το λαδι...
Η κρεμα μονη της ηταν μια απλη κρεμα μου εγω δεν θα εδινα 13 ευρω.Μαζι με το λαδι ομως η διαφορα ηταν εντονη και εκει καταλαβα οτι μαζι λειτουργουν πιο καλα τα προιοντα.





Απο τα 3 λαδακια που ηταν σε travel size εχω φτασει μεχρι τη μεση μονο το ενα.Ενα λαδι ειναι γνωστο οτι κραταει αρκετα και θελει λιγη ποσοτητα καθε φορα.Αρα λοιπον και σε αυτο το προιον η αποψη μου ειναι 100 % σιγουρη.
Πιστευω πως αυτο ειναι το πιο "Δυνατο" τους προιον.Περιεχει 3 οργανικα ελαια που το κανουν μοναδικο.. 
1ο Ελαιο Argan απο το Μαροκο. 
2ο ελαιο Κυπειρου απο την Αιγυπτο 
3ο Ελαιο Λιναροσπορου απο την Μεσογειο.

Τα θετικα :
Απορροφαται αμεσα χωρις να λαδωνει τα μαλλια (Τουλαχιστον τα δικα μου)
Μυριζει φοβερα
Τα μαλλια μου λαμπουν
Αφηνει τα μαλλια φοβερα απαλα 
Αρνητικα δεν υπαρχουν για αυτο το προιον..Εμεινα 100% ευχαριστημενη 
Εφαρμογη σε νωπα μαλλια
  • Αναδομει και ενδυναμωνει την τριχα
  • Μειωνει τον χρονο στεγνωματος ( Το μονο που δεν νομιζω οτι εκανε σε μενα )
  • Τα αφηνει ευκολοχτενιστα αναλαφρα & μεταξενια
  • Χαριζει σωμα και κινηση
  • Ενισχυει τη φυσικη λαμψη



Εφορμογη σε στεγνα μαλλια
  • Προσφερει αμεσα εντυπωσιακη λαμψη
  • Ελενχει το φριζαρισμα
  • Αφηνει τα μαλλια λεια και απαλα


Εγω το βαζω στα μαλλια μου και οταν ειναι νωπα αλλα και οταν τα εχω ισιωσει και ειναι πια ετοιμα σαν τελευταια πινελια!
Η κανονικη του ποσοτητα ειναι στα 100ml και η τιμη του ειναι 29 ευρω.
Οταν ειδα αρχικα την τιμη πριν το δοκιμασω μου φανηκε ακριβο καθως πλεον κυκλοφορουν και λαδια με 10 ευρω..Ολες ξερουμε για πιο μιλαω..Η τιμη του λοιπον ηταν για μενα μια ακομη αφορμη να θελω να το δοκιμασω αμεσως.Αλλαξα απο την 2η φορα γνωμη για την τιμη του.Μαλλον θα ελεγα πως για την δουλεια που εκανε στα δικα μου μαλλια ειναι και λιγα τα 29 ευρω...γιατι υπαρχουν και λαδακια με 50 ευρω..

Με λιγα λογια :
Δεν θελω να μπω στην διαδικασια να συγκρινω το λαδι αυτο ουτε με των 10 ευρω ουτε με των 50.
Ο σκοπος μου ειναι με λιγα λογια να σας μεταφερω την αποψη μου και αυτο προσπαθω να κανω.
Εγω θα αγοραζα αυτο το λαδι αλλα ισως οχι την κρεμα λογο τιμης.Δεν ενιωσα πως η κρεμα μου προσφερει κατι πιο πολυ απο μια αλλη κρεμα που θα βρω στο εμποριο με 3-4 ευρω.
Σιγουρα ο συνδιασμος και των 2 ειναι παρα πολυ καλος. Το λαδι και μονο του ηταν παρα πολυ καλο αλλα  οταν υπαρχει και ενα 2ο η και 3ο προιον ιδιας κατηγοριας το ενα " βοηθαει το αλλο ".
Γνωμη μου λοιπον ειναι πως και τα 2 μαζι κανουν μια παρα πολυ καλη δουλεια στα μαλλια μου.

Τα προιοντα OROFLUIDO θα τα βρειτε σε κομμωτηρια  αλλα και εδω :

http://eshop.costaspapaellinas.gr/el-gr/Products.aspx?Brands=c999c6e9-13f4-4de4-b9d9-874f6681437e

Η σελιδα τους στο FB :
https://www.facebook.com/OROFLUIDO.Greece

Αυτη ηταν η αποψη μου και κατι ακομα που δεν σας ειπα ειναι οτι οταν μου τελειωσει το travel size στα λαδακια θα αγορασω και το κανονικο.Για μενα ειδικα το λαδι αξιζει παρα πολυ και ολοι με ρωτανε τι εχω κανει στα μαλλια μου και ειναι τοσο λαμπερα...



8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post! Έμαθα ότι ήθελα για το λάδι γιατί θέλω πολύ να το δοκιμάσω.
    Χρόνια πολλά!

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xairomai polu!!
      Otan to dokimaseis perimenw tin gnwmi su!! :)
      Xronia pollaa

      Διαγραφή
  2. Παρα πολυ καλο review και ωραιες φωτογραφιες :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποστ!!! Θέλω πολύ να το δοκιμάσω κάποια στιγμή!!
    Μου αρέσουν γενικώς τα λαδάκια για τα μαλλιά, το moroccanoil (το λέω συνέχειαααα :-Ρ) με έχει σώσει οπότε θα ήθελα να κάνω συγκρίσεις ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω! Να τα δοκιμασεις σιγουρα..
      Ειναι απο τα καλυτερα λαδακια που εχω δοκιμασει ποτε!
      Το moroccanoil θελω πολυ να το δοκιμασω! Εχω ακουσει τα καλυτερα!

      Διαγραφή