Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Μπισκοτα παπαδοπουλου!!

Γεια σε ολους! 
Αυτο το ποστ αφορα και παιδια και γυναικες και ανδρες.. Δεν εχει να κανει με ομορφια αλλα με γευσεις!
Ολοι ξερουμε τα μπισκοτα παπαδοπουλου απο τα παιδικα μας χρονια μερικοι...

Αφου λοιπον ολοι τα ξερουμε και πολυ καλα μαλιστα με την σειρα μου θα σας μιλησω για τις νεες γευσεις !


Πριν απο λιγο καιρο ειχα την τυχη να δοκιμασω ολα αυτα τα ομορφα μπισκοτα/πουρακια/μπαρες ...

Με το πρωτο που θελω να αρχισω ειναι με τα νεα μπισκοτα-πολυδημητριακα.
Υπαρχουν σε 4 γευσεις.Με σοκολατα,με muesli,με γαλα και με κακαο.
Μονο με το γαλα δν εχω δοκιμασει, για τις αλλες γευσεις εχω να πω πως μου αρεσαν παρα πολυ ειδικα με την σοκολατα! Ειναι ουσιαστικα ενα μπισκοτο με δημητριακα ολικης αλεσης ( σιταρι.σικαλι,βρωμη και κριθαρι) μαζι με τιν γευση τις επιλογης σας.
Ειναι αρκετα μεγαλα για πρωινο + το γαλα σας + ενα ποτηρι χυμο + οτιδιποτε αλλο τρωτε το πρωι..
Κατι ακομα βασικο ειναι πως η γευση κακακο ειναι χωρις ζαχαρη! 

Παμε τωρα σε κατι αλλο!...
Προσωπικα μου αρεσουν παρα πολυ οι μπαρες δημητριακων και τις βρισκω παρα πολυ καλες σαν κολατσιο αντι ν φαω ενα κρουασαν η μια τυροπιτα ας πουμε.. 
Παντα δοκιμαζα αρκετες.
Οι 4 νεες γευσεις απο την Παπαπδοπουλου μου εκανα παρεα καθε ωρα τις ημερας που ενιωθα λιγουρα και ηταν μια πιο σωστη διατροφικη επιλογη για μενα.. 
Μου αρεσαν αρκετα ολες οι γευσεις αλλα ξεχωρισα φυσικα την σοκολατα ( γνωστη γλυκατζου εγω) 
και με γαλα και κοκκινα φρουτα!! 
οι αλλες 2 γευσεις ειναι η κλασικη digestive και με κομματακια σοκολατας + σοκολατα γαλακτος.


Τα μπισκοτα Digestive δν θα μπορουσαν να λειπουν φυσικα.. 
Γενικα εμενα η "πικρη " σοκολατα δεν μου αρεσει καθολου.. το ενα κουτι ηταν με σοκολατα γαλακτος και το αλλο ηταν με την μαυρη σοκολατα.. Αφου λοιπον εφαγα το 1ο κουτι με μανια πιστευα πως δεν θα μου αρεσε το αλλο.. ομως δοκιμασα και μπορω να πω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση οτι δν ενιωσα πικρη ζευση η τελος παντων μια μεγαλη διαφορα απο την σοκολατα γαλακτος.. 
Οποτε κατι επισεις θετικο ειναι πως και εσας αν δν σας αρεσει η μαυρη σοκολατα λογο γευσης πιστευω αξιζει να δειτε αυτα τα μπισκοτα.. Η διαφορα τους ειναι πραγματικα ελαχιστη! Αρα ενα ακομα + ειναι αυτο.


Choco shock!

Αρκετα μεγαλα μπισκοτα με κομματια σοκολατας ( cookies ) στυλ και με 
καραμελωμενα φουντουκια..Υπεροχα και αυτα..!!


Κατι που δεν μου αρεσε ηταν τα πουρακια γιατι οπως ειπα και πιο πανω δεν μου αρεσει η μαυρη σοκολατα και σε σχεση με τα Digestive εδω την ενιωσα την γευση.
Εινα φυσικα η προσωπικη μου γνωμη..


Φιλια πολλα!! και με μετρο τα γλυκα!! 





4 σχόλια:

  1. to me metro ta glika paei se sena agapi mu! pragmati pados i papadopoulou exei vgalei poli kali seira proionton ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από παιδί θυμάμαι έτρωγα (και συνεχίζω) τα μπσικότα Παπαδοπούλα με γέμιση Σοκολάτα!
    Να πω πως έχω απέχθια στην Μαύρη Σοκολάτα! Σε μένα πάντως δεν ταιριάζει "με μέτρο τα γλυκά". Sorry!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ουτε και σε μενα απο οτι βλεπεις...

      Διαγραφή