Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Garnier Review + Giveaway!

Γεια σε ολους! 
Σημερα θα σας μιλησω για μερικα προιοντα απο την Garnier που εχω δοκιμασει τωρα τελευταια ( την γνωμη μου δηλαδη ) και θα σας μιλησω και για τον διαγωνισμο που με παρα πολυ μεγαλη χαρα θα κανω για εσας!


Ξεκινω με τις 2 bb creams και το ενα Concealer.

Οπως λεω και στο βιντεο πιο κατω μου αρεσουν αρκετα και 2 οι κρεμες
για το προσωπο και το μονο μου απλα παραπονο ειναι οτι η 1η δεν ειναι τοσο 
ανοιχτη οσο ειναι η 2η. 
Το Concealer δεν μου αρεσε τοσο και δεν ειναι κατι που εγω θα αγοραζα.
Δεν μου ταιριαξε γενικα πανω μου. 

Τα χρωματα ειναι καπως ετσι .



Τελος το λαδι Miraculous oil ηταν αυτο που μου αρεσε παρα πολυ και το χαρηκα αρκετα.

Ειναι με ελαιο αργκαν ( γνωστο σε ολες μας ) και αγαπημενο..
Σε οσα προιοντα ειναι μεσα που εχω δοκιμασει μου αρεσει πολυ!

Με αυτο το λαδι μπορω να κανω πολλα.. 
Και πριν λουσω τα μαλλια μου να το κανω σαν μασκα με η χωρις 
ζεστη πετσετα ( Με ζεστη πετσετα ειναι τελειο ) Και πριν τα στεγνωσω αλλα και στο τελος αφου τα ισιωσω.
Μου αρεσει πολυ ειναι σε μια τιμη που θεωρω πως ειναι η καλυτερη στην αγορα
Μολις 8,99 euro.


Παμε και στο διαγωνισμο!



Λοιπον στο βιντεο λεω ολους τους ορους αλλα δεν ειπα τον πιο βασικο!

Πρεπει να μου αφησετε ενα σχολιο κατω απο το βιντεο για να μου πειτε το email σας
και το ονομα σας και ο διαγωνισμος θα σταματησει στις 22/4/2013
Σας ευχομαι καλη επιτυχια!
Δειτε το βιντεο για πιο πολλες λεπτομεριες.
Φιλια πολλα!


8 σχόλια:

  1. dn mpwro n stilw t stixia m katw apo t video dn bgenei :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δες ξανα γιατι αν τα αφησεις εδω δεν θα μπορει να σε βγαλει το προγραμμα που θα κανω την κληρωση.. :/

      Διαγραφή
  2. Άννα γεια σου! Σου γράφω εδώ απλά για να δεις αν έχω κάνει σωστά τα βήματα για τη συμμετοχή μου. Έκανα όλα τα βήματα που ανέφερες και στο βίντεο, άφησα σχόλιο και στο κανάλι σου, μόνο να μου πεις αν είναι οκ η συμμετοχή μου ή αν δεν έχω κάνει σε κάποιο σύνδεσμο "like" όπως είπες αν και δεν νομίζω τα έκανα όλα.
    Καλό απόγευμα γεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα το Concealer γιατί δεν σου άρεσε; Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά επειδή είμαι σε σκέψη να το πάρω, γι' αυτό ρωτάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει είδα καλύτερα το video σου και άκουσα γιατί δεν σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. MAKARI NA TO DOKIMASO K EGO AKOUGETE DELEASTIKO
    EMAIL SEPTEBPER@HOTMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή