Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

Maybelline Love!




~ Hey beauties! ~

Ευχομαι να ειστε καλα ολες! 
Εδω και καιρο δοκιμαζω αυτα τα υπεροχα προιοντα και πιστευω πως ειναι 
η ωρα να σας πω και απο εδω τη γνωμη μου για αυτα!



Καταρχας,αγαπαμε Maybelline... Και ποια δεν αγαπαει ? 
Οσα προιοντα εχω αγορασει στη ζωη μου δεν με απογοητευσε κανενα.

Ας τα δουμε ενα ενα ομως! 

Color Show By Colorama


Ηταν για μενα ενα προιον εκπληξη.Το λεω αυτο 
γιατι ως επαγγελματιας νυχιων εχω δοκιμασει απο τα πιο επαγγελματικα
και καλυτερα μανο που κυκλοφορουν στην αγορα και οχι μονο.
Μου αρεσε παρα πολυ!
Ολα μου αρεσαν. 
 1)Η διαρκεια του που κρατησε 1 εβδομαδα χωρις να χαλασει ( ειχα ανεβασει φωτο στη σελισα μου ) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502140676519971&set=pb.146877522046290.-2207520000.1368524640.&type=3&theater

2) το βουρτσακι του που ειναι αρκετα πλατυ για πιο ευκολο περασμα 
στα νυχια 

3) Το ποσο γρηγορα στεγνωνει
4) Το ποσο εντονο χρωμα εχει! 
Ηταν λοιπον για μενα μια ευχαριστη εκπληξη αυτο το προιον.
Το χρωμα του ειναι το " 83 PINK BIKINI " 
ειναι 7ml 


Παμε στο επομενο προιον που λατρεψα-λατρευω !


Color Sensational !! 

Απλα δειτε χρωμα!!! Το απολυτο καλοκαιρινο χρωμα! 
Το βλεπεις και νιωθεις καλοκαιρι!! Χαρα! 

Και φυσικα αυτο το τοσο εντονο χρωμα μεταφερεται και στα χειλη χωρις να 
χανει καθολου την ενταση του.. 


Αγαπησα αυτη τη σειρα εχει υπεροχα χρωματα! 
Η διαρκεια του ειναι αρκετη καπου στις 4 ωρες ειδικα με ενα μολυβι 
απο κατω κραταει παρα πολυ και οταν φευγει απο τα χειλη
δεν φευγει ασχημα.
Ειναι παρα πολυ ενυδατικα και μυριζουν καλοκαιρι!! 

Το υπεροχο αυτο χρωμα ειναι το 




Παμε να δουμε τι γινεται και με τις σκιες!?
Diamont Glow 

Χαρηκα παρα πολυ οταν ειδα στην τσαντα αυτη την παλετα για 2 λογους.
1) Γιατι αυτα ειναι τα αγαπημενα μου χρωματα και 
2) Γιατι μπορεις να βγαλεις πολλα μακιγιαζ με αυτα τα χρωματα.
Ολα ειναι Shimmer και ακρως καλοκαιρινα! Οχι φυσικα πως δεν μπορουν να φορεθουν 
και χειμωνα..
Θα ελεγα πως ειναι η τελεια παλετα για οσες ακομα δεν τολμανε να βαλουν αλλα χρωματα στα ματια τους περα απο τα καφε... Που ομως ολες αγαπαμε και ολες 
φοραμε γιατι παει σε ολες! 
Βρηκα αυτη τη παλετα υπεροχη ,τα χρωματα sexy  με παρα πολυ καλη διαρκεια και...


Με υπεροχη ενταση χρωματος ! 
Η παλετα ειναι η :




Μια αλλη εκπληξη ηταν για μενα αυτο το ασετον σε μπουκαλακια που 
αρκετες εταιρειες εχουν βγαλει και που για να ειμαι ειλικρινης 
δεν ηθελα να δοκιμασω ποτε. 
Ημουν σιγουρη πως θα εχει μεσα καθαρο ασετον πραγμα που δεν κανει και τοσο καλο στα νυχια και που δεν ειναι απαραιτητο για να αφαιρουμε απλα το μανο μας.
Ισως να υπαρχει σε αλλες εταιρειες.
Για αυτη τουλαχιστον ειμαι σιγουρη γιατι γραφει πανω " Χωρις ασετον "


Εχει μεσα στο μπουκαλι ενα σφουγγαρακι με μια μικρη σχισμη 
που εκει βαζεις το δαχτυλο σου το περιστρεφεις και αφαιρει με μεγαλη ευκολια το μανο απο τα νυχια.
Μου αρεσε γενικα,η μυρωδια του δεν ειναι ασχημη αλλα ειναι αρκετα εντονη κατι που δεν μου αρεσε. 
Φυσικα μην ξεχνατε καθε φορα που βαζετε ασετον στα νυχια σας να τα ξεπλενετε με νερο και σαπουνι μετα ( Δικη μου συμβουλη ) !


Και για το τελος αφησα ενα προιον που μαλλον εμενα δεν μου αρεσε
και τοσο πολυ.


Καταρχας να ξεκαθαρισω πως εμενα η mascara με πλαστικο βουρτσακι δεν μου εκανα ποτε
κατι ιδιαιτερο  στις βλεφαριδες μου..
Και για αυτο δεν τις προτιμω.
Γνωριζω φυσικα απειρες κοπελες που μονο με το πλαστικο βουρτσακι 
βλεπουν αυτο το εντονο αποτελεσμα.
 Η mascara σαν mascara ηταν παρα πολυ καλη 
δεν ειχα κανενα θεμα ουτε και με το χρωμα της ( ειναι αρκετα μαυρο ) 
Δεν κανει κομπους κατι επισης παρα πολυ σημαντικο και 
η συγκεκριμενη εχει την ιδιοτητα να κραταει μεσα στο 
βουρτσακι της αρκετη ποσοτητα ! 


Θα ελεγα πως σε συνδιασμο με μια αλλη mascara με τριχινο βουρτσακι 
δινει ενα υπεροχο αποτελεσμα.
Εχω την εντυπωση πως το πλαστικο βουρτσακι ειναι για λιγο πιο κοντες βλεφαριδες και εκει φαινεται αμεσως η διαφορα..
Κατι που επισεις δεν μου αρεσε και τοσο ειναι οτι δεν φευγει και τοσο ευκολα.

Αυτη ηταν η προσωπικη μου αποψη για τα προιοντα.Οτι κατι δεν ταιριαζει σε εμενα 
δεν σημαινει πως δεν θα ταιριαξει και σε εσας και το αντιθετο! 

Πιο κατω εχω ενα βιντεο με τα προιοντα αυτα που κανω ενα ευκολο
μακιγιαζ! Θα χαρω πολυ αν σας βοηθησε αυτο το ποστ και το βιντεο σε κατι!



Φιλια πολλα !! 


5 σχόλια:

  1. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ?ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βερνίκι είναι τέλειο!!!! Συμφωνώ με όλα όσα είπες! Ωραίο post ;)
    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή