Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Η γνωμη μου για μερικα προιοντα απο την Beauty Line Cosmetics :)

Γεια και χαρα σε ολους!

Σημερα θα ασχοληθουμε με τα προιοντα που ελαβα για δοκιμη εδω και αρκετο
καιρο απο την Beauty Line Cosmetics!

Απο μικρη ακομα ηλικια στις πρωτες μου δοκιμες στο μακιγιαζ 
δεν ηταν λιγες οι φορες που επισκεπτομουν ενα μαγαζι κοντα στο σπιτι μου που εβρισκα αυτα τα προιοντα.
Τα προτιμουσα και γιατι ηταν οικονομικα και γιατι ηταν ελληνικα αλλα και γιατι
για τις τιμες τους τα πιο πολλα ηταν πολυ καλα.

Μου ηρθε λοιπον αυτη η ομορφη τσαντουλα με τα παρακατω προιοντα!

Παμε να τα δουμε ενα ενα! 


Ενα προιοντ που οταν το ειδα νομιζα πως ειναι top coat 
για ενα πιο γρηγορο στεγνωμα! Δεν ειναι ομως,ειναι ενα λαδακι που αφου τελειωσουμε το μανικιουρ μας,βαλουμε και το top coat μας 
περναμε απο πανω για να στεγνωσουν πιο γρηγορα!

Οντως δουλευει αυτο το προιον και μου αρεσε παρα πολυ!Δεν εχω δοκιμασει ξανα κατι τετοιο.
Ενα tip που εχω για εσας ειναι να μην το περνατε αμεσως μετα το μανικιουρ γιατι κανει κατι σαν φουσκαλιτσες.Να το περνατε μετα απο 2-3 λεπτακια!
Νο.901


Επομενο ειναι αυτο το βερνικη Νο.040

Η σχεση μου με αυτο το προιον ειναι λιγο αγαπης και μισους!
Χαχαχα οχι μαλλον υπερβαλω.
Εχει ενα υπεροχο χρωμα οπως μπορειτε να δειτε.Παρα πολυ μεγαλη ενταση χρωματος με 2 χερια.
Ενα πινελο αρκετα βολικο..Αλλα εχει και κατι που εμενα δεν με βολεψε παρα πολυ. Αργει παρα πολυ να στεγνωσει + οτι θελει προσοχη στην ποσοτητα του
( θελει πολυ λιγο )
Οταν εχω χρονο να περιμενω μπορω να κανω τα νυχια μου με αυτο το προιον αλλα οταν βιαζομαι θα ελεγα πως δεν το προτιμω.


Επομενο μανο ειναι ενα ΥΠΕΡΟΧΟ! κοκκινο μανο Νο.804

Ενταξει,ειναι απο τα πιο τελεια κοκκινα μανο που εχω δει-χρησιμοποιησει.
Χωρις υπερβολες μου αρεσαν τα παντα.
Καταρχας εχει μια αποδοση χρωματος φανταστικη.
Αυτο το χρωμα στα νυχια μου βγηκε με μια μονο φορα!
2ον. Το πινελο παρα πολυ καλο.
3ον. Εχει μια μεγαλη διαρκεια 
και τελος στεγνωνει αρκετα γρηγορα!!
Γενικα ειναι ενα προιον που θα ελεγα ΝΑΙ να το αγορασεις.


Ενα τελευταιο προιον για τα νυχια ειναι ενα μανο με πολυ λεπτο πινελακι για σχεδιακια και ειναι το Νο.102


Εχω πολλα τετοια βερνικια και ειδικα πιο παλια αγορασα παρα πολλα με λεπτο πινελακι.Ειμαι λοιπον σε θεση να μπορω να κρινω και να αξιολογησω αν αυτο το προιον κανει τη δουλεια του και θα ελεγα πως την κανει.Μπορεις να κανεις ανετα πολλα σχεδιακα στα νυχια σου χωρις να εχεις δωσει ενα σωρο λεφτα και το λεω αυτο γιατι εχω και πολυ ακριβα ( λογο δουλειας ) μανο για σχεδιακια και μπορω να πω πως αυτο δεν εχει να ζηλεψει κατι απο αλλα πιο ακριβα.Μου αρεσε πολυ και το προτεινω.Σιγουρα θα αγορασω και αλλα τετοια ( οπως παλια ) γιατι οντως αξιζουν.

Και παμε τωρα σε προιοντα μακιγιαζ! 


Ενα μολυβι για τα χειλη Νο.006
Ενα μολυβι παρα πολυ μαλακο με παρα πολυ καλη αποδοση χρωματος.
Γραφει ομορφα στα χειλη και εχει μια καλη διαρκεια.Ειναι ενα χρωμα 
σκουρο οποτε θα φορεθει πιο πολυ φθινοπωρο - χειμωνα.
Γενικα αλλα μολυβια για χειλη δεν εχω δοκιμασει ποτε, αν ειναι οντως ολα τοσο καλα τοτε αξιζουν :)


Παμε σε ενα μολυβι για τα ματια! Νο.046 Dark Crey
Μαλακο ( οτι πρεπει για τα ματια ) 
Αλλα θα ελεγα πως ειναι ενα μολυβι στυλ khol.Δηλαδη ειναι για μεσα στο ματι αλλα δεν μπορω να πω οτι εναι για κατω απο το ματι η για κατι σταθερο γιατι ειναι αρκετα μαλακο οποτε εγω θα ελεγα πως ειναι πιο πολυ για 
Smokey Look.
Δηλαδη να το ανοιγουμε με το δαχτυλο μας σε ολο το καπακι.Δινει ενα παρα πολυ ομορφο χρωμα!


Ενα waterproof pen eyeliner

Aυτο ειναι ενα eyeliner για μια πιο ευκολη τοποθετηση.Δηλαδη σε μορφη στυλο.
Εαν ειναι αδιαβροχο δεν το δοκιμασα πχ κατω απο νερο,αλλα φοροντας το αρκετες ωρες δεν ειδα να "χαλαει" πανω στα ματια μου.
Εχει καλη αποδοση ( θα μπορουσε και καλυτερη ).
Δεν ειναι το καλυτερο eyeliner που εχω δοκιμασει ποτε αλλα δεν εχει και κατι κακο σαν προιον.Απλα εγω γενικα βολευομαι πιο πολυ με gel eyeliner.
Ισως ειναι λιγο παραξενο γιατι τα στυλο eyeliner ειναι γενικα πιο βολικα.

Τελος αφησα ενα κραγιον Νο.307
Αρκετα ενυδατικο σαν προιον
Μετρια προς μεγαλη διαρκεια 
Εντονη αποδοση χρωματος.
Γενικα η αισθηση που αφηνει στα χειλη ειναι παρα πολυ ομορφη.
Σαν προιον ειναι κατι που θα αγοραζα σιγουρα μιας και ειναι οπως ολα τα προιοντα τους αλλωστε πολυ οικονομικο.
Κατι που εμενα δεν μου αρεσε και τοσο ειναι η γευση του.
Αν θα ηθελα να αλλαξει κατι απο αυτο το προιον θα ηταν η γευση του.
Δεν εχει ασχημη γευση,απλα εγω εχω μια "ευαισθησια" με το τι γευση εχουν
τα κραγιον.


Η γνωμη μου γενικα!

Γενικα μου αρεσαν σχεδον ολα.Παντα μου αρεσε η Beauty Line
και τα προιοντα της.
Το μονο που θεωρω προβλημα ειναι οτι δεν μπορουμε να τα βρουμε και τοσο ευκολα.
Μετα απο ερευνα λοιπον βρηκα αυτες τις πληροφοριες για εσας!



 Dust + Cream μπορείτε να βρείτε
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΝΔ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 56 - ΚΟΡΔΕΛΙΟ 
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - MΠΟΤΣΑΡΗ 22
ΜΟΥΔΑΝΙΑ – ΤΖΑΒΟΥΡΑ 15 
ΒΕΡΟΙΑ - ΒΙΚΕΛΑ 15 
ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΩΑΝΝΗ ΘΕΟΤΟΚΗ 23 
ΑΡΓΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ 10 
ΝΑΥΠΛΙΟ - ΑΡΓΟΥΣ 36 
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΠΛ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΓΑΡΟ ΤΡΙΑΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ –Π.ΤΣΑΛΔΑΡΗ 29 – ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Αυτα απο μενα!
Φιλια πολλα ^^

2 σχόλια:

  1. kalispea ..dimiourgisa ena blog kai ean thes mpes na to deis kai na gineis melos se euxaristwhttp://forqueensbymary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. đồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty trọn gói

    Nhịp trống trong thiên địa tựa như còn đang tiếp tục, đột nhiên một tiếng sáo mãnh liệt vang lên. Tiếng sáo bén nhọn lại du dương, như một con chim diều hâu từ bên trong ngủ đông tỉnh lại, Nhất Phi Trùng Thiên!

    Xôn xao... toàn bộ những người biết dùng sáo, đột nhiên như nổi điên reo hò cuồng nhiệt!

    Ngay giữa tiếng vạn chúng reo hò, một tiếng tiêu như nức nở át cả tiếng sáo vang trời mà ra, giống như là ở thời điểm vạn chúng chúc mừng thắng lợi, đã có góa phụ của tướng sĩ sa trường che miệng cúi đầu khóc, tiếng hoan hô mặc dù cao, nhưng áp không được tiếng khóc nức nở đau thương thấm vào tận xương tủy...

    Đám đông càng thêm kích động hoan hô liên tiếp, nhưng tiếng tiêu cùng tiếng sáo quấn quanh hướng thẳng bầu trời, bất vi sở động. Một cái thanh âm trong trẻo trầm thấp, thảm thiết xuất hiện.

    Ngay tại thời điểm đám đông sôi trào.

    “Tranh!”

    Một tiếng tiếng đàn giống như băng tuyết chi âm từ cửu thiên hạ xuống, đột nhiên không hề dấu hiệu vang lên!

    Vạn chúng cảm xúc, thế nhưng bị cái tiếng đàn này đột nhiên kiềm hãm!

    “Boong boong!”

    Tiếng đàn lại vang lên băng tiên ngọc lạc!

    Tiếng hoan hô dần dần biến mất, tất cả mọi người là ngậm miệng lại dựng lên lỗ tai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή