Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Vlog+Bioten Event!

Γεια σε ολη την παρεα! 
Χθες ειχα παει σε ενα παρα πολυ ομορφο event απο την Bioten στο κεφαλαρι στον πανεμορφο χωρο
Caprice of Mykonos!

Πηγα παρεα με την Αρτεμης(beautywithartemi) οπως παντα και θα ελεγα πως περασαμε παρα πολυ ομορφα..Προσωπικα ξεχωριζω παρα πολυ την ομοδα Bioten..θετικα φυσικα!! 

Δεν εχω φωτογραφιες αλλα εχω ενα vlog που θα δειτε πιο κατω! 

Το θεμα του event ηταν οι νεες κρεμες και οροι που θα βγουν στην αγορα απο αρχες Μαιου..
Οι κρεμες ειναι αντιγηρανσης ,οροι για ματια αλλα και οροι για αδυνατισμα!!

Η φοβερη εκπληξη ειναι το νεο γαλακτωμα σωματος που ειμαι σιγουρη πως θα αρεσει σε ολες...
Εχει υπεροχη μυρωδια!! Δεν θα σας πω τι... Σε λιγες μερες θα βγει στα Χοντος σε μοναδικη τιμη 3,90? Καπου εκει!!

Αυτες ηταν οι 2 κρεμουλες που μας εδωσα για review 

Ματιων και προσωπου.


Εγω με την Αρτεμης πριν το Event!

και το βιντεακι... 




Φιλια πολλα πολλα!!!


4 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω για τις κρέμες, αλλά το τσαντάκι είναι τέλειο! Και πολύ ωραία φωτογραφία:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το τσαντακι ειναι πολυ ομορφο..
      Οσο για τις κρεμες μαλλον η μαμα μου θα μου πει!
      χαχα

      Διαγραφή
  2. Wow,εισαι γρηγορη!
    Ηταν πραγματικα τελεια! Ενα απο τα πιο ''διασκεδαστικα'' events (με την καλη εννοια παντα!)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γιατι ειχα καιρο να γραψω κανονικο ποστ!!
      Οντως τελεια! Ε αφου ειμασταν και μαζι..Λογικο !

      Διαγραφή