Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Lavera βιολογικα προιοντα!

Γεια σας αγαπημενες μου ^^

Μετα απο τοσο καιρο επιτελους ηρθε η ωρα να σας μιλησω για αυτα τα 
προιοντα που θα εχετε δει κατα καιρους να μιλαμε
εμεις οι beauty Bloggers.

Δεν ειναι αλλα απο τα προιοντα Βιολογικης προελευσης Lavera


Καταρχας να πω οτι τα δοκιμαζα παρα πολυ καιρο πριν γραψω την αποψη μου
γιατι ηθελα οπως παντα να ειμαι σιγουρη για αυτα που θα γραψω.
Πολλες φορες μου εχει τυχει να εχω μια αποψη για ενα προιον και μετα απο λιγες μερες να αλλαζω.. Οποτε παντα προσπαθω να τα αργω λιγο τα ποστ για αυτο το λογο!

Δεν θα σας γεμισω με πληροφοριες που ισως να βαριεστε να δειτε 
θα σας δωσω ομως μερικα Links οποια θελει να μπει να δει πληροφοριες.

Μερικα ομως βασικα οφειλω να τα γραψω! 
  • 100% πιστοποιημένα φυσικά καλλυντικά με φυτικά συστατικά, βιολογικά εκχυλίσματα και βιολογικά έλαια
  • 100% με φυσικά αρώματα
  • 100% απαλλαγμένα από συνθετικά συντηρητικά και parabens
  • 100% με ήπιους στο δέρμα γαλακτωματοποιητές & επιφανειοδραστικές ουσίες
  • 100% απαλλαγμένα από σιλικόνη, παραφίνες και ορυκτέλαια
  • Δερματολογικά εγκεκριμένα για συμβατότητα με το δέρμα
  • Η lavera είναι εναντίον των πειραμάτων σε ζώα
Και τα Links :



Ας δουμε ομως τα προιοντα που δοκιμασα εγω και πως μου φανηκαν.

 Πρωτο προιον που μου αρεσε αρκετα ηταν αυτο το eyeliner. 
Moυ αρεσε γιατι καταρχας ειναι καφε.. αρα θα το φοραω παρα πολυ μεσα στο καλοκαιρι
γιατι γενικα το καφε ειναι πιο " μαλακο " σαν χρωμα και καλο ειναι να το διαλεγουμε αντι του μαυρου.
Κατι αλλο που βρηκα θετικο ηταν οτι εχει ενα πινελακι μαλακο και παρα πολυ λεπτο..
Οπως βλεπετε και πανω στη φωτο η γραμμη εχει γινει παρα πολυ λεπτη.
Ειναι καλο γιατι μπορεις να κανεις λεπτομεριες που με αλλο πινελακι αν δεν εισαι 
Pro στο Liner δεν μπορεις να κανεις ευκολα!
Το πινελακι του λοιπον ειναι αυτο.
Κατι οχι και τοσο θετικο ειναι οτι  φευγειευκολα..Ακομα και με νερο..
Αρα το καλοκαιρι με τον υδρωτα και την ζεστη ισως "λιωνει".
Βεβαια απο αλλη αποψη αυτο ειναι και θετικο γιατι δεν θα τριβουμε πολυ τα ματια μας στο ντεμακιγιαζ!

Μαζι με το Liner εβαζα και μια πουδρα 
Εγω γενικα δεν βαζω πουδρα πολυ.
Ισα ισα για να κλειδωσω το μακιγιαζ μου και μεχρι εκει..
εχει παρα πολυ απαλη υφη στο προσωπο και δεν ειναι καθολου βαρια σαν πουδρα.
Εκανε τη δουλεια της μια χαρα..Το μακιγιαζ μου εμεινε για πολλες ωρες στη θεση του χωρις ιχνος λιπαροτητας.
Διπλα απο τη γραμμη του Liner εχω βαλει την πουδρα.^^

Επομενο προιον που μου αρεσε πιο πολυ απο ολα ηταν το Concealer 
το εβαζα καθε μερα και μου εκανε αρκετα καλη δουλεια.
Ειναι ενα concealer σε υγρη μορφη με την πιο ανοιχτη του αποχρωση να ειναι αυτη
μου εκανε την δουλεια που επρεπε χωρις να τρεχει η να κανει γραμμες κατω απο τα ματια.
Μου αρεσε παρα πολυ σαν προιον αλλα και το χρωμα του μου ταιριαξε τελεια! 
Τωρα ενα αλλο προιον που ηταν σε μορφη stick ηταν αρκετα πιο σκουρο για μενα 
ομως τοπικα για μερικα σπυρακια και κοκκινιλες
μου ηταν και αυτο μια χαρα
μιας και περναγα απο πανω το foundation η την BB cream
και το προιον ηταν αυτο:
H μυρωδια του ειναι μεντας μπορω να πω και επισεις ειναι ενα προιον 
αρκετα ελαφρυ για το προσωπο.Καλυπτει ιδανικα σπυρακια και σημαδακια.

Ενα ακομα προιον που δοκιμασα ηταν και το ενυδατικο για τα χειλη!
Με ενα διακριτικο χρωμα λιγο καφε με λαμψη.Μου αρεσε παρα πολυ απο την αποψη 
ενυδατωσης.Εκανε δηλαδη την δουλεια που επρεπε να κανει
ως προιον δινοντας στα χειλη και μια λαμψη.
Στην αρχη το αρωμα του δεν μου αρεσε καθολου.Τολμω να το ομολογησω! 
Δεν με εκανε ομως να σταματησω να το βαζω στα χειλη μου γιατι τουλαχιστον
ηξερα πως αυτη η παραξενη γευση δεν ηταν απο κατι χημικο.
Ετσι αφου δεν το παρατησα τελικα αλλαξα γνωμη για την γευση του και μαλλον το συνηθισα τοσο πολυ που μπορω να πω οτι πλεον μου αρεσει ! Ειναι κατι διαφορετικο.

Επομενο προιον ηταν ενα gel για τις βλεφαριδες ^^
..που ομως το εβαζα στα φρυδια μου! 
Ο λογος ηταν γιατι για τα φρυδια μου θα ηταν ισως πιο χρησιμο μιας και τα βοηθουσε 
αρκετα να μενουν στη θεση τους.
Αν εισαι απο τα ατομα που δεν βαζουν μασκαρα αλλα θελουν να τις τονισουν φυσικα
τοτε αυτη θα ηταν μια σωστη επιλογη :) 
Καθε μερα βαζω μασκαρα οποτε δεν βρηκα τον χρονο να το περασω στις βλεφαριδες μου πανω απο 3 φορες. Οποτε για τα φρυδια μου ηταν τελειο!

Και τελος αφησα την κρεμα για τα ποδια!
Εγω γενικα δεν βαζω κρεμα για τα ποδια. 
Θελω να πω,εχω το γαλακτωμα σωματος και το βαζω παντου και στις πατουσες ^^
Ηταν για μενα λοιπον μια προκληση να το δοκιμασω και να δω αν θα κανει 
τα ποδια μου πιο απαλα και οντως τα εκανε.
Λογο της δουλεια μου ( Νυχια ) εχω δοκιμασει διαφορετικες κρεμες 
μιας και θελω να δοκιμαζω παντα κατι διαφορετικο. οποτε εκτος απο την δικη μου γνωμη
ακουω και των πελατων.
Ετσι εκανα και σε αυτο το προιον και δεν ακουσα ουτε ενα παραπονο..αντιθετως μονο 
καλα λογια!
Μια κρεμα για τα ποδια πρεπει να απορροφαται  σχεδον αμεσως και να αφηνει τα ποδια 
παρα πολυ απαλα...Οπως εκανε και αυτη εδω η κρεμα.

Δοκιμασα και αλλα προιοντα απο δειγματακια.Ο λογος που δεν τα αναφερω ενα ενα ειναι γιατι 
ηταν δειγματα και πηρα απλα μια μικρη γευση. Με λιγα λογια ομως δεν ειχα κανενα προβλημα με τα προιοντα ολα με αφησαν ευχαριστημενη.
Αν θα επρεπε να βρω κατι αρνητικο θα ελεγα τα αρωματα τους.
Κατι που σε βιολογικα προιοντα δεν μπορεις να το περιμενεις γιατι δεν εχει αρωματα.
Με τη σιγουρια οτι βαζεις κατι τοσο αγνο πανω σου πιστευω κρατας μονο 
τα θετικα του.

Αυτη ηταν η γνωμη μου για τα προιοντα 
περιμενω τα σχολια σας και να μου πειτε τη γνωμη σας για τα προιοντα
Lavera κατω στα σχολια!

Φιλια
Anna <3

4 σχόλια: