Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Garnier Fructis Η νεα σειρα.

Γεια σε ολες τις γυναικες που βλεπουν αυτο το ποστ και...
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!

Το θεμα του ποστ εχει να κανει με τα νεα σαμπουαν Fructis.
Εδω και ενα μηνα περιπου εχω στα χερια και τα 3 και αφου τα δοκιμασα αρκετα θελησα να μοιραστω μαζι σας την αποψη μου για αυτα.



Τα εχω δοκιμασει αρκετα μιας και λουζω τα μαλλια μου μερα παρα μερα και οσο πιο πολυ τα δοκιμαζα τοσο πιο ευκολο ηταν για μενα να πω την γνωμη μου.

Η αληθεια ειναι πως μου αρεσαν αρκετα σαν προιοντα και καναν ολα την "δουλεια " τους οπως επρεπε. ( θα σας πω πιο κατω λεπτομεριες ) Το fructis για να ειμαι και ειλικρινης ηταν ενα σαμπουαν που ειχα δοκιμασει και δεν μου αρεσε. Οχι πως επαθα κατι απλως δεν μου αρεσε και το ειχα στο μυαλο μου ως αρνητικο.

Οταν ειδα λοιπον πως εχουν βγαλει κατι νεο φυσικα και τα δοκιμασα χωρις δισταγμο...
Παμε να τα δουμε ενα ενα ? 


Grapefruit Tonic
Το κοκκινο , ειναι για Μαλλια κανονικα που εχουν χασει την λαμψη τους.
1ον. Εχει παρα πολυ ομορφο αρωμα .
2ον.Κανει παρα πολυ αφρο και σε συνδιασμο με το αρωμα ξυπανει τις αισθησεις σας!
3ον. Ειναι με εκχυλισμα απο γκρειπφρουτ.
4ον. Ειναι χωρις σιλικονη και χωρις paraben οπως και τα αλλα 2..


Citrus Mint Fresh 
Για μαλλια κανονικα με ταση λιπαροτητας.
Ειναι με μεντα και λεμονι για βαθυ καθαρισμο. 
Υπεροχη μυρωδια και εδω.. 
Η αληθεια ειναι πως επδ δεν ειναι για τον δικο μου τυπο μαλλιων ( εχω κανονικα προς ξηρα ) δεν το δοκιμασα και πολλες φορες ομως αρκετες ωστε να σας πω οσο μπορω την γνωμη μου.
Αυτο που ενιωσα εγω στα δικα μου μαλλια ειναι οτι σε σχεση με τα αλλα ενιωσα οτι καθαριζει τα μαλλια μου πιο καλα . θεωρω πως σε λιπαρα μαλλια θα κανει δουλεια χωρις να ειμαι ομως σιγουρη. 

 και τελος το αγαπημενο μου 
Fruity Passion 
Για μαλλια κανονικα με ταση ξηροτητας.

Το βαζω στην λιστα με τα αγαπημενα μου απο τα αλλα 2 γιατι ειναι ακριβως οτι θελουν τα μαλλια μου
αλλα και γιατι μου αρεσει η μυρωδια του πιο πολυ απο τα αλλα 2.
Ειναι με καρυδα και φρουτα του παθους για αναζωογονηση.

ΓΕΝΙΚΑ

Και για τα 3 η γνωμη μου ειναι θετικη.. Τα βρηκα πολυ πολυ καλυτερα σε σχεση με τα πιο παλια τους.
Σε εμενα εκαναν αυτα που λενε πως κανουν και αυτο μου αρκει .. 
Δεν εχω τρελες απαιτησεις απο ενα σαμπουαν ουτως η αλλος. Απο ενα σαμπουαν θελω να μην με εννοχλει στο κεφαλι ( φαγουρα κτλ ) Να καθαριζει καλα τα μαλλια μου ( πολυ βασικο ) 
και να εχει ενα ομορφο αρωμα. 

Αν θελω κατι παραπανω αγοραζω και την κρεμα η την μασκα της ιδιας σειρας ωστε να εχω πιο καλα αποτελεσματα.! 
Αυτη ηταν η γνωμη μου! Τα εχετε δοκιμασει ? Αν ναι πειτε μου την γνωμη σας απο κατω στα σχολια!

Φιλια πολλα!


5 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιω αυτην την στιγμη το circus mint fresh και βλέπω μεγαααααλη διαφορα στα λιπαρα μαλλια μου !αγαπω !Φιλακιαα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κανένα απ' τα τρία ακόμα αλλά τα έχω μυρίσει και μυρίζουν τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή