Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Facial Scrub

Γεια σας αγαπημενες μου! 

Εδω και λιγο καιρο ελαβα στο σπιτι μου ενα παρα πολυ μικρο δειγματακι scrub για το προσωπο.
Ειχα στειλει απο τις πρωτες 

στο fb : https://www.facebook.com/MauroSapouniAfrikisBlackAfricanSoap?fref=ts

για να μου στειλουν ενα δειγμα απο το μαυρο σαπουνι αφρικης που εγινε τοσος ντορος 
αλλα τελικα μου ηρθε το scrub γιατι ειχαν τελειωσει τα δειγματα απο το σαπουνι.

Ειχα διαβασει παρα πολυ καλα σχολια για το μαυρο σαπουνι αφρικης και τις ιδιοτητες του και μπορω να  πω οτι περιμενα με πολυ χαρα να δω πως θα μου φανει και εμενα.

Το scrub ειναι αυτο 


( η φωτο δεν ειναι δικη μου ) 

Τι περιεχει!?

Αμυγδαλέλαιο για ενυδάτωση και τροφοδότηση του δέρματος.
Εκχύλισμα αγγουριού,πλούσιο σε μέταλλα και αμινοξέα για σύσφιξη και ανανέωση του δέρματος.
Εκχύλισμα καρότου για εξομάλυνση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων του δέρματος.
Σογιέλαιο μια καλή πηγή βιταμίνης Ε που συμβάλει στην αύξηση της ελαστικότητας και ευελιξίας του δέρματος.
Κόκοι από κουκούτσι ελιάς για απαλή απολέπιση.


Τι κανει?!

Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και το σμίγμα του δέρματος,ανοίγει τους πόρους,καθαρίζει το δέρμα από σπυράκια.κηλίδες και βρωμιά,φωτίζει το δέρμα χωρίς να το ξηραίνει.

Η γνωμη μου:

Το δειγμα ηταν αρκετα μικρο ωστε να εχω αποψη 100 % για αυτο 
ομως μια γνωμη την εχω...Το βρηκα αρκετα εντονο για το προσωπο που στην αρχη πιστεψα οτι ηταν για το σωμα και το εβαλα και στο σωμα!
Στο προσωπο δεν επαθα κατι ισως μια παρα πολυ ευαισθητη επιδερμιδα να μην το " αντεξει " γιατι θα ελεγα πως ειναι αρκετα αργιο για το προσωπο ομως κανει παρα πολυ καλη δουλεια στο προσωπο
και μπορω να πω οτι δεν το ξερανε καθολου.
Γενικα μου αρεσε αλλα θεωρω πως για το σωμα θα ηταν καλυτερο.
Αν θα το αγοραζα?
Ναι γιατι οχι? 
Κανει μονο 8 ευρω και ειναι εντελως φυσικο. 

Πιο πολλες πληροφοριες εδω!

http://www.blackafricansoap.gr/

4 σχόλια:

  1. Το ότι περιέχει και αμυγδαλέλαιο (που τόσο αγαπώ) και είναι και φυσικό... μου κάνει κλικ να το δοκιμάσω! Βέβαια έχω μικτή-λιπαρή έως και εύαισθητη πολλές φορές επιδερμίδα και δεν ξέρω αν κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε και εγω ξερω ομως μπορεις να τους ρωτησεις μεσω fb

      Διαγραφή