Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

All about Essence!!!

Γεια σας αγαπημενα μου κοριτσια! 
Ελπιζω να περνατε ομορφα το Σαββατο σας ,εγω το περναω
χαλαρα στο σπιτι.. Οπως σας ειπα και στην σελιδα μου στο fb:

https://www.facebook.com/pages/Pieces-of-Beauty-by-Anna/146877522046290

Θα ηθελα να σας μιλησω για ολα τα προιοντα Essence που εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης. Ημουν ετοιμη να κανω ενα σχετικο βιντεο για αυτο και οταν το εκανα πηρα την αποφαση
να κανω ενα διαλλειμα απο το Youtube. Χωρις ομως να θελω να σας αφησω και ετσι 
θα σας μεταφερω εδω την γνωμη μου για την μαρκα αυτη.

Καταρχην η βασικη ερωτηση που μου κανετε ολες.
Που βρισκουμε Essence?

Στην αθηνα στα παρακατω καταστηματα!
hondos ΟΜΟΝΟΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ 4 hondos ΟΜΗΡΟΥ ΟΜΗΡΟΥ 4
hondos ΕΡΜΟΥ ΕΡΜΟΥ 39 hondos ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΜΕΡΛΙΝ 6 ( εκει δουλεια καποτε.. )all about beauty ΓΚΥΖΗ 11 hondos ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΧΡΕΜΩΝΙΔΟΥ 50 hondos ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 16  hondos ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 108 beauty com
λεωφορος κωνσταντινουπολεως περιστερι beauty com ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 8  hondos ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 33 beauty com ΛΕΩΦ.ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 41 - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

 Στην Θεσσαλονικη στα παρακατω καταστηματα! 
kanellopoulos fashion ΤΣΙΜΙΣΚΗ 55
hondos ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ 9  stop2shop ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ 7
hondos ΕΥΟΣΜΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΟΔΟΣ & ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ stop2shop ΕΓΝΑΤΙΑ 25
dust +cream ΜΠΟΤΣΑΡΗ 55 mak accessories ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ 42 - ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
dust +cream ΑΝΔ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 56 - ΚΟΡΔΕΛΙΟ hondos ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ 84 armancon - ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΚΟΜΝΙΝΩΝ 57
stop2shop ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 42


Λοιπον ελπιζω ο κοπος που εκανα για να τα βρω να μην παει χαμενος και να σας φανουν χρησιμες αυτες οι πληροφοριες. Παμε ομως να σας μιλησω για τα προιοντα.


ΚΡΑΓΙΟΝ :
Εχουν παρα πολυ ομορφη γευση και ειναι παρα πολυ οικονομικα οπως ολα τα αλλα προιοντα . (Δεν θυμαμαι ακριβως τιμες αλλα ολα ειναι απο 2 ευρω εως 5 το πολυ.) 
Δεν εχουν μεγαλη γκαμα χρωματων , και οχι μεγαλη διαρκεια. Σαν Lip balms θα ηταν μια πολυ καλη ιδεα αλλα για κραγιον να βγεις βραδυ και να τα βαλεις οχι γιατι πολυ απλα δεν κρατανε πανω απο 1 ωρα. Τα προτιμω και χωρις μολυβι μιας και τα εχω για καθε μερα κυριως πρωι που δεν εχω κεφι να κανω και πολλα πολλα. Γενικα τα βρισκω καλα για καθε μερα.

ΣΚΙΕΣ-ΡΟΥΖ:
Ειναι τα αγαπημενα μου απο την μαρκα αυτη διοτι για την τιμη τους εχουν παρα πολυ ποιοτητα.
Σας το λεω εγω που ως Makeup Artist Εχω δοκιμασει οχι και λιγα επαγγελματικα προιοντα.
Σαφως δεν κανω αυτο τον διαχωρισμο απλως για τα χρηματα που δινεις παιρνεις πιο πολλα απο οσα φανταζεσαι. Καλη διαρκεια,καλη αποδοση χρωματος, ομορφα χρωματα. αξιζουν και με το παραπανω. 
Stay All Day  εχω ηδη κανει ενα σχετικο βιντεο με αυτες τις σκιες. Τις βρισκω απιστευτα καλες και οντως κρατανε ολη την μερα. Σιγουρα θα παρω και πιο πολλες..

MASCARA:
Θα ελεγα πως εκει λιγο μας τα χαλαει καθως θεωρω πως η ποσοτητα τους ειναι παντα πολυ λιγη..
Σαν να ειναι μισο αδεια τα μπουκαλακια .. Και γενικα δεν θα ελεγα πως απο αυτες που εχω δοκιμασει ( βλεπετε στην φωτο ) με εχει ενθουσιασει κατι.Ειναι μετριες για καθε μερα καλες αλλα χωρις πολλα πολλα..Προσωπικα δεν θα αγοραζα ξανα.

LIP PENCILS-EYE PENCILS:
Για τα χειλη τα βρισκω καλα με αρκετα ομορφα χρωματα, εχουν παρα πολυ εντονη και καλη αποδοση ειναι μαλακα αλλα θα ελεγα ξανα πως η διαρκεια τους ειναι σχετικα μετρια.
Για τα ματια, τα βρισκω κακα. Εκτος απο ενα μηχανικο που ειχα αγορασει το μπλε στην φωτο πανω που λεει πως κραταει και πιο πολυ τα αλλα ειναι υπερβολικα μαλακα σε σημειο να τρεχουν στα ματια..
Τα εχω κανει κρεμωδης σκιες :P
Γενικα ομως δεν τα λες και ασχημα. Για τα χειλη ειδικα τα βρισκω παρα πολυ καλα.

LIP GLOSSES:
Τα ΧΧΧΧL Shine που εχω δοκιμασει 2 τα θεωρω παρα πολυ καλα για 2 λογους.
1ον, δεν κολανε καθολου μα καθολου και 
2ον , εχουν αρκετα ομορφα χρωματα.Μερικα απο αυτα δεν εχουν ακριβως την ιδια αποδοση χρωματος 
οπως στο μπουκαλι αλλα οχι ολα. Με μια προσωπικη ερευνα και δοκιμη η καθε μια θα δει 
πιο τις αρεσει και πιο οχι.

GEL/LIQUID EYELINERS:
Τα καλυτερα ever για την τιμη τους. Ειναι εξαιρετικα καλα με παρα πολυ καλη διαρκεια και εντονο χρωμα! Εχω σε μαυρο και γκρι υπαρχει σε καφε και πρασινο που επισης θεωρω υπεροχα..
αξιζει να δοκιμασει κανεις ενα Gel eyeliner αν δεν το εχε κανει ακομα 
αλλα και χωρις να δωσει 8-10 ευρω σε αλλες εταιριες που στο κατω κατω ισως να μην τον βολεψει κιολας..
Οσο για το Liquid επισης παρα πολυ καλο. Δεν εχω ακουσει καθολου καλα λογια για το στυλο.Δεν αρεσε σε καμοια κοπελα απο οσες ξερω εγω.

STAY ALL DAY FOUNDATION :
Πολυ καλο σε καλυψη και και σε διαρκεια.Το μονο μου παραπονο ειναι πως αλλαξα 2 μεχρι να βρω το χρωμα μου αλλα τελικα κανενα απο τα 2 δεν μου εκατσε καλα.
Για κακη μας τυχη δεν εχει και πολυ ανοιχτες αποχρωσεις.

ΑΛΛΑ :
Οι σκιες για τα φρυδια ειναι μια χαρα απλως εγω ανακαλυψα πως δεν θελω να κανω τα φρυδια μου ξανα με σκια αλλα μονο με μολυβι οπως παντα και ετσι εχουν γινει σκιες για τα ματια!
Μια ξυστρα επισης μου βγηκε μια χαρα.
Γενικα τα βρισκω ποιοτηκα πολυ ανωτερα απο αλλες γνωστες μαρκες.Σιγουρα θα υπαρχει και ενα fail προιον. Εδω υπαρχουν σε πιο γνωστες εταιριες που εχουμε δωσει 10 -15 ευρω.
Μου αρεσει παρα πολυ για προσωπικη χρηση και για καθε μερα ειναι μια εταιρια που και εγω με την σειρα μου εχω αγαπησει.

Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το ποστ γιατι το εκανα με πολυ αγαπη!
Φιλια σε ολες..
:)



22 σχόλια:

  1. Άννα μου εξαιρετικό το post! Από Essence έχω λατρέψει τα Lip Gloss ΧΧΧΧL Shine( ως φανατική των Lip Gloss), το Gel eyeliner το μαύρο το αγαπώ ιδιαίτερα και επίσης μου αρέσουν και τα μανό. Κατ' άλλα, πούδρες, make-up, κραγιόν, μολύβια δεν έχει τύχει να δοκιμάσω εκόμα. Πάντως με δυο μάσκαρες που έχω πα΄ρει δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη και γι' αυτό δεν θα ξανα αγοράσω! Αυτα! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω πάρει αρκετά προιόντα Essence και είμαι ευχαριστημένη,μονο τα κραγιόν τους δεν μου αρέσουν,γενικά για το ανάλογο της τιμής τους είναι μιά χαρά!Ωραίο ποστ κουκλίτσα!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχεις δικιο!
      Σε ευχαριστω πολυ :)
      Φιλια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post Αννούλι! Εμένα το αγαπημένο μου από Essence είναι ένα lip stain που είχαν βγάλει κάποτε. Με γεια οι αλλαγές στο blog, πολύ ωραίο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post kai polu kala sxolia..Exeis dokimasei rouz kai tin krema bb apo tin essence?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω αρκετα απο την εταιρια. Μου αρεσει πολυ το μπλογκ σου.
    Μηπως ξερεις που μπορω να βρω τα stay matte lip cream???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sou proteinw anepifulakta na dokimaseis k alles mascara-es apo essence ....! egw pernw mia sugkekrimeni alla k kana 2 alles pou exw dei einai apisteutes gia thn timh tous k genika...3 eurw ti psuxh exoun,alla egw fantasou apo tote pou thn dokimasa stamathsa tis maybelyn + max factor pou foraga xronia.... polu wraio post,bravoo! aaa to faail ths essence einai ta krayon...san lip gloss einai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μηπως ξερεις εαν στα honto center στο παγκρατι έχουν φέρει τα longlasting lipstick της essence??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα εχουν απλα το θεμα ειναι οτι σχεδον παντα ειναι αδειο το σταντ..

      Διαγραφή
  9. To meik ap k to konsiler tis einai apisteuta se para polii kali timi sxetika me alles etaireies!Den ta allazo me tipota!Episis ta rouz einai ola teleia se poli oraia xromata.Ta kragion einai kala alla de fainontai k den kratane idiaitera.Oso gia maskares k molivia den ksanagorasa k den emeina katholou ikanopoiimeni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Sthn Patra ta exoun ta Hondos Center! To gel eyeliner kserei kaneis poso kanei?

      Διαγραφή
  11. to gel eye liner που ειναι σε βαζακι εχει καταργηθει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω,αν δεν το βρηκες πουθενα τοτε μαλλον θα το σταματησαν :/

      Διαγραφή
  12. εχει οντως πολυ καλα προιοντα.οσο αφορα για μασκαρα.η καλθτερη μασκαρα π χω δοκιμασει ειιναι της radiant με το μεγαλο βουρτσακι.κανει τεραστιες τις βλεφαριδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ποιο απο τα παραπανω μαγαζια που αναφερες εχει ενα αρκετα μεγαλο σταντ της essence? γιατι εγω πηγαινω στα hondos της ερμου και πρεπει να ομολογησω πως δεν ειναι αρκετα μεγαλο.. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ποιο απο τα παραπανω μαγαζια που αναφερες εχει ενα αρκετα μεγαλο σταντ της essence? γιατι εγω πηγαινω στα hondos της ερμου και πρεπει να ομολογησω πως δεν ειναι αρκετα μεγαλο.. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. đồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty trọn gói

    Ánh mặt trời màu vàng chiếu trên mặt hồ, gió nhẹ nhộn nhạo, mặt hồ hơi hơi nhấp nhô. Một mảng yên tĩnh!

    Ngay cả con vịt trời bên bờ tựa như cũng cảm thấy cái gì, lẳng lặng không dám phát ra âm thanh!

    Ngay bên trong sự yên tĩnh này, đột nhiên một tiếng trống vang lên!

    “Thùng!”

    Một tiếng này bắt đầu vang lên như thế, vang tận mây xanh! Đột nhiên thiên địa tràn ngập nhịp trống kịch liệt!

    Đơn điệu lại kịch liệt, lại như có thể kích khởi tâm huyết tối nguyên thủy trong lòng mọi người. Huyết mạch đột nhiên là sôi sục, nhiệt huyết dâng trào lên.

    Vân đương tinh kì phong trường hào, thiên tác chiến trường nhật vi đăng! Thần vi sĩ tốt ma tố tương, lai chiến!

    Hôm nay, chắc chắn sinh ra một thế hệ truyền kỳ!

    Hôm nay, chính mình chắc chắn chứng kiến một thế hệ truyền kỳ sinh ra!

    Trên đài cao, một người vạm vỡ cao chín thước, một thân hồng bào, giống như thiên thần! Thân hình thẳng tắp, hai tay cầm dùi, đánh như mưa rơi lên một cái trống to lớn vô cùng!

    Đang ở thời điểm tối nhiệt liệt, bỗng đột nhiên mạnh thu vào, uyên thuần nhạc trì dừng lại!

    ΑπάντησηΔιαγραφή