Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Mascara Εκπληξη ! Marie Dalgar.

Marie Dalgar Unlimited Extension Mascara 300%!

Γεια σας αγαπημενες μου. 
Σημερα θα σας μιλησω για την μασκαρα που δοκιμασα εδω και αρκετο καιρο 
απο την Marie Dalgar.
Μια μαρκα που δεν γνωριζα αλλα εμαθα μεσα απο το Fb. και ως beauty blogger
ειχα την ευκαιρια να την δοκιμασω δωρεαν.
Ομολογω πως δεν περιμενα να κανει τοσο μεγαλες τις βλεφαριδες.

Παμε να την δουμε.

Το μυστικο ειναι πως δεν εναι 1 αλλα 2 mascara.
Μια κανονικη σε μεγεθος 11ml
και η πιο μικρη στα 0,8g

Τα βηματα ειναι απλα. 
Πρωτα περναμε στις βλεφαριδες την κανονικη μαυρη mascara μετα την 2η που εχει μεσα Fiber και εκει ειναι ολο το μυστικο!
Μετα ξανα mascara. Αν θελουμε μπορουμε να το αφησουμε ετσι.Εαν ομως 
θελουμε ενα ακομη πιο εντυπωσιακο αποτελεσμα μπορουμε να κανουμε τα εξης βηματα αλλες 2 φορες ακομη. 
Προσωπικα προτιμω 1 με 2 φορες και οχι 3 γιατι απο την 2η φορα και μετα 
το αποτελεσμα δεν δειχνει και τοσο φυσικο.


Με 2 φορες οι βλεφαριδες μου δειχνουν καπως ετσι.

( Εχω περασει μονο στις πανω γιατι ηδη εχω κανονικες προς μακριες βλεφαριδες και κατω οπως βλεπετε και δεν θα ηθελα αλλη ενταση )

Στο ντεμακιγιαζ φευγει αρκετα ευκολα με ντεμακιγιαζ ματιων και λιγο ζεστο νερακι θα βοηθουσε πολυ.

Γενικα , δινει ενα αποτελεσμα παρα πολυ ενυπωσιακο.
Δεν ειναι μια mascara που θα βαλει μια κοπελα σε καθημερινη βαση αλλα και ενα πιο εντυπωσιακο μακιγιαζ. 
Βεβαια αν θελει καθε μερα ενα τετοιο αποτελεσμα ειναι και παλι οτι πρεπει και πολυ πιο " ανετη " στα ματια απο τις ψευτικες βλεφαριδες.

Δεν κανει κομπους στην 3η ομως εφαρμογη δεν ειναι και τοσο καλο σαν αποτελεσμα.Γενικα η συμβουλη μου ειναι 1 αντε 2 φορες να την περνατε.

Μερικα Links :


εδω θα βρειτε το προιον:



Και τελος αφησα ενα δικο μου βιντεο που εφαρμοζω το προιον.

στο 2:15 λεπτο

Αυτη ηταν η δικη μου γνωμη για αυτο το προιον !

Περιμενω να διαβασω και την δικη σας απο κατω.
Πολλα φιλια!

Αννα <3




10 σχόλια:

  1. Δε την έχω δοκιμάσει αλλά μάλλον θα τη δοκιμάσω τελικά. Το αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες σου είναι πολύ ωραίο και έντονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορεσεις ναι γιατι οχι?! Ειναι πολυ καλη!

      Διαγραφή
  2. Έχω διαβάσει τόσα για αυτήν την μάσκαρα! Πράγματι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και είναι ακριβώς αυτό που εγώ προσωπικά επιθυμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως μπορείτε να μου πείτε πόσο περίπου κοστίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!Πήρα την δικιά μου από τα Hondos Center 17,50 ευρώ και η προσφορά ισχύει για λίγες μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΝΑ Μ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!ΑΠΟΠΝΈΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΌ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΊΝΕΙΣ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΝΥΔΑΤΙΚΉ?ΕΙΜΑΙ 18 ΕΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή