Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Marrakesh Oil

Γεια! 
Σημερα θα σας μιλησω για το λαδακι  Marrakesh oil 

Μου εστειλε η εταιρεια να δοκιμασω δειγματακια
και μπορω να πω οτι ακομα και τωρα μετα απο τοσο καιρο εχω ακομα 
1 δειγματακι.

Το μπουκαλακι ειναι καπως ετσι 


100% Vegan & Cruelty Free 
  • Χωρίς φυτικά ή συνθετικά χρώματα
  • Χωρίς παραβένια, χωρίς προπυλενογλυκόλες
  • Χωρίς θειϊκά άλατα SLS, χωρίς παράγωγα πετρελαίου
  • Χωρίς χημικά, αλκοόλες ή άλλα πρόσθετα
  • Δεν δοκιμάζονται σε ζώα














  • Ισχυρές θρεπτικές και ενυδατικές ιδιότητες
  • Ισχυρές μαλακτικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες
  • Καλλιέργεια φιλική στο περιβάλλον

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, μάλιστα περιέχει διπλάσια ποσότητα από το Ελαιόλαδο. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρότατο αντιοξειδωτικό που διατηρεί το δέρμα απαλό και νεανικό ενώ δρα εναντίον της γήρανσης.

Αποτελεί σημαντική πηγή βασικών λιπαρών οξέων και ειδικά του ζωτικού Λινολεϊκού οξέως το οποίο δεν μπορεί να παραχθεί από το δέρμα και πρέπει να λαμβάνεται εξωτερικά. Τα βασικά λιπαρά οξέα αποτρέπουν την ξηρότητα και την γήρανση ενώ αναζωογονούν τους προστατευτικούς ιστούς και αναπληρώνουν τα υγιή κύτταρα.

Επιπλέον, το έλαιο Αργκάν περιέχει σπάνιες φυτοστερόλες που δεν απαντώνται σε άλλα λάδια, γι΄αυτό θεωρείται ένα ιδιαίτερο φυτικό έλαιο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά το καθιστούν απίστευτα αναδομητικό για το σώμα, το δέρμα και τα μαλλιά και καταπραϋντικό για όλα τα τμήματα του σώματος, πρόσωπο, σώμα, χέρια, νύχια, μαλλιά και τριχωτό.


Και αφου διαβασατε για το τι περιεχει αυτο το λαδι και ποσο καλο κανει 
στα μαλλια μας παμε να σας πω και εγω την αποψη μου!


Η γνωμη μου

Καταρχας να πω οτι εχω μια εμμονη με τα λαδια μαλλιων και εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης
αρκετα.
Το καθε ενα κανει την δικη του δουλεια και πραγματικα δεν μπορω να πω πως εχω δοκιμασει 
λαδι και να μην μου αρεσει.
Ολα μα ολα εχουν να σου προσφερουν κατι..
Αλλα πιο πολυ αλλα πιο λιγο.

Ας γινω ομως πιο συγκεκριμενη.
Για 1η φορα δοκιμασα καναβελαιο και ειχα παρα πολυ περιεργεια για το πως θα ειναι,πως θα μυριζει
πως κανει τα μαλλια μου...

Μυριζει... Τελεια.. Μαλλον ετσι μπορω να το περιγραψω.
Εχει μια πολυ αισθησιακη μυρωδια που σε παραπεμπει σε ανατολη.
Εντονη και αρκετα Sexy θα τολμουσα να πω!

Σαν υφη ειναι αρκετα " πηχτο " κατι που βρισκω τελειο 
γιατι θελετε μια ελαχιστη ποσοτητα καθε φορα για τα μαλλια σας.
Δηλαδη 3 δειγματακια ειχα και μονο τα 2 χαλασα απο τοτε που μου τα εστειλαν και 
εχει μεινει και το 1 οπως σας ειπα. 
Σιγουρα λοιπον συμφερει. 
Η τιμη του ειναι γυρω στα 20 ευρω τα 60 ml.


Η χρηση του.

  1. Οσο ειναι τα μαλλια ακομα νωπα για πριν το πιστολακι σαν προστασια
  2. Μετα απο το πιστολακι σαν τελικο φινιρισμα.
  3. Στο δερμα κανοντας μασαζ ας πουμε..
  4. Αλλα και στα νυχια!
Ειναι απλα τελειο!!
Εκανε τα μαλλια μου υπερβολικα απαλα και λαμπερα.
Με ρωτανε τι εχω κανει στα μαλλια μου καθε φορα.

Θα το βρειτε εδω


Ειναι απο τα καλυτερα λαδια μαλλιων που εχω δοκιμασει ποτε και το μονο με κανναβελαιο!

Φιλια πολλα!



2 σχόλια:

  1. To λατρευω!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αρωμα!
    Πολυ ωραιο ποστ :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΈΧΩ ΑΚΟΎΣΕΙ ΠΩΣ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.... ΑΛΗΘΕΥΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή