Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

BC BONACURE Hair therapy Schwarzkopf

Γεια σε ολους και ολες..!

Πριν απο λιγο καιρο ειχα την τυχη να δοκιμασω 2 προιοντα κομμωτηριου απο τα κομμωτηρια Letif. Mια μασκα και ενα σαμπουαν.
2 προιοντα απο την Schwarzkopf που θα βρειτε μονο σε κομμωτηρια αλλα και 


Ας τα παρουμε απο την αρχη ομως τα πραγματα.Σαν 1η εικονα μου αρεσαν παρα πολυ οι συσκευασιες τους..πολυ chic σε παραπεμπει αμεσως σε ενα προιον που θα σου αρεσει σιγουρα.
Δεν ξερω γιατι αλλα για μενα μετραει πολυ αυτο.

Αρχισα λοιπον απο την ιδια μερα να τα χρησιμοποιω..
Αλλη μια ακομη ανακαλυψη...Ενα τελειο αρωμα... η μαλλον 2 γιατι και το σαμπουαν και η μασκα μυριζαν υπεροχα.. 
Παμε ομως να δουμε πιο αναλυτικα για το καθε ενα ξεχωριστα.


Η σειρα BC εχει για διαφορους τυπους μαλλιων απο οσο ειδα.Αυτα λοιπον ειναι για μαλλια ταλαιπωρημενα.Δεν εχω και τοσο ταλαιπωρημενα μαλλια ειναι η αληθεια μιας και τα προσεχω σαν την τρελη αλλα δεν χαλασε ποτε κανεναν μια extra δοση ενυδατωσης και επαναφορας τις τριχας!

REPAIR RESCUE SAMPOO
Με την επαναστατικη τεχνολογια Biomimetic Repair καθαριζει τα ταλαιπωρημενα μαλλια,ενω παραλληλα αποκα8ιστα τη χαμενη τους δυναμη και ελαστικοτητα.Η τεχνολογια αυτη συμβαλλει στην επαναφορα της τριχας σε υγιες σταδιο απο την 1η κιολας χρηση.Η τεχνολογια Amino Rebuild αποκαθιστα τη φυσικη ελαστικοτητα της τριχας ενδυναμωνοντας την εσωτερικη δομη των κυτταρων της.

Η γνωμη μου: 
Μπορει να μην εχω τοσο ταλαιπωρημενα μαλλια αλλα οι ακρες ειναι παντα ξηρες 
οσο και αν τα προσεχω τα μαλλια μου. Θα ελεγα πως εχω δει διαφορα μεγαλη στα μαλλια μου και σιγουρα θα εβλεπε καποιος που θα ειχε πιο ταλαιπωτημενα μαλλια απο τα δικα μου.Καθαριζει αρκετα καλα τα μαλλια μου μυριζει παρα πολυ ομορφα και η αληθεια ειναι πως μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα αναμεσα σε ενα πιο απλο σαμπουαν. Μονο θετικα εχω να πω δεν βρηκα κατι μου να μην μου αρεσει ισως θα προτιμουσα να κανει πιο πολυ αφρο αλλα και παλι δεν το βλεπω σαν προβλημα αυτο.
250ml. Ολες οι τιμες ειναι στο site τους.


Παμε και στη μασκα... 

TREATMENT:
Ειναι μια επανορθωτικη μασκα που πραγματικα αισθανεσαι και εσυ
και τα μαλλια σου οτι κατι εχει γινει τελος παντων απο την στιγμη που την εβαλες!
Λοιπον πραγματικα δεν νομιζω πως εχω δοκιμασει πιο ωραια μασκα μεχρι στιγμης στην ζωη μου.Ισως ακουγεται υπερβολικο αλλα το ποσο απαλα εκανε τα μαλλια μου νομιζω οτι δεν μπορω να το περιγραψω.
Οταν ξεβγαζα τη μασκα ηταν τοσο απαλα τ μαλλια μου.. αλλα και μετα και στο στεγνωμα ηταν πραγματικα υπεροχα και ειναι κατι που κραταει. Δεν ειναι οτι απλα ξεμπερδευει τα μαλλια και μεχρι εκει.
 Ειναι τελεια αξιζουν παρα πολυ και σιγουρα θα αγορασω τουλαχιστον τη μασκα οταν τελειωσει.
250 ml.

Αυτα ειχα να σας πω εγω για αυτα τα προιοντα μεχρι την επομενη φορα 
φιλια πολλα!
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου