Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Bioten Genovate / Body shape

Γεια σε ολες..Ελπιζω να ειστε καλα γιατι πραγματικα 
με τοσο καλο καιρο δεν ειναι δικαιο να ειναι κανεις ασχημα....

Παμε να δουμε γιατι θα σας μιλησω σημερα.


Κρεμα -serum ματιων 
Κρεμα ημερας αντιγηρανσης & Ανανεωσης SPF 15
και..
Εντατικος ορος κατα της κυτταριτιδας.

Ας τα παρουμε απο την αρχη ομως..

οι κρεμες αυτες ημερας-ορος ματιων ειναι για ηλικιες
απο 35 εως 45 ,οποτε λογικο ειναι πως αυτα τα προιοντα δεν τα χρησημοποιησα εγω αλλα η μητερα μου.
Φυσικα ομως και τα δοκιμασα και εγω για να δω την υφη τους και ολα οσα επρεπε για να πω την γνωμη μου.

Η φορμουλα της κρεμας ημερας Bioten Genovate ειναι βασισμενη στο Resistem ,ενα φυσικο
συστατικο προερχομενο απο καλλιεργειες φυτικων βλαστοκυτταρων
με χρηση αειφορων μεθοδων εκχυλισης που εξασφαλιζουν μεγαλυτερη συγκεντρωση σε ενεργα συστατικα σε σχεση με τις συμβατικες τεχνολογιες. 
Το Resistem διεγειρει και προστατευειτους αντιγηραντικους μηχανισμους του δερματος σε 3 επιπεδα.
  1. Αποβολη των τοξινων
  2. Επιμηκυνση της ζωης των κυτταρων
  3. Αναγεννηση ιστων
Η δικη μου γνωμη-Της μητερας μου

Σαν 1η εικονα μου αφησε κατι θετικο απο την αποψη και μυρωδιας αλλα και υφης στο προσωπο μου.
Ειναι αρκετα ενυδατικη.
Στη μητερα μου αρεσουν παντα οι κρεμες Bioten ποτε δεν υπηρχε περιπτωση να βρει κατι αρνητικο.
Οσο για το αν τελικα κανει δουλεια θα ελεγα ναι.
Γενικα ειμαι της αποψης πως οσο φορας προιοντα στο προσωπο σου θα εχεις και ενα αποτελεσμα.
Ειναι δυσκολο να μην δεις μια διαφορα.

Ενα πολυ θετικο επισεις ειναι οτι εχει spf 15 κατι που το θεωρω πλεον απαραιτητο σε 
κρεμα ημερας και οτι ειναι 

Paraben Free
Paraffin Free 
Colorant Free!

Περιεχει οτι ακριβως και η κρεμα ημερας. 
Μειωνει τις ρυτιδες και τις σακουλες.
Ειναι ενα προιον που εβαλα πιο πολυ απο την κρεμα και μπορω να πω και πιο ανετα την γνωμη μου.

Καταρχην οκ δεν εχω ρυτιδες αλλα γραμμες εχω οπως και ολες μας πιστευω.
Εγω ειδα διαφορα στο δερμα γυρω απο τα ματια μου για οσο καιρο χρησημοποιησα τον 
ορο αυτο. Το δερμα μου εγινε αρκετα μαλακο γυρω απο τα ματια αρκετα λαμπερο χωρις να αισθανομαι πως βαζω κατι στα ματια μου παρολο που δεν ηταν για την δικη μου ηλικια.
Επισεις υπεροχη μυρωδια.Ισως δεν αρεσει αυτο σε καποιες απο εσας μιας και 
ξερω πως οι πιο πολλες δεν προτιματε κρεμες ματιων με αρωμα αλλα δεν 
ειναι καθολου ενοχλητικο για τα ματια.

Κανει δουλεια?
Εγω και το δικο μου δερμα γυρω απο τα ματια που ειδα αλλα και της μητερας μου 
θα ελεγα τουλαχιστον οτι το ειδα πολυ πιο ενυδατωμενο.




Και τελος παμε σε κατι εντελως διαφορετικο.
Ενας ορος κατα της κυτταριτιδας.
Θα πρεπει να πω ξανα.. Δεν εχω κυτταριτιδα.. Ομως.. το εδωσα στην αδερφη μου να το δοκιμασει και να μου πει εκεινη πως το βρηκε σαν προιον.
Παμε ομως να δουμε τι περιεχει...

Περιεχει ενα μοναδικο συνδυασμο ενεργων συστατικων που βοηθουν στην καταπολεμηση της οψης "Φλοιου πορτοκαλιου" και συσφιγγουν
ορατα το δερμα μετα απο 10 μερες.
Το Lipofirm ενα συμπλεγμα φυσικων συστατικων,επαναφερει τη 
δομη του κολλαγονου του δερματος. Το Acai Berry αποκαλειται το super fruit του αμαζονιου και αποτελει ενα φυσικο αντικυτταριτιδικο συστατικο.

Λοιπον , η δικη μου γνωμη ειναι οτι η κυτταριτιδα δεν μπορει να σας πει bye bye απλα με εναν ορο η με μια κρεμα.
Πιστευω ομως παρα πολυ πως υπαρχουν προιοντα οπως αυτο που μπορουν να βοηθησουν να φανει το δερμα σου και να γινει φυσικα αρκετα πιο λειο και σφιχτο.
Σαφως θελει και την δικη μας βοηθεια με γυμναστικη και με σωστη διατροφη αλλα και πολυ πολυ πολυυυυυ νερο.. 

Η γνωμη της αδερφης μου ηταν θετικη, οκ μπορει να σε βοηθησει μεχρι ενα σημειο.
Αλλα δεν κανει κατι αλλο δυστυχως και ετσι μονο ενας ορος δεν μπορει να κανει θαυματα.
Εδω λοιπον θελω φτασω.
Οτι προιοντα και αν χρησημοποιουμε.. ακομα και κρεμα προσωπου ακομα και 
foundation εαν δεν εχουμε κανει πχ μια σωστη απολεπιση δεν μπορει το δερμα μας να δεχτει το προιον με νεκρα κυτταρα πανω. Αρα χανεται το 50 % ..

Θαυματα δεν γινονται λοιπον, μπορουν ομως μερικα προιοντα να μας βοηθησουν αλλα πρεπει να τα βοηθησουμε και εμεις..

Πολλα φιλια!!


4 σχόλια:

  1. Τον ορό κατά την κυτταρίτιδα τον θέλουμε όλες κακά τα ψέματα! Υπέροχο Blog και ακόμα πιο υπέροχη δουλειά! Γραφτήκαμε!
    Σε περιμένουμε και στο δικό μας.
    Ξεκινήσαμε πριν λίγες μέρες, πολυ θα θέλαμε να μας πεις τη γνώμη σου! Φιλιά!
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοκιμάζω τον ορό εδώ και λίγο καιρό. Θα σου γράψω τα αποτελέσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή