Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

Jurlique Rose Moisture Plus

Καλησπερα! 
Σημερα θα σας μιλησω για μια εταιρεια που εμαθα προσφατα την Jurlique!

Σε ενα ομορφο event που εγινε στο ξενοδοχειο Park Hotel ειδα για 1η φορα την μαρκα αυτη 
και τολμω να πω πως ημουν απο τις τυχερες που ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω 2 απο τα υπεροχα 
προιοντα τους..

Παμε να δουμε μερικα πραγματα ομως για την Jurlique ...

H jurlique εχει περασει πανω απο 25 χρονια ανακαλυπτοντας ισχυρα οργανικα και βιοδυναμικα συστατικα και την αναπτυξη της μοναδικης διαδικασιας bio-Intrinsic για να δημιουργησει την πιο αγνη και ισχυρη φροντιδα δερματος.
Απο το βιοδυναμικο αγροκτημα τους στη Νοτια Αυστραλια μεχρι τις κορυφαιες φυσικες καινοτομιες τους εχουν "ξεκλειδωσει " τις δυνατοτητες συνδυασμου της φυσης με την επιστημη για να δημιουργησουν προιοντα υψηλης αποδοσης.
Ειναι αδυνατο να κατασκευαστουν αγνα καλλυντικα γιαυτο τα καλιεργουν!
Με δικη τους φαρμα και με παρα πολυ μεγαλο ψαξιμο τα καταφεραν.

Υπαρχουν πολλες ακομα πληροφοριες για την εταιρεια ..Σας ειπα τα πιο βασικα πιστευω.. 
Γιατι δεν την γνωριζουμε ? 
Η αληθεια ειναι οτι εχει παρα πολυ λιγα χρονια στην Ελλαδα και ειναι μονο σε καταστηματα με βιολογικα προιοντα και σε επιλεγμενα φαρμακεια.. 
Πλεον υπαρχει και στα attica



Ας δουμε λοιπον τι δοκιμασα εγω!!


Το Moisturising Cleanser και την Moisturising Cream!
Αυτη η σειρα ειναι με τριανταφυλλο και εχει ενα πραγματικα
υπεροχο αρωμα.. Υπαρχει και το Rosewater Balancing Mist
που δοκιμασαμε εκει.
Μια κοπελα απο την Jurlique μας ψεκασε στο προσωπο 
και μπορω να πω οτι ακομα και μετα το event , οταν φευγαμε με την Αρτεμη 
το μυριζα στον αερα απο το προσωπο μου!!
Η αληθεια ειναι οτι περιμενα να ηταν μεσα στην τσαντα αλλα δεν ηταν!! 
Οποτε review για αυτο δεν μπορω να κανω.. Σαν 1η εντυπωση μου αρεσε 
πολυ  :)

Παμε στο καθαριστικο!!


Αυτη η σειρα ειναι για ενυδατωση... 

Το καθαριστικο εχει ελαιο αγιοτριανταφυλλιας βοηθα στην αποκατασταση των επιπεδων υγρασιας στο προσωπο και βελτιωνει τη διαυγεια και την ομαλοτητα της επιδερμιδας.Ειναι ελαφρυ και αφρωδες. 
Το εχκυλισμα Willow Bark ενισχυρι την ανανεωση των κυτταρων ενω απομακρυνει τους ρυπους και το Pumice προσφερει ελαφρια απολεπιση για λειο δερμα.
Παρεχει αντιοξιδωτικη προστασια απο τις περιβαλλοντικες επιθεσεις.

Η Γνωμη μου
Απο οταν τα πηρα στα χερια μου το ιδιο βραδυ τα δοκιμασα. Η 1η εντυπωση για το καθαριστικο ηταν θετικη απο την εποψη μυρωδιας αλλα και απο την αποψη καθαρισμου.. 
Εβγαλα το μακιγιαζ μου με αυτο παρολο που δεν ειναι για αυτο το σκοπο και πλεον το εχω και για να ξεβαφω το προσωπο μου. Ενα οχι και τοσο καλο που βρηκα εγω σε αυτο το προιον ειναι οτι 
ενω ο σκοπος του ειναι να καθαριζει και να ενυδατωνει σε βαθος με εκανε να νιωθω αρχικα οτι 
το δερμα μου " τραβαγε " Το εχω νιωσει και με αλλο προιον που ηταν για ενυδατικο σκοπο
οποτε δεν μπορω να ξερω εαν το προιον ειναι αυτο που "φταιει " η το προσωπο μου..
Ομως βαζοντας και την κρεμα εκει πραγματικα ενιωσα μια υπεροχη ενυδατωση και παμε 
να σας πω για την κρεμα..
 Τιμή: 25,90€ 100ml





Περιεχει οτι και το καθαριστικο εκτος( Willow Bark & Pumice )+
Πρασινο τσαι,Grapessed & Turmeric διαθετουν ισχυρες αντιοξειδωτικες ιδιοτητες ενω
ελαια αβοκαντο , jojoba & safflower ενυδατωνουν απαλυνουν και εξομαλυνουν.


Αφου καθαριζα το προσωπο μου με το καθαριστικο εβαζα και την κρεμα ολο αυτο τον καιρο πρωι-βραδυ ωστε να ειμαι σιγουρη για αυτα που θα γραψω.
Η κρεμα αυτη εχει επισεις υπεροχη τριανταφυλλενια μυρωδια. Η υφη της ειναι λιγο "παραξενη " .
Παραξενο αλλα ομορφο παραξενο. Απλα σαν υφη εχει διαφορα απο τις κλασικες ενυδατικες κρεμες.
Ενιωσα μια φοβερη ενυδατωση στο προσωπο μου που την νιωθω καθε πρωι και βραδυ που ομως 
κραταει ολη μερα!

Γενικα η αποψη μου ειναι θετικη για αυτα τα προιοντα θα ηθελα παρα πολυ
να αγορασω το face mist γιατι σιγουρα οταν εχεις ολη την σειρα εχεις και πιο 
καλα αποτελεσματα.

Ειναι προιοντα που οπως μας ειπαν ειναι απο ηλικιες που αρχιζουν και " πρεπει " να βαζουν κρεμες 
μεχρι οσο παει.. Δεν ειναι αντιρυτιδικες ειναι απλες ενυδατικες αλλα κοριτσια πραγματικα κανουν δουλεια στο δερμα.. Σε εμενα εκαναν παντως.
Τιμή: 39,90€ 40ml

Ειναι αρκετα ακριβα για να λεμε και την αληθεια και ειδικα στις μερες μας ειναι 
πολυ δυσκολο να παρουμε μια κρεμα 40 ευρω. 
Πραγματικα ομως επδ υπαρχουν και ατομα που τα διαθετουν και ακομα και να μην εχουν 
οτι εχουν το δινουν για την επιδερμιδα τους εγω λεω με το χερι στην καρδια οτι αξιζει παρα πολυ, δεν θα πανε χαμενα τα χρηματα σας με βαση την δικη μου αποψη και δοκιμη στα προιοντα.  
Οπως ειπα πιο πανω υπαρχουν σε φαρμακεια ( επιλεγμενα ) και σε βιολογικα προιοντα 
αλλα και εδω!

http://beautycom.gr/

Φιλια πολλα !!!


12 σχόλια:

  1. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Κ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ ΔΟΥΛΕΙΑ.. :-) ΣΥΝΈΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!ΔΗΜΗΤΡΑ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!!!!
      Μου εφτιαξες το κεφι!!

      Διαγραφή
    2. ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΊΠΑ Κ ΕΣΥ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΒΊΝΤΕΟ Η ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ! :-) ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΏ ΣΥΝΈΧΕΙΑ :-) ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  2. Παρα πολυ ωραιο review! Προσεγμενο και γεματο πληροφοριες :)
    Θα συμφωνησω και εγω οτι σαν προιοντα αξιζουν. Και μονο το γεγονος οτι εχουν δικη τους φαρμα απο την οποια αντλουν τα συστατικα με φυσικους τροπους εφτασε για να με εντυπωσιασει.
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω! Ναι αυτο ηταν που μου αρεσε και εμενα
      πιο πολυ απο ολα!
      Φιλια! Περιμενω το δικο σου!

      Διαγραφή
  3. ΑΝΝΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ GEL EYELINER ΤΗΣ ESSENCE ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΤΕΡΓΗΣΑΝ.. :-( ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΊΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΣ MAYBELINE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? Κριμα!
      Εχω επαγγελματικα προιοντα οποτε να σου πω την αληθεια δεν ξερω.

      Διαγραφή