Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Biomaris Review

Γεια χαρα!! Πως ειστε τοσο καιρο που εχω χαθει!?
Ελπιζω καλα! Εγω ειμαι καλα αλλα αρκετα κουρασμενη αυτες τις μερες.
Αν με ακολουθειτε στο fb θα ειδατε οι πιο πολλες 
οτι ημουν σε ενα Bridal Show για να κανω το μακιγιαζ των μοντελων μαζι με την σχολη μου.
Ηταν πραγματικα τελεια αλλα πολυ πιεση.... Σημερα λοιπον βρηκα λιγο χρονο για να σας μιλησω για τα δειγματακια Biomaris που μου ειχε στειλει η εταιρεια να δοκιμασω. Περασε πιο πολυ απο ενας μηνας αλλα ηθελα και να ειμαι σιγουρη για αυτα που θα σας πω αλλα και δεν ειχα χρονο για πιο νωρις.

Εγω δεν ειχα δει ξανα την εταιρεια ( μαρκα ) αυτη πουθενα και ηταν ενα + για μενα.Γενικα οτι νεο υπαρχει μου αρεσει παρα πολυ να το δοκιμαζω και να εχω την ευκαιρια αυτη. 

Η Biomaris εχει μεγαλη γκαμα απο κρεμες προσωπου,αφρολουτρα,μασκες,gel καθαρισμου...Η φιλοσοφια τους ειναι " υγεια και ομορφια απο την θαλασσα" δλδ ( θαλασσινο νερο,συστατικα απο φυκια,θαλασσινο αλατι )
Φυσικα κατι τετοιο θα ειναι υπεροχο για την επιδερμιδα μας..

Εχω τα αδεια πλεον δειγματακια και εχω γραψει για το καθε ενα σε ενα τετραδιο την γνωμη μου αλλα ειναι αρκετα και μου ειναι δυσκολο να γραψω για το καθε ενα ξεχωριστα.Θα σας μιλησω λοιπον γενικα για το τι μου αρεσε στα προιοντα και τι δεν μου αρεσε.Θα ειναι πιο ευκολο και για εσας.


Τις πιο πολλες κρεμες προσωπου τις βρηκα αρκετα ενυδατικες αλλα παρα πολυ λιπαρες.Δηλαδη,ενα δερμα σαν το δικο μου που ειναι κανονικο προς ξηρο θα το κατα χαρει αυτο γιατι μενει αρκετα στο δερμα πριν "στεγνωσει " και το κανει παρα πολυ απαλο.Ενα ομως δερμα που θα εχει λιπαροτητα πιστευω πως δεν θα βολευτει καθολου.

Η 24 h anti-shine cream 
Μου αρεσε πιο πολυ απο ολες.Στεγνωνει σχεδον αμεσως,δεν δημιουργει λιπαροτητα καθολου και εχει ενα υπεροχο αρωμα " καθαριοτητας". 

Το Duch Shampoo 
Ειχε μια μυρωδια φυτικη,μου εκανε παρα πολυ βαθυ καθαρισμο στα μαλλια και στο κεφαλι ( το ενιωθα πιο καθαρο απο αλλα σαμπουαν ) αλλα.. το αρνητικο που βρηκα ηταν οτι με τοσο βαθυ καθαρισμο δεν αφησε και παρα πολυ απαλα τα μαλλια μου.
Μετα θελει σιγουρα μασκα.

Ενα ακομα προιον που μου αρεσε πολυ και ειχα βολευτει ηταν η κρεμα για τα ματια.
Πολυ ενυδατικη,αοσμη ( πολυ θετικο αυτο για κρεμα ματιων) και μου εκανε το δερμα στα ματια παρα πολυ απαλο!

Υπηρχαν και αλλες κρεμες που ηταν για την ηλικια της μητερας μου και ετσι δεν τις δοκιμασα εγω.Μπορω ομως να σας πω την γνωμη της...

Η μητερα μου εμεινε παρα πολυ ευχαριστημενη γιατι ενιωσε πως πραγματικα ενυδατωσε το προσωπο της παρα πολυ και σε βαθος. Αυτες οι ηλικιες γενικα θελουν πιο "δυνατες " κρεμες.
Γενικα δεν ειχε κατι αρνητικο να μου πει,ισως θα ηθελε να μην μενουν τοσο στο προσωπο μεχρι να απορροφηθουν ( αυτο ηταν το μονο που δεν αρεσε και σε μενα ) αλλα αυτο που καταλαβα τελικα εγω ειναι οτι οσο πιο πολυ μενει στο δερμα σου τοσο πιο πολυ στο ενυδατωνει.Δεν χρειαζετε να λεμε ψεμματα ομως δεν ειναι για λιπαρες επιδερμιδες..αυτα που δοκιμασα εγω δεν ειναι..

Υπαρχει και μια σειρα στην εταιρεια που ειναι για ευαισθητα δερματα ( δεν εχω δοκιμασει κατι απο εκει ) αλλα ισως εκει να εχει πιο πολλα.Γενικα εχει πολλα σαν εταιρεια.Αυτα που δοκιμασα εγω οπως σας ειπα και πιο πανω γενικα μου αρεσαν και εκαναν παρα πολυ απαλο το δερμα μου , απλα σιγουρα θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο λιπαρα.

Τα προιοντα τους διατιθενται σε επιλεγμενα ινστιτουτα αισθητικης και spa.

https://www.facebook.com/biomarisgreece?fref=ts
Εδω θα δειτε πιο πολλα προιοντα !!!
www.goumawwellness.gr





6 σχόλια:

  1. Η κρέμα του για τα ματιά ακούγεται πολύ καλή,δεν έχω δοκιμάσει τπτ από Biomaris θα το ψάξω όμως!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ζητα πρωτα ενα δειγματακι να δεις πως ειναι. Εμενα μου αρεσε αν και δεν φοραω κρεμες για τα ματια ουτε εχω δοκιμασει και πολλες για να ξερω και πολλα!

      Διαγραφή
  2. Η 24η κρεμα και η κρεμα ματιων μου αρεσαν πολυ κ μενα! Συντομα θα γραψω κ εγω το review μου. Πολυ ωραιο αρθρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ το άρθρο σου...
    Θα γίνω κι εγώ αναγνώστριά σου, μόλις βρω τον τρόπο να σβήσω κάποια παλιά μπλοκς..μου λέει πως ξεπέρασα το όριο..πού θα πάει θα βρω άκρη..αν ξέρεις πως γίνεται πάντως θα με υποχρέωνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή